Onko 100 euroa sopiva lähisukulaiselle? YO siis.
Kommentit (96)
Sopiva summa jos on lähisukulainen. Pienempikin summa ok, jos ei ole kovin läheinen.
50-100 euroa on hyvä. Jos ylioppilas on kummilapsi tai muuten läheinen, niin sitten enemmän.
Vai, että onko?!
, kyllä vaan toisilla on varaa laittaa!
Mulla ei ollut.
Vierailija kirjoitti:
50-100 euroa on hyvä. Jos ylioppilas on kummilapsi tai muuten läheinen, niin sitten enemmän.
Paljonko kummilapselle ??
Meidän suvussa on tapana antaa vähän isompi summa suvun ylioppilaille. 200-500. Nuoret tarvitsee rahaa omaa kotia varten, opiskeluaikana yms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljonko kummilapselle ??
Mä annoin kummilapselle 200.
Tuo on alle puolet nuoren kuukausirahasta. Mutta jos ei ole äiti tai isä pieni summa riittää.
Vierailija kirjoitti:
Meidän suvussa on tapana antaa vähän isompi summa suvun ylioppilaille. 200-500. Nuoret tarvitsee rahaa omaa kotia varten, opiskeluaikana yms.
Miksi joku alapeukuttaa tätä?
Vierailija kirjoitti:
Tuo on alle puolet nuoren kuukausirahasta. Mutta jos ei ole äiti tai isä pieni summa riittää.
Mikä ihmeen kuukausiraha? Tuon ikäiset käy jo kesätöissä ym.
Kaikki summat, mitkä lahjan antaja itse kokee sopiviksi ovat sopivia. Milloin opitte tämän?
100 euroa on mielestäni oikein ruhtinaallinen summa ylioppilaalle.
Itse olen antanut 20- 50 euroa.
20 euroa naapurin lapsille, 50 euroa sukulaisille ja muuten vaan läheisemmille.
Ihan hyvä summa jos sulla on varaa se laittaa, 50 e ihan riittävä.
Kummilapselle olen antanut 100 e.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytä aivojasi, jos sellaiset on.
Hyvä summa. Enempää en raaskisikaan antaa, kun tänäkin vuonna tuli kutsu kolmiin ylioppilasjuhliin.
Vierailija kirjoitti:
Säälittävä summa! 400-700 euroa on järkevä summa.
Kyllä, ja jos oikein haluaa antaa varakkaan vaikutuksen, niin tuon summanhan voi kertoa vielä "piillä"
Järjetöntä lahjomista. Miksei riitä pelkkä onnittelukortti ja ruusu? Yksi kahvikupponen ja viipale voileipäkakkua maksaa sinulle 100 euroa tai mitä kukin sinne kirjekuoreen nyt pistääkin, 500 euroakin joku täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytä aivojasi, jos sellaiset on.
No nuorethan tarvitsee rahaa. Minusta lahja kannattaa olla joku kunnollinen.
Tosi iso summa.
30-60 euroa riittävä