Järkyttävä siiderimaha, kiitos korona!
Liikunta minimissä, etänä koneella päivät pitkät, rentoutumiseen auttaa viini ja siideri, pahimmillaan ruokakin tuli kotiin, nyt sentään liikun lähikauppaan. Keski-ikä on alkanut, yli 10 kiloa tullut lisää koronan jälkeen.
Miten ihmeessä saisi itsensä liikkeelle, aktiiviseksi, vähemmän viiniä ym. ?
Muita kohtalotovereita?
Kommentit (19)
Paha toi korona kun kaataa kurkusta alas siideriä
Yhtä hölmö neuvo kuin on kysymyskin:
Juo pillillä, niin menee päähän paremmin ja tarvitset vähemmän siideriä.
Jaksoin ensimmäiset 1,5 koronavuotta pitää itseni kunnossa. Nyt on täälläkin ote lipsunut liikunnan suhteen. Pitää skarpata. Kiloja ei ole tullut lisää, mutta lihas on selvästi korvautunut rasvalla. Yäk. Onneksi vanhat vaatteet vielä mahtuvat.
Korona ei mitenkään estänyt liikkumista.
Vähennä sitä viiniä ja ala liikkumaan?
Älä nyt viitti. Siideri maha tulee kun lipität siideriä, oli korona tai ei.
Kiittele itseäsi ja huonoa elämänhallintaasi.
2 kiloa laihtunut korona-aikana, koska baari-illat jäi pois.
Iljettäviä paskamahoja joka paikassa.
Vähentäminen ei auta. Se juopottelu pitää lopettaa kokonaan. Itse 4kk sitten lopetin ja itsestään on lähtenyt 5kg.
Koronahan on ollut mitä paras juttu siihen, että on aikaa itselle.
Nukkua, liikkua.
Mut sä oot lipittänyt siideriä.
Lopeta se. Heti.
Paskoja kommentteja. Tsemppiä! Pieniä askeleita kerrallaan.
Eikö tuota ihraa ole jo aika monella.
Vierailija kirjoitti:
Paskoja kommentteja. Tsemppiä! Pieniä askeleita kerrallaan.
Tää olikin tosi hyvä kommentti. Tästä kiitollisena ap voikin ottaa pitkän sokerisen siiderin. Ja kyllä lähtee kilot.
Lähinnä kyselin onko muita kelle käynyt näin päin. En kysynyt niitä, joiden elämänlaatu on parantunut.
Kyllä, aikeissa elämäntapamuutos. T.ap
Nuo alkoholinkäyttöasiat ovat vain ja ainoastaan tahdon asioita: joko sinä juot tai et juo. Ihan itse päätät, ellet ole tahdoton marionetti. Samoin liikunta: päätät urheilla tietyn määrän ja sitten toteutat sen tai et. Eri asia on, auttavatko muutokset ulkonäköongelmiin, mutta muutoksen tekeminen on yksin sinun päättäväisyytesi varassa (seuraukset taasen eivät hallittavissasi). Oletko ihminen vai lapanen?
Jännä juttu kun korona ei aiheuttanut minulle 10kg ylipainoa. Olisikohan johtunut siitä, että olen elänyt ihan normaalia elämää? Käynyt kaupassa, lenkillä, salilla... Syön suht terveellisestikin.
Hyvä tekosyy. Suurin osa tutuista on laihtunut Koronan aikana