Haluatteko nauraa pe 13. päivänä ;)
tässä ois vähän hupia a la väsynyt mamma flunssan kourissa:
aattelin tänään tyhjentää pyykkivuoren ja laitoin pyykkikoneen pyörimään ensimmäistä koneellista. Kun sitten tuli ripustamisen aika, niin ihmettelin, että onpas nukkaista pyykkiä... ja että noh taas on nenäliina jäänyt taskuun... kun kaivoin vähän syvemmälle alkoi pyykeissä olemaan sellaista geelimäistä höttöä... ilmeeni muuttui varmasti näkemisen arvoiseksi *what the h**l en siis voinut ymmärtää ollenkaan mistä moinen moska... no kun olin aivan pohjalle asti päässyt niin syyllinenkin löytyi: olin pessyt kirjopyykin joukossa tyttöni yövaipan... että silleen *arvatkaa vaan ottiko päähän* nyt sitten kone pesee tyhjänä " putsausohjelmaa" ...
mä oon just tällanen sählä ;) en vaan vieläkään tajuu MITEN se vaippa on sinne joutunut. Ainoa selitys on se, että vaippa on ollu lattialla ja kun olen lajitellut pyykkivuoren lattialle olen samalla noukkinut sen koneeseen mukaan... *elämän kevät!*
nyt jo jaksaa muakin naurattaa, mutta hetki sitten kiehutti kybällä ;)
Kommentit (2)
Meitsi laittoi tänään kahvin joukkoon päärynämehua maidon sijasta. Oli tosi makunautinto...
esikoinen tunki kerran puoli paketillista vaippoja koneeseen ;D Niitä oli sentään sen verran paljon että huomasin vaipat ennen kuin aloin täyttämään konetta :)
Yksittäisiä leluja on poika onnistunut pesemään kun on laittanut ne koneeseen samalla kun täytän sitä :p
On kovin innokas pyykkäysapulainen ja usein annan hänen auttaa koneen täyttämisessä. Tuleepahan lelutkin pestyä ;)
Puisista leluista muuten Briot kestää parhaiten konepesua. Saattavat vähän irvistellä kun ne ottaa koneesta pois, mutta aina on palautuneet kuivuessaan siistiksi.
Toivottavasti saat koneesi puhtaaksi.