Miksi levität toisista
Kommentit (7)
Valheista jää jossain vaiheessa kiinni. Typerä on myös se joka uskoo kaikki juorut.
Toksisia ihmisiä on yllättävän paljon.
Kulutetaan kaikki energia haukkumalla jotakin henkilöä. Hoidon tarpeessa moni olisi
Jos systemaattisesti haluaa sabotoida jonkun elämää, niin täytyy olla sairaudentunnoton. Silti tuollaiset ihmiset kerää ympärilleen hovin ja mustamaalaaminen saa massiiviset mittakaavat.
Niinpä. Hyvin näkyy mm. tällä palstalla sekä muilla ns, keskustelufoorumeilla joilla voi ananyyminä rellestää ja syytää p-tä sielunsa pohjasta.
Kuten yllä oleva sanoo, hoidon tarpeessa hyvin moni.
Itse yritän muistaa että nämä ihmiset voivat itse todella huonosti, he ovat syvästi elämäänsä ja itseensä pettyneitä ja tuo haukkuminen ja juorujen keksiminen ja levittely on yritys tuntea olonsa edes hieman paremmaksi. Yritys koota taakseen joukko muita yhtä huonosti voivia ja hakea voimaa siitä.
Itse asiassa säälitttäviä mutta toisaalta vaarallisia saadessaan mukaan porukan samanhenkisiä ja joukolla hyökätessään uhrinsa kimppuun. Jotkut ei kestä hyökkäystä ja murtuu. Ja se tietysti olisi hyökkääjille riemuvoitto.
Monesti mietin miksi ihminen vaipuu tuollaiseski? Mitä voi olla takana? Mikä on rikkonut ihmisen ja kehittänyt sen katkeruuden? Kateus? Vaille jäämisen kokemus? Mikä?
Ja vielä teille jotka tätä harrastatte; käsi sydämellä, onko ihan oikeasti hyvä olo?
Kyllä se juorujen kohde huomaa/tietää mutta ei vain jaksa välittää.
Up