Kuningatar Elisabetin juhlaviikonloppu
Kommentit (2655)
Boris ja Mike Tindall on hämmästyttävästi toistensa näköisiä.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai??
Mihin aikaan on se parveke-esiintyminen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai??
Kyllä, istuvat vierekkäin katsomossa, yhtä kyllästyneen näköisinä. BJ miettii, että ois tässä parempaakin tekemistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi nyt mutta Karhuherra Paddingtonit ja hologrammivaunut menee jo pikkuisen yli.
Miksi ihmeessä? Karhuherra Paddington on klassikkohahmo. Rauhoitu ja ota kuppi teetä, se parantaa monet ongelmat ja poistaa pahaa mieltä.
Minä olen täysin rauhallinen. Mikä on muuten sinusta kuninkaallisten rooli nyt Ukrainan sodan aikaan? Mitäpä he ovat tehneet tilanteen ratkaisemiseksi? Muistaakseni kuningattaren pöydällä oli kerran sinikeltainen kukkakimppu. Wills ja Waity ehkä twiittasivat että voi ei miten ikävää.
Jos olisin britti alkaisin vähän jo ihmetellä että mikä ihmeen virka näillä siis on?
Kuninkaalliset eivät osallistu esimerkiksi maan ulkopolitiikkaan, joten en nyt oletakaan heidän välittömästi esimerkiksi tekevän virallista valtiovierailua Ukrainaan.
No joo mutta jotain edes hei.
Mikä narkki tuo valkopukuinen naishahmo on? Ruiskut käsivarsissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahtaa olla lapsilla tylsää katsomossa, miksi nekin on pitänyt tuonne raahata. Jotenkuten ymmärrän että nuo aikuiset raahautuvat tuonne pakosta mutta lapsia voisi säästää...
Miten niin, tuossahan on paljon hauskaa katseltavaa.
Ei ole vielä ainakaan näkynyt mitään hauskaa. Ja huonosti järjestetty, ihmisiä tallustelee siellä täällä.
No se on sinun mielipide.
Minusta on hauska ja viihdyttävä, vaikka en ole perehtynyt Kuningatar Elisabetin valtakauteen paljoa.
Niin onkin eikä sinun tarvitse siitä suuttua. Minua ärsyttää ettei organisointiin ole yhtään panostettu, tämmöisestä voisi saada hienonkin. Odotin enemmän.
Noniin, järjestäpä Sinä seuraavaksi oma Golden Jubileum niin me kaikki tullaan sitten hurraamaan Sua! :D
Mitä se sinua niin suututtaa jos tämä ei näytä kakkien mielestä hienolta?
Ei suututa minua mikään. älä hyvä ihminen katso ohjelmaa jos ei miellytä. oikeasti olisikin hienoa, jos suunnittelisit omaa showtasi. se vasta olisi hyvä juttu! millaisen jubileumin tekisit ja kenelle ?
Kyllä vaan tuntuu suututtavan :D Mikset itse keskity hienoon paraatiisi? Onko sitä sittenkin tylsä seurata?
Kuule ,minulla on hauskaa ja nautin ohjelmasta täysin sydämin! Katson sitä samalla ja kommentoin tänne välillä. Se on tämän ketjun aihe, jos et ole huomannut.
BBC:n kuvassa corgit tulossa, vissiin teko-koiria, koska niitä heitellään ilmaan.
Katoin eka, että oikeita koiria.
Tuleeko vain Elisabet sinne parvekkeelle kun toi muu jengihän istuu siellä katsomossa?
Parvekkeelta on muuten riisuttu se tummanpunainen kangas pois. Että jos ei Elisabet tulekaan?
Vierailija kirjoitti:
ketä tää nukke esittää?
Lady Godiva, anglosaksinen aatelisnainen.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Godiva
Mitä Catherine ja Louis tekevät, kun rajattiin kuvasta? Lähtivät vessaan :)
No jo on hökötyksiä rakennettu jos jonkinlaisia!
nyt jotain ilma-akrobatiaa aika taidokasta, ja kauheata jos joutuisi itse tuohon vempeleeseen!
Lippu laskettiin katolla alas!
Vierailija kirjoitti:
Mitä Catherine ja Louis tekevät, kun rajattiin kuvasta? Lähtivät vessaan :)
Mistä sä näet ne? Iltiksessä ei näy mitään.
Kuvan ulkopuolelta kerrottakoon, Niinistöt ovat jättäneet Aaron kai Helsinkiin.
Vierailija kirjoitti:
Lippu laskettiin katolla alas!
The queen has left the building?
Hienoja rakennelmia, vaivaa on nähty valtavasti.