Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te, joilla on toistuva VTI, millä estätte sitä?

Vierailija
02.06.2022 |

Ei tekisi mieli käyttää joka pv atb vaan joku muu tapa estää uudet vti:t olisi parempi. Onko kukaan löytänyt hyvää keinoa?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännää, mulla ei ikinä ole ollut virtsistä. Ja niin paljon kun olen nainut.

N57

Vierailija
22/23 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä sinulla aiheuttaa toistuvan tulehduksen? Jos syy on rakenteellinen vika, tai toisen sairauden aiheuttamaa, niin ei varmaan paljoa mahda. Jos syy ei ole tiedossa, niin ongelma johtunee hygieniasta, vaatetuksesta, seksikumppanista tai pyyhit väärin. Mieti mitä tapoja sulla on ja muuta niitä erilaisiksi.

No eiköhän se syy nyt ole tiedossa jos on jatkuva antibioottilääkitys määrätty. Noiden kanssa ollaan jopa liiankin tarkkana nykyään (jos tulehdus iskee ja tarvitsee kuurin, jotkut lääkärit kirjoittavat vain 3pv kestoisen reseptin, seurauksena se että syödään lopulta 3pv+5pv= 8pv kuuri.)

No daa eipä niitä syitä esimerkiksi vanhuksilla tutkita, vaan nimenomaan määrätään kuuria toisen perään, tai estolääkitys. Eikä nuoremmillakaan varsinkaan julkisella puolella, ellei itse ala vaatia.

Millään vippaskonsteilla ei pitkäaikaista apua löydy ja juuri sen takia syyn selvittäminen olisi tärkeää. Mitä järkeä on kitata happamia juomia pilaten siinä sivussa hampaat ja alkaa kärsiä vielä närästyksestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tulee pissatulehdus melkeinpä aina, jos istun kovalla alustalla huonossa asennossa. Kuulostaa hullulta, mutta näin se vain on. Eli jos "vehkeet painuu lyttyyn" tulee tulehdus saman tien ja minulla ei edes yleensä mene ohi lääkkeittä vaan olo huononee tosi nopeasti. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi