Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuningatar Elisabetin juhlaviikonloppu

Vierailija
02.06.2022 |

Asiallista keskustelua.

Kommentit (2655)

Vierailija
1361/2655 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

...neljä varista, istui aidalla, silivati seilaa silivati seilaa rouva lentää pois...

Vierailija
1362/2655 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään sunnuntaian pitäisi olla vielä valtava paraati Lontoon kaduilla muistuttamassa kuningattaren 70 vuoden takaista kruunajaiskulkuetta.  Sen päätteeksi olisi luvassa vielä juhlaviikonlopun päätteeksi näyttäytyminen Buckinghamin palatsin parvekkeella.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1363/2655 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ne Lisbetin 1 vuotis synttärit, joista on toohotettu kuukausia, vietettiin? Keskenänsä juhlivat, vaikka suunnitelmissa oli suuri juhla senior Royalin kanssa ja vähintään ainakin kuningattaren kanssa.

Harry ei ole vieläkään tajunnut, että se juna meni jo. Aikaa on kulunut ja kuningatar tietää sen olevan itselleen jo loppumassa. Miettii jämptisti kenelle vähää aikaansa ja energiaansa enää antaa. Eikä se todellakaan ole Harry.

Synttäreitä on vietetty tietysti lähipiirissä ja isomummokin mukana. Ilman muuta on hän on halunnut olla mukana. Ja täytyy sanoa, että arvostan Lilibethin vanhempia, kun eivät ole tuoneet lapsiaan julkisuuteen. Rahastaisivat todellakin kuvilla, mutta ovat pysyneet valitsemallaan tiellä. Tuskin nähdään missään 1- vuotispäivää Lilibethistä.

Kuningatar lepäsi eilisen, et taida olla ihan perillä asioista?

Vaikka ei olisi levännyt, kaikki pitävät huolen siitä etteivät Harry ja Meghan pääse hänen lähelleen. Ottamaan kuvia myytäväksi itsestään kuningattaren kanssa. Sekä sinua harmittaa idoleittesi puolesta?

Miksi et pysynyt poissa lupauksesi mukaan?

Nyt tuli kyllä naurunpyrskähdys!! Ihan myytäväksi kuvia? Montako kuvaa olet nähnyt tähän mennessä Lilibetistä? Olisivat voineet myydä tuhannet kerrat jo jos olisivat halunneet. Mee hoitoon pakkomielteesi kanssa.

Monet ovat jo pohtineet, onko Lilidianaa ollenkaan. Se joulukorttikuvakin on voitu kuvamanipuloitua. Eikä lapsia tuotu tapaamaan serkkujakaan. Harry ja Meghan hyssyttelivät ikkunassa muiden lapsia mutta eivät omiaan, kun niitä piti piilotella sukulaisilta - miksi? Jaa jaa, paljon on mysteereitä ilmassa!

Vierailija
1364/2655 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ne Lisbetin 1 vuotis synttärit, joista on toohotettu kuukausia, vietettiin? Keskenänsä juhlivat, vaikka suunnitelmissa oli suuri juhla senior Royalin kanssa ja vähintään ainakin kuningattaren kanssa.

Harry ei ole vieläkään tajunnut, että se juna meni jo. Aikaa on kulunut ja kuningatar tietää sen olevan itselleen jo loppumassa. Miettii jämptisti kenelle vähää aikaansa ja energiaansa enää antaa. Eikä se todellakaan ole Harry.

Synttäreitä on vietetty tietysti lähipiirissä ja isomummokin mukana. Ilman muuta on hän on halunnut olla mukana. Ja täytyy sanoa, että arvostan Lilibethin vanhempia, kun eivät ole tuoneet lapsiaan julkisuuteen. Rahastaisivat todellakin kuvilla, mutta ovat pysyneet valitsemallaan tiellä. Tuskin nähdään missään 1- vuotispäivää Lilibethistä.

Ai nytkö se on Lilibeth?

Ihan kuule keskenänsä olivat, itse tiedottivat.

Ei kuningatar tyhmä ole, monenlaista ketkua ehtinyt hoidella.

Nämä Meghanin palvojat eivät usko edes heidän omaa sanaansa! Ajatella. 😲 Kyllä on pahaksi mennyt tämä mania heillä.

Vierailija
1365/2655 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tänään picknic lounaat kaduilla! Mä syön ihan vaan kotona mut on mulla savukalaa. Ei kippersiä vaan savusiikaa. Nam!

Vierailija
1366/2655 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomeenkin on yritetty muutamaan otteeseen tällaisia koko kansaa yhdistäviä picnic- tms juttuja. Yritettiin yhteistä juhannusjuhlaa ja epätoivoisesti yhteistä itsenäisyyspäivän juhlintaa, mutta ei onnistunut.

Mietin, mikä meteli syntyisi,  jos meillä käytettäisiin Suomen lippua samalla tavalla kuin britit käyttävät omaa lippuaan vaatteissa ja asusteissa ja aivan kaikessa.

Vierailija
1367/2655 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauskinta on, että ulkopuoliset eivät tiedä yhtään, mitä Windsorissa ja Frogmoressa on eilen tehty, kuka tapasi ketäkin ja missä!

Eivät tiedäkään. Ja siksi luulevat, että hulppeita lastenjuhlia vietettiin Frogmore Cottagessa ja kuningatarkin konttasi lattialla pojanpojantyttärensä kanssa. Jepjepjep. Luulevat, mutta eivät tiedä yhtikäs mitään.

