No niin, taitaa mies lähteä kävelemään
ja syy on se kun mieheni lapset eivät viihdy meillä. Ovat jo teini-ikäisiä. Mulle eivät puhu mitään, nököttävät vaan jossain nurkassa, edes katsekontaktia en heihin ole saanut saatika vastauksia kysymyksiini. Nyt sitten mieheni mielestä Minun kuuluisi käyttäytyä aikuismaisesti ja saada välit kuntoon lastensa kanssa.
Minä kun en enää jaksa hölöttää kotona yksinäni, kun en heiltä mitään vastakaikua saa. Ja isäänsähän nuo ovat tulleet tapaamaan, eivät minua.Tuntuu, että mies olettaa yhteisen kotimme olevan täyshoitola, myös silloin kun lapsensa ovat meillä. Minä laitan ruoat ym.
Huoh!
Kommentit (11)
Tuo kuulostaa kyllä ihan järkevältä, noin se todennäköisesti onkin.MUTTA,isänsäkun väittää kivenkovaa, että vika on minussa! Ja mä olen jo lyönyt hanskat tiskiin, en jaksa enääyrittää enkäviitsikään. On kuin seinille puhuis..
tollasiahan ne on. Älä yksin hölötä. sano kun asiaa on ja ole valmis kuuntelemaan, jos avaavat suunsa. Heillä on varmasti vaikeaa myös (kuten kaikilla teini-iässä...) Onneksi ei tarvitse elää sitä aikaa uudestaan.
Voimia ja kärsivällisyyttä!
Jos siis lapsia ei kiinnosta sun kanssa keskustella tai tulla toimeen anna olla. Älä oo veemäinen tai muuten mut oot neutraali, puhu mitä tarvitaan yms. jos ei kelpaa ei sitten.
Ja miehestäs sen verran sä et oo sen lasten äiti, sun ei tarttee paapoo miestäs eikä sen lapsia. Miehen lapsia se myös hoitaa.
Ja riitoja lapsista ei kannata käydä lasten aikana, teet vaan selväks miehelle ku lapset tulee se myös "hoitaa" lapset ja heidän viihdyttämisen.
tytärpuolen kanssa riitelemään ja sitten molemmat itkevät mulle ja osoittavat mieltään. Mun syy kuulemma kun olen kasvattanut tyttären niin huonosti. Onhan sekin syy lähteä.
silloin, kun lapset tulevat? Lähdet jonnekin reissuun?
en koskaan ole alkanut uusperhe-elämään.
En halua toisen lapsia enkä halua miestä meidän lasten elämään, niinpä olen ollut vuosikausia yksin lasteni kanssa.
Enää viimeinen kotona, saas kattoo sit.
olen tätäkin koittanut,lähtenyt silloin pois, että miehen lapset saavat rauhassa olla isänsä kanssa,mutta sitäkään mies ei hyväksy!lähden kuulemma hänen lapsiaan karkuun!
Nyt on aikaa meidän yhteiselle 7vuotiaalle ja noi 3 muuta isoa "teiniä" ovat jo omis nurkissaan. Yks miehen puolelta ja kaks mun, Ja voi vitsi et oli haipakkaa viime vuodet. Asuttiin kaikki yhdessä siis. Nyt tulevat ja menevät niiku huvittaa ja aina on tervetuloo tänne ku siltä tuntuu.
itse en olisi enää tällä järjellä sekaantunut mieheen, jolla on jo lapsi. Itsekin suurinpiirtein odotan, että miehen tyttö tulee kunnolla teini-ikään, alkaa seurustelemaan, viettämään aikaa kaupingilla JA kieltäytyy lähtemästä isälleen joka toinen vkonloppu.
Noista teidän teinien mökötyksestä: voisiko kyse olla just siitä, että ovat "vihaisia" isälleen, koska joutuvat tulemaan teille viikonloppuisin?, ja kokevat silloin jäävänsä kaikesta "hauskasta" pois, jota kaverinsa esim. pe-iltaisin tekee? Koska rakastavat luultavammin isäänsä, he eivät uskalla/halua näyttää hänelle tunetitaan ja sitä, etteivät oikeastaan halua tulla teille. Silloin sinä olet helpompi kohde mökötykselle ja vihalle.
Voisko mennä näin?