Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko sinulta koskaan 'varastettu' kaupassa ostoskärrystä?

Vierailija
03.06.2022 |

Olen varma, että poimin eilen yhden punalaputetun lihan, mutta kassalle päästyäni sitä ei enää ollutkaan. Takanani jonottavalla mummolla sen sijaan oli...

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä ikinä ottanut omasta korista/kärrystä mitään ja pitää olla tosi törkeä ihminen jos edes kehtaa mennä sitä toisen kärryä tonkimaan :D

Vierailija
2/13 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on kyllä laitettu toisten tavaroita ja itsekin joskus jossain hedelmäpuolella pannut väärään kärryyn. Mutta oikeestaan ainut kaupan osasto jossa niin voi käydä.

Entä jos katselit lihoja, valitsit pakkausta ja sitten unohdit ottaa koko paketin kun silmäilut tuotteita?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lukee näitä niin voisi kuvitella ettei kaupoissa käy muut kuin mummot.

Vierailija
4/13 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus otin epähuomiossa jonkun toisen ostoskärryn. Työntelin sitä tyytyväisenä ympäri kauppaa ja laittelin sinne ostoksiani, kunnes huomasin erheeni. Vähin äänin hiippailin oman kärryni luo, siirsin ostokseni omaan kärryyni ja poistuin paikalta :)

Vierailija
5/13 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

harhoista kannattaa mennä keskustelemaan lääkärin kanssa

Vierailija
6/13 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuttava kertoi et stocmannin ale päivil joku muija oli tullut repiin itselleen jonkun vaatteen, tuttavani kädestä. kerran myös joku nainen varasti tuttavani tarjousämpäristä ,jotain tavaraa. eli kyllä varastetaan kärrystä ja kädestä.

Vierailija
7/13 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi vastata.Käytän aina koria.Koska asun yksin ja ostokseni kulloinkin minimaaliset!

Vierailija
8/13 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta on varastettu siinä pakkausalueella maksamisen jälkeen. Kotona olen ihmetellyt, että enkö sittenkään ole ostanut jotakin tuotetta, ja kuitista näen että olen ostanut ja maksanutkin. Varkaalle kelvanneita tuotteita ovat olleet esim shampoot ja hoitoaineet sekä savukkeet.

Vierailija
9/13 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on kaupalla ollut vissiin tapana kerätä noita punalaputettuja tuotteita ostoskärryyn, mikä on kyllä erittäin hämäävää, kun itse kävin pitkään kaupassa "punalappujen aikaan", enkä tajunnut sitä. Olisivat laittaneet vaikka ison lapun siihen, että alennustuotteet.

Myöhemmin hokasin, että ne punalaputetut ovat siinä ostoskärryssä. 

Jos tuo mummeli oli oikea mummeli ja vähän hajamielinen, hän on voinut ajatella, että sinun ostoskärrysi on tuollainen punalaputettujen tuotteiden kärry.

Vaikka on niitä törkeitä vanhuksiakin.

Vierailija
10/13 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläkeläislutkat ovat nykyään melko röyhkeää porukkaa. Ei todellakaan mitään herttaisia mummeleita. Etuilevat ja käyttäytyvät kuin siat vatukossa.

Vierailija
11/13 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole enkä osta punaliputettuja vanhoja tuotteita

Vierailija
12/13 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran joku vei koko ostoskärryn. Ostokset sai uudet hyllystä mutta kestokassi ja kärrypantti jäi harmittaa. Eikä missään käytävälläkään näkynyt "hylättyä" kärryä. 

Vierailija
13/13 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse otan muiden koreista tai kärreistä tavaraa. Tavarat eivät ole kenenkään muun kuin kaupan omaisuutta, joten sen sijaan, että hilaudun toiselle puolelle Prismaa, voin helposti napata joltakulta sen puuttuvan tuotteen edellyttäen että he eivät huomaa. Kehitysviiveisiltä saatan ottaa vaikka huomaisivat, sillä he eivät luultavammin edes ymmärrä mitä tapahtuu, eivätkä osaa puolustaa itseään.