Vierailija
1368/2655 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

miltä kanavalta esim youtubesta näkee sen kulkueen tänään?  ei taida areenasta näkyä se. 

Vierailija
1369/2655 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siel nyt prinssit juhlii omiaan, mut ei willie ja harry menneet victorian ja danielin häihin. Olivat muistaakseni mieluummin jossain jalisottelussa. Meni maku.

Vierailija
1370/2655 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hauskinta on, että ulkopuoliset eivät tiedä yhtään, mitä Windsorissa ja Frogmoressa on eilen tehty, kuka tapasi ketäkin ja missä!

Eivät tiedäkään. Ja siksi luulevat, että hulppeita lastenjuhlia vietettiin Frogmore Cottagessa ja kuningatarkin konttasi lattialla pojanpojantyttärensä kanssa. Jepjepjep. Luulevat, mutta eivät tiedä yhtikäs mitään.

Toisin kuin sinä joka näet kaiken brittilinnoissa tapahtuvan omasta peräkammaristasi. 

Vierailija
1371/2655 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomeenkin on yritetty muutamaan otteeseen tällaisia koko kansaa yhdistäviä picnic- tms juttuja. Yritettiin yhteistä juhannusjuhlaa ja epätoivoisesti yhteistä itsenäisyyspäivän juhlintaa, mutta ei onnistunut.

Mietin, mikä meteli syntyisi,  jos meillä käytettäisiin Suomen lippua samalla tavalla kuin britit käyttävät omaa lippuaan vaatteissa ja asusteissa ja aivan kaikessa.

No, meillä on nämä jääkiekkojuhlijat, jotka kyllä tekevät kaikenlaista Suomen lipun kanssa. Ja kiipeilevät kansallismonumenteissä ja kaikenlaisilla katoilla ja yhteisöllisyyttä näkyy riittävän. Se on vissiin sitä suomalaisuuden ydinjoukkoa, juuri viidakosta ja luolista saapuneita.

Vierailija
1372/2655 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisin kuin sinä joka näet kaiken brittilinnoissa tapahtuvan omasta peräkammaristasi. 

Minä en sanonut mitään itsestäni. Minä vain kuvailin niitä, jotka luulevat tietävänsä.

Kumpikohan näistä meidän huoneista on se peräkammari? Makkari ja olohuone ovat nimittäin vastakkain, vaatehuone tuossa välissä. Läpitalonhuoneisto: olohuone tien puolella ja makkarin näkymät metsään. Kolmas ylin kerros, päätyasunto. Kaupunki on Turku.

Vierailija
1373/2655 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo kun perämaanpojat pääsee juhlimaan kuningas alkon voimalla, siinä tanner tömisee ja mantat lakoo. Juhlimis-idea sama, toteutus eri.

Vierailija
1374/2655 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minä esim osaan lukea mitä he itse tiedottaa ja kuunnella mitä he itse sanoo ja silti mää meghanhullut vänkyttää näitä fantasioitaan miten mummon kanssa vietetään tv-iltaa.

Vierailija
1375/2655 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cambridget pitivät lapsensa visusti niin että koko ajan media näkee missä he on.

Ei siis mitään mahdollisuutta Sussexeilla alkaa säveltää mitään serkkutapaamisista.

Ja Annen lapset on pantu gate keepereiksi Meghanille ja Harrylle. Ei Meghankaan uskalla Miken kanssa riitaa haastaa

Vierailija
1376/2655 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en sanonut mitään itsestäni. Minä vain kuvailin niitä, jotka luulevat tietävänsä.

Kumpikohan näistä meidän huoneista on se peräkammari? Makkari ja olohuone ovat nimittäin vastakkain, vaatehuone tuossa välissä. Läpitalonhuoneisto: olohuone tien puolella ja makkarin näkymät metsään. Kolmas ylin kerros, päätyasunto. Kaupunki on Turku.

Ja silti olet sekaisin kuin seinäkello jankuttaessasi fanaattisesti omia kaunaisen vuodatuksen maustamia harhojasi meghanista.

Vierailija
1377/2655 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Cambridget pitivät lapsensa visusti niin että koko ajan media näkee missä he on.

Ei siis mitään mahdollisuutta Sussexeilla alkaa säveltää mitään serkkutapaamisista.

Ja Annen lapset on pantu gate keepereiksi Meghanille ja Harrylle. Ei Meghankaan uskalla Miken kanssa riitaa haastaa

MENE sinne omaan ketjuusi jankuttamaan tuota roskaasi. 

Vierailija
1378/2655 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja silti olet sekaisin kuin seinäkello jankuttaessasi fanaattisesti omia kaunaisen vuodatuksen maustamia harhojasi meghanista.

No ei. Minä en ole fanaatikko, sinä olet.

Vierailija
1379/2655 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei. Minä en ole fanaatikko, sinä olet.

Kuulostat ihan amber heardilta koittaessasi lapsellisesti syyttää vastapuolta siitä minkä kaikki näkee että itse teet. Onko sinullakin narsismidiagnoosi?

Samaan viittaisi maneerisi hakata omille viesteillesi ylänuolia koska narsistillehan se miltä asiat näennäisesti näyttää on se kaikkein tärkein juttu. 

Vierailija
1380/2655 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko aloitus ellun pippaloista, vai Meghanista.... 🙈

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yksi