40+ sinkkumiehet!
Jotka haette tositarkoituksella kumppania.
Olen uusi markkinoilla. Missä teitä tapaa?
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
40+ sinkkumies... Hieno kiertoilmaisu vanhallepojalle.
Kai niitäkin on tapaani toisella kierroksella?
Toki. Hyvät vain menee nopeasti ja ollaan rehellisiä: siihen on aina joku syy että henkilö on toisella kierroksella, oli kyseessä mies tai nainen.
Kyllä, syy voi olla vaikka se, ettei teininä vielä oikein tuntenut itseään ja päätyi yhteen liian erilaisen ihmisen kanssa. Ei sitä loputtomasti jaksa, sen reilun 20v max.
Ja minulle kaikki ei-parisuhteessa olevat ovat sinkkuja.
Ap
Missäpän ap majailee? Mä PK-seutu.
Mä voisin kutsua sut maalaamaan/piirtämään luontoon eri juttuja ja/tai valokuvaustreffeille luontokuvaamaan. Multa löytyy kamat/laitteet. Voisimpa kitaraakin soittaa päivän päätteeksi:)
40+ sinkkunaiset ovat sielultaan rikkinäisiä ihmisiä, kukaan ei ole heitä vielä halunnut tai sitten heidät on palautettu nopeasti kiertoon.
Mutta hyvä, että jollekin kelpaavat.
Kotona ja töissä olen, joten vaikea mua on tavoittaa. Ei enää viitsi kauheasti etsiskellä mitään, mutta jos ihan päin kävelee, niin saattaa olla mahdollisuuksia vaikka mihin.
Vierailija kirjoitti:
40+ sinkkunaiset ovat sielultaan rikkinäisiä ihmisiä, kukaan ei ole heitä vielä halunnut tai sitten heidät on palautettu nopeasti kiertoon.
Mutta hyvä, että jollekin kelpaavat.
Jos kukaan ei ole halunnut, tarkoittaako se että kukaan ei tule haluamaankaan? Ja jos on "palautettu kiertoon", tarkoittaako se että jos ei parisuhde yhden kanssa onnistu, se ei onnistu kenenkään kanssa? Eikö se mieskin ole sitten pilalla, vai onko hän tässäkin tapauksessa vain uhri?
M42vee kirjoitti:
Missäpän ap majailee? Mä PK-seutu.
Mä voisin kutsua sut maalaamaan/piirtämään luontoon eri juttuja ja/tai valokuvaustreffeille luontokuvaamaan. Multa löytyy kamat/laitteet. Voisimpa kitaraakin soittaa päivän päätteeksi:)
Oi. Ihan tässä naapurimaakunnassa.
Kuulostaa oikein hyvältä ehdotukselta.
Edelleen ongelmana lienee, että missä tällaisia kutsuja saisi irl.
Saman ikäinen ap
Minua ei tapaa missään. Olen elämässä epäonnistunut pitkäaikaistyötön ja pitkäaikaisyksinäinen.
Olen hyväksynyt kohtaloni ja en oikein liiku kaupan, harrastusten ja kävely/pyöräilylenkkien lisäksi missään.
40+ sinkkumiehet ovat yleensä sen verran kokeneita, etteivät halua kumppania tositarkoituksella. Minkä ihmeen takia he ottaisivat rupsahtaneen akan riesakseen? Parikymppisen voisivat ottaakin, mutta tietävät kyllä mahdollisuuksiensa heihin menneen.
Mun läskivittu haisee. Nivuset on hiivaiset ja mätivät.
Vierailija kirjoitti:
40+ sinkkumiehet ovat yleensä sen verran kokeneita, etteivät halua kumppania tositarkoituksella. Minkä ihmeen takia he ottaisivat rupsahtaneen akan riesakseen? Parikymppisen voisivat ottaakin, mutta tietävät kyllä mahdollisuuksiensa heihin menneen.
Mä voin todistaa naisena tämän. En kyllä ymmärrä miten miehet eivät näe arvoa kumppanuudella ja läheisyydellä. Ehkä heitä ei ole rakennettu siten. Surullista. Olisinpa les&o.
Vierailija kirjoitti:
Käytättekö jotain deittiappeja?
Ei. Huonoja kokemuksia.
Jos ei oikeassa elämässä kohtaa, niin olkoot.
Nuo a. vaihtoehdot ovat kotona tietokonepelien ääressä, ei niitä missään tapaa. Nillä myös hampaat hoitamatta ja takapuoltakaan ei ole kunnolla pyyhitty jne, että ei oikein kiinnostakaan.