Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ottaisitko tyttöystäväksi naisen jolla ei ole kavereita?

Vierailija
02.06.2022 |

Olen ollut deiteillä jossa joudun valehtelemaan että minulla olisi kavereita koska pelkään reaktiota. Vai kannattaisiko kertoa totuus, mitenköhän mies reagoisi.

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

M46 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinussa on jotakin vialla jos ei kavereita eikä ystäviä ole. Et luultavasti pysty edes parisuhteeseen

Ei miehet tolleen ajattele. Miesten mielestä on vaan hyvä asia, että saavat enemmän huomiota itselleen. Todennäköisesti parisuhdekin onnistuu paremmin, kun ei ole kukaan selän takana jauhamassa p*skaa.

Kuka ihme haluaa huomiota koko ajan. Pitää olla huono itsetunto että jaksaa ruikuttaa jostain huomiosta. Miehet haluaa itse mennä kavereiden kanssa ja tämän ainoastaan tataapainottaa että naisella on kavereita myös.

Vierailija
22/45 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etsi introvertti mies

Tykkään extroverteista, tulee helpommin juteltua. Introvertin kanssa olemme molemmat hiljaa. Haluan luonnetta. En silti halua mitään hössöttäjää.

Vierailija
24/45 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Narsistin unelmatapaus.

Miksi? Tokihan silti juttelen asiasta ulkopuolisen kanssa, jos seurustelukumppani alkaisi käyttäytyä oudosti, olla mustasukkainen, rajoittaja tms.

Vierailija
25/45 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etsi introvertti mies

Tykkään extroverteista, tulee helpommin juteltua. Introvertin kanssa olemme molemmat hiljaa. Haluan luonnetta. En silti halua mitään hössöttäjää.

No, mulla on ainakin luonnetta vaikka olen introvertti.

Vierailija
26/45 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M46 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinussa on jotakin vialla jos ei kavereita eikä ystäviä ole. Et luultavasti pysty edes parisuhteeseen

Ei miehet tolleen ajattele. Miesten mielestä on vaan hyvä asia, että saavat enemmän huomiota itselleen. Todennäköisesti parisuhdekin onnistuu paremmin, kun ei ole kukaan selän takana jauhamassa p*skaa.

Kuka ihme haluaa huomiota koko ajan. Pitää olla huono itsetunto että jaksaa ruikuttaa jostain huomiosta. Miehet haluaa itse mennä kavereiden kanssa ja tämän ainoastaan tataapainottaa että naisella on kavereita myös.

Kyllä ihmisillä on yleensä muutakin elämää kuin kaverit, esim harrastukset ja työ. Minä en ainakaan pysty elämään parisuhteessa, jos siinä ei toista huomioida. 

Vierailija
27/45 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Narsistin unelmatapaus.

Miksi? Tokihan silti juttelen asiasta ulkopuolisen kanssa, jos seurustelukumppani alkaisi käyttäytyä oudosti, olla mustasukkainen, rajoittaja tms.

Tuohan on just sitä takanapäin juoruamista, mitä tässä on paheksuttu.

Vierailija
28/45 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se mies niillä sinun kavereilla tekisi?

Haluatko itse itsellesi kaverin vai jonkin muunlaisen parisuhteen?

Epäkypsä mies, jos ajattelee sinussa olevan jotain vikaa, kun ei ole kavereita. Jos on kiinnostunut "haaremista" (kumppanin ystävättäret, serkut, äiti ja siskot) kaupan päälle, on vielä huonompi.

Jos itse valehtelet ja vääristelet asioita jo tutustumisvaiheessa, tuskin monikaan mies on kiinnostunut jatkosta. Ainakaan luotettavana kumppanina, ehkä kuitenkin esim. seksipartnerina tms. hauskuttajana. Mitä siis etsit tai toivot?

Vierailija
29/45 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskeeko naisen arvo miehen silmissä kun olen kaveriton. Tapasin kerran tosi sosiaalisen miehen joka koko ajan puhui kavereista ja kyseli minun kavereista. Oli tosi vaivaannuttavaa. Enkä halunnut enään tavata vaikka oli mukava mies. Olen kyllä huomannut ihmisten ilmeistä että he luulevat että ihminen jolla ei ole kavereita on viallinen. Miten silloin pystyy olemaan rehellinen? N 20+

Vierailija
30/45 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan tuo selvä red flag tutustumisvaiheessa.

Vierailija
31/45 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten? Narsistit osaavat vetää hyvin ihmisiä puoleensa? Sen olen nähnyt.

Vierailija
32/45 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä introverteillä on vähän läheisiä. Ne on meille tosi tärkeitä. Ei haittaa. Paitsi, jos se johtuu siitä, että hän on ilkeä ja epäluotettava.

Vierailija
33/45 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle käy kyllä. En haluaisi että naisen kaverit arvostelisi mitä sä tossa näet? No oon treffaillut sellaisia tyttöjä/naisia joilla on kyllä ollut kavereita. Mutta kyllä..kelpaisi. Olettamuksena tietysti ettei nainen ole sitten  takertuja.

Vierailija
34/45 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan unelmatapaus. Ei turhia bileitä

mies54v

35/45 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sittenhän meitä ois kaks

Vierailija
36/45 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan normaaleilla sosiaalisilla taidoilla saa kavereita. Narsisteja on n. yksi prosentti väestöstä, joten en oikein ymmärrä viestisi pointtia.

Vierailija
37/45 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan normaaleilla sosiaalisilla taidoilla saa kavereita. Narsisteja on n. yksi prosentti väestöstä, joten en oikein ymmärrä viestisi pointtia.

Minä en taas ymmärrä väitettäsi normaaleista sosiaalisista taidoista ja niiden suorasta yhteydestä kavereiden saamiseen.

T. Eri

Vierailija
38/45 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin kerran mutta alkoi tuntua oudolta kun itselläni oli paljon kavereita. Ja olin myös paljon extrovertimpi ja puheliaampi kuin hän.

Seksi toimi kyllä hyvin mutta sosiaalinen elämä oli jotenkin hyvin vajavaista hänen taholtaan.

Suhteemme ei kestänyt.

Vierailija
39/45 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai jos muuten ok 👍

Vierailija
40/45 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ottaisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yhdeksän