Yksin asuva mies, pesen ja vaihdan lakanat kerran viikossa, onko turhankin usein?
Kaikki tietysti hikoilevat jonkun verran yöllä mutta makuuhuoneeni on aina mukavan viileä, että en nyt ainakaan ylenpalttisesti sitä tee. Kuinka usein te vaihdatte lakanat?
Kommentit (9)
Parin viikon välein kaikki petivaatteet pesuun.
Kahden viikon välein pesen lakanat ja tyynynliinat. Aikaisemmin kerran viikossa mut tuntui liialliselta
m42
Mä vaihdan tyynyliinan parin päivän välein rasvoittuvan kasvojen ihon takia mutta muuten lakanat 2 viikon välein pesuun, pl. kesähelteet jolloin olen vaihtanut viikottain. En itsekään ikinä hikoile niin että lakanat olisivat helteilläkään hiestä märät.
Vaihdan silloin kun tuntuu likaiselta eli yleensä 5-6kk välein.
1-2 viikon välein. Tuossa välissä vien myös peitot ja tyynyt ulos päiväksi tuulettumaan.
Kerran viikossa vaihdan itsekin ja asun yksin. Nukun alasti ja sain joskus täällä jossakin keskustelussa kauheat haukut, että miten voin nukkua omissa paskoissani ja lakananvaihto kerran viikkoonkin on ehdottomasti liian harvoin 🙄
Kerran viikossa, ihana mennä nukkumaan puhtaisiin lakanoihin.
Kerran viikossa vaihdan ja olen yksin asuva nainen. En hikoile älyttömästi nukkuessa. Seksiä on mun lakanoissa kerran viikossa tai kahdessa.
Kerrqn parissa kuukaudessa :).