Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

40+ sinkkumiehet!

Vierailija
01.06.2022 |

Jotka haette tositarkoituksella kumppania.

Olen uusi markkinoilla. Missä teitä tapaa?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo a. vaihtoehdot ovat kotona tietokonepelien ääressä, ei niitä missään tapaa. Nillä myös hampaat hoitamatta ja takapuoltakaan ei ole kunnolla pyyhitty jne, että ei oikein kiinnostakaan.

Vierailija
22/32 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

40+ sinkkumies... Hieno kiertoilmaisu vanhallepojalle.

Kai niitäkin on tapaani toisella kierroksella?

Toki. Hyvät vain menee nopeasti ja ollaan rehellisiä: siihen on aina joku syy että henkilö on toisella kierroksella, oli kyseessä mies tai nainen.

Kyllä, syy voi olla vaikka se, ettei teininä vielä oikein tuntenut itseään ja päätyi yhteen liian erilaisen ihmisen kanssa. Ei sitä loputtomasti jaksa, sen reilun 20v max.

Ja minulle kaikki ei-parisuhteessa olevat ovat sinkkuja.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäpän ap majailee? Mä PK-seutu.

Mä voisin kutsua sut maalaamaan/piirtämään luontoon eri juttuja ja/tai valokuvaustreffeille luontokuvaamaan. Multa löytyy kamat/laitteet. Voisimpa kitaraakin soittaa päivän päätteeksi:)

Vierailija
24/32 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

40+ sinkkunaiset ovat sielultaan rikkinäisiä ihmisiä, kukaan ei ole heitä vielä halunnut tai sitten heidät on palautettu nopeasti kiertoon.

Mutta hyvä, että jollekin kelpaavat.

Vierailija
25/32 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona ja töissä olen, joten vaikea mua on tavoittaa. Ei enää viitsi kauheasti etsiskellä mitään, mutta jos ihan päin kävelee, niin saattaa olla mahdollisuuksia vaikka mihin.

Vierailija
26/32 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

40+ sinkkunaiset ovat sielultaan rikkinäisiä ihmisiä, kukaan ei ole heitä vielä halunnut tai sitten heidät on palautettu nopeasti kiertoon.

Mutta hyvä, että jollekin kelpaavat.

Jos kukaan ei ole halunnut, tarkoittaako se että kukaan ei tule haluamaankaan? Ja jos on "palautettu kiertoon", tarkoittaako se että jos ei parisuhde yhden kanssa onnistu, se ei onnistu kenenkään kanssa? Eikö se mieskin ole sitten pilalla, vai onko hän tässäkin tapauksessa vain uhri?

Vierailija
27/32 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

M42vee kirjoitti:

Missäpän ap majailee? Mä PK-seutu.

Mä voisin kutsua sut maalaamaan/piirtämään luontoon eri juttuja ja/tai valokuvaustreffeille luontokuvaamaan. Multa löytyy kamat/laitteet. Voisimpa kitaraakin soittaa päivän päätteeksi:)

Oi. Ihan tässä naapurimaakunnassa.

Kuulostaa oikein hyvältä ehdotukselta.

Edelleen ongelmana lienee, että missä tällaisia kutsuja saisi irl.

Saman ikäinen ap

Vierailija
28/32 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei tapaa missään. Olen elämässä epäonnistunut pitkäaikaistyötön ja pitkäaikaisyksinäinen.

Olen hyväksynyt kohtaloni ja en oikein liiku kaupan, harrastusten ja kävely/pyöräilylenkkien lisäksi missään. 

Vierailija
29/32 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

40+ sinkkumiehet ovat yleensä sen verran kokeneita, etteivät halua kumppania tositarkoituksella. Minkä ihmeen takia he ottaisivat rupsahtaneen akan riesakseen? Parikymppisen voisivat ottaakin, mutta tietävät kyllä mahdollisuuksiensa heihin menneen.

Vierailija
30/32 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun läskivittu haisee. Nivuset on hiivaiset ja mätivät.

Vierailija
31/32 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

40+ sinkkumiehet ovat yleensä sen verran kokeneita, etteivät halua kumppania tositarkoituksella. Minkä ihmeen takia he ottaisivat rupsahtaneen akan riesakseen? Parikymppisen voisivat ottaakin, mutta tietävät kyllä mahdollisuuksiensa heihin menneen.

Mä voin todistaa naisena tämän. En kyllä ymmärrä miten miehet eivät näe arvoa kumppanuudella ja läheisyydellä. Ehkä heitä ei ole rakennettu siten. Surullista. Olisinpa les&o.

Vierailija
32/32 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytättekö jotain deittiappeja?

Ei. Huonoja kokemuksia.

Jos ei oikeassa elämässä kohtaa, niin olkoot.