Kuinka moniin ylioppilasjuhliin menette?
Meillä olisi ollut viidet mutta on myös omat niin ei tietty mennä yksinkään.
Kommentit (26)
Omissani oli 1990-luvulla, naapurin pojan 2010 paikkeilla, ja muihin ei ole pyydetty.
Eipä noita ole. Serkun tyttö juhlii, mutta ei taida tulla käytyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi ei ole ollut vuosiin yksiäkään, viimeisin oli nuorimman lapsemme lakkiaiset kuusi vuotta sitten. Lähipiirin lapset ovat lakkinsa saaneet ja ammatteihin valmistuneet, myös ammattikoulusta valmistuneille on järjestetty juhlansa. Naapureillakaan ei ole sen ikäistä jälkikasvua, että tarvitsisi muistaa.
Miksi ihmeessä naapurien jälkikasvua pitäisi muistaa?
Minäkin juttelen aina naapurien kanssa ulkona, mutta auta armias, heidän kotiinsa en astuisi missään nimessä, ja heidän yo-juhlansa eivät kuulu minulle millään tavalla!
Entä jos tulee kutsu? Et siltikään suostu astumaan heidän kotiinsa missään nimessä?🙄
No ehkä sitten olisi pakko käväistä, mutta se olisi minulle kiusallista. En toki näyttäisi sitä naapureille, mutta käynti olisi lyhyt. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi ei ole ollut vuosiin yksiäkään, viimeisin oli nuorimman lapsemme lakkiaiset kuusi vuotta sitten. Lähipiirin lapset ovat lakkinsa saaneet ja ammatteihin valmistuneet, myös ammattikoulusta valmistuneille on järjestetty juhlansa. Naapureillakaan ei ole sen ikäistä jälkikasvua, että tarvitsisi muistaa.
Miksi ihmeessä naapurien jälkikasvua pitäisi muistaa?
Minäkin juttelen aina naapurien kanssa ulkona, mutta auta armias, heidän kotiinsa en astuisi missään nimessä, ja heidän yo-juhlansa eivät kuulu minulle millään tavalla!
Entä jos tulee kutsu? Et siltikään suostu astumaan heidän kotiinsa missään nimessä?🙄
No ehkä sitten olisi pakko käväistä, mutta se olisi minulle kiusallista. En toki näyttäisi sitä naapureille, mutta käynti olisi lyhyt. Ap
Eihän ylioppilasjuhliin ole mitään tarvetta jäädä "asumaan", ihan hyvin siis voi vain piipahtaa, varsinkin tällaisessa tapauksessa. Onnittelee ylioppilasta, vaihtaa pari sanaa sen naapurin kanssa ja hörppää kahvit ja kiittää juhlista ja jatkaa matkaa.
En varmaan mene, mutta voisi mennä katsomaan missä ne yliopistotytyt ovat ja yrittää pokata niitä.
t: Ykä35v
En yksiinkään. Olen 29-vuotias, en tunne yhtäkään teiniä.