Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletteko kauniissa omistuskodissa elävät perheelliset onnellisia?

Vierailija
03.06.2022 |

Kysyy vuokra-asunnossa lasten kanssa yksin asuva äiti. Minulle näyttäytyy ihailtavana tilanteena ydinperhe, kaksi palkansaajaa ja hyvä omistuskoti (omakoti tai osake). Että varmasti niin hyvinvoivaa kuin näyttääkin.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut on, jotkut ei.

Vierailija
2/18 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ei oo sitä miltä näyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos asuu vanhassa, ei hyväkuntoisessa talossa?

4/18 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo mikään onnellisuuden tae ole.

Vierailija
5/18 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se onnellilsuus tulee ihmisistä mutta kauniit puitteet toki miellyttävä ympäristö. Emme ole ydinperhe mutta onnellisia jo 26v. 3. okt menossa, nyt jo velatonkin.

Monesti ongelma on se että vuokralla päätyy asumismuotoon mistä ei pidä (esim itse en voisi asua kerrostalossa mutta okt ei olisi varaa vuokrata) ja se vaikuttaa yleiseen tyytyväisyyteen 110%. Ollessani yh jouduin asumaan vuokralla 3 vuotta ja se riitti.

Vierailija
6/18 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni ovat jo aikuisia, mutta olen aina viihtynyt kodissani ja lapsenikin viihtyivät. Oltiin noin yleisesti ottaen onnellisia. Yksinhuoltaja olin minäkin. Omistusasunto ei kuitenkaan tarkoita, etteikö elämässä voisi olla sairauksia, surua ja menetyksiä. 

Vierailija
7/18 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
8/18 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutaan kahdestaan, lapsia ei ole eikä tule mutta kai me perhe ollaan? Joka tapauksessa onnellisia ollaan, tietty omia vastoinkäymisiä on ollut mutta noin yleisesti ottaen onnellisia.

Vierailija
9/18 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsesta nuoreksi asti asuimme aina vuokralla, ja olimme onnellinen perhe.

Vierailija
10/18 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen onnellinen. En kuitenkaan päivitä somea juuri koskaan, sillä en koe mitään tarvetta todistella muille meidän onnea. Tietäjät tietää ja se riittää.

Vierailija
11/18 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai mikään materia itsessään onnea takaa mutta kyllä, koti on aina ollut minulle todella tärkeä paikka ja nautin siitä kun koti on kaunis ja viihtyisä. Vaikka rahallinen tilanne meillä onkin erittäin hyvä, niin murheitakin on elämään mahtunut enemmän kuin tarpeeksi.

Vierailija
12/18 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla onnellisia tai onnettomia.

Vierailija
13/18 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut onnellinen sinkkuna vuokrayksiössä,välillä onneton siellä.Välillä onnellinen,välillä onneton parisuhteessa vuokrayksiössä.Samoin omassa kaksiossa naimisissa ollessani sekä omassa rivitalokolmiossa.Eli tuskin kukaan elää jatkuvassa onnen auvossa oli asumismuoto mikä hyvänsä,tai onko sinkku,parisuhteessa tai perheellinen.

Vierailija
14/18 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule, elämässä voi käydä kaikenlaista. T. Entinen isossa hienossa omistustalossa asuva, nykyisin ahtaassa vuokramurjussa asuva (ja akateemisia ollaan). Kävi vaan aivan uskomaton vastoinkäymisten sarja.

Vierailija
15/18 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pitäisi olla kun on asiat noin hyvin. Mutta aina on kiittämättömiä ihmisiä.

Vierailija
16/18 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana koti on yksi onnen lähde.

Vierailija
17/18 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hölmö kysymys. Kaikenlaisissa kodeissa ja perhetilanteissa elävistä löytyy sekä onnellisia että onnettomia. Onnellisuuteen vaikuttaa niin monet muutkin asiat, toki yhtään vähättelemättä onnellisen parisuhteen, mukavan kodin ja hyvän taloudellisen tilanteen mukanaan tuomaa positiivista vaikutusta mielialaan.

Vierailija
18/18 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta oonko ketään esim kolmen lapsen kanssa vuokralla yksin asuvaa, perheessä terveysongelmia ja silti onnellista? Mitlä asiat tärkeintä, mistä onni rakentuu?