Ottaisitko tyttöystäväksi naisen jolla ei ole kavereita?
Olen ollut deiteillä jossa joudun valehtelemaan että minulla olisi kavereita koska pelkään reaktiota. Vai kannattaisiko kertoa totuus, mitenköhän mies reagoisi.
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Otin kerran mutta alkoi tuntua oudolta kun itselläni oli paljon kavereita. Ja olin myös paljon extrovertimpi ja puheliaampi kuin hän.
Seksi toimi kyllä hyvin mutta sosiaalinen elämä oli jotenkin hyvin vajavaista hänen taholtaan.
Suhteemme ei kestänyt.
Ottaisitko uudestaan?
Viime deittini puhu vähän saman tyyppistä.
KYLLÄ. Ihan koska vain, jos on muuten miellyttävä ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otin kerran mutta alkoi tuntua oudolta kun itselläni oli paljon kavereita. Ja olin myös paljon extrovertimpi ja puheliaampi kuin hän.
Seksi toimi kyllä hyvin mutta sosiaalinen elämä oli jotenkin hyvin vajavaista hänen taholtaan.
Suhteemme ei kestänyt.Mä oon tollanen sosiaalisesti haasteellinen nainen. Miehet lähes poikkeuksetta menevämpiä.
Usein huomaa, että miehet toivoisivat laajaa kaveripiiriä minunkin puoleltani, että voisi mennä porukalla jne. On niitä kavereita, muttei montaa. Enkä halua koko ajan mennä.
Toisaalta haluaisin olla myös mukana miehen menoissa joskus, mutta jostain syystä tämä ei ole monelle miehelle ok.Liian vaikeaa. Saisi vain olla kainalossa. :/
Et saa ei kukaan sua halua
M46 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M46 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinussa on jotakin vialla jos ei kavereita eikä ystäviä ole. Et luultavasti pysty edes parisuhteeseen
Ei miehet tolleen ajattele. Miesten mielestä on vaan hyvä asia, että saavat enemmän huomiota itselleen. Todennäköisesti parisuhdekin onnistuu paremmin, kun ei ole kukaan selän takana jauhamassa p*skaa.
Kuka ihme haluaa huomiota koko ajan. Pitää olla huono itsetunto että jaksaa ruikuttaa jostain huomiosta. Miehet haluaa itse mennä kavereiden kanssa ja tämän ainoastaan tataapainottaa että naisella on kavereita myös.
Kyllä ihmisillä on yleensä muutakin elämää kuin kaverit, esim harrastukset ja työ. Minä en ainakaan pysty elämään parisuhteessa, jos siinä ei toista huomioida.
Onneks meitä on erilaisia. Sinä haluat huomiota kokoajan minä en.
Mä oon tollanen sosiaalisesti haasteellinen nainen. Miehet lähes poikkeuksetta menevämpiä.
Usein huomaa, että miehet toivoisivat laajaa kaveripiiriä minunkin puoleltani, että voisi mennä porukalla jne. On niitä kavereita, muttei montaa. Enkä halua koko ajan mennä.
Toisaalta haluaisin olla myös mukana miehen menoissa joskus, mutta jostain syystä tämä ei ole monelle miehelle ok.
Liian vaikeaa. Saisi vain olla kainalossa. :/