Ja taas lietsotaan hysteriaa
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008855040.html
Tottakai taas maailmalla leviää uusi variantti ja kohta taas tarvitaan päivitetty rokote :D Pakko yrittää houkutella ihmisiä piikille
Kommentit (127)
Te haluatte, että jokainen saa päättää itse, ottaako rokotteet vai ei, mutta ette kuitenkaan anna sen 90%, joka näin on toiminut olla rauhassa, vaan jatkatte vatvomista. Onko paniikki, jos oma valinta olikin väärä ja seuraava variantti kohtalokas vai milloin tämä lammas/bää loppuu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset älkää jumalauta langetko näihin plandemioihin yhtää enempää. Mitä enemmän he saavat sinut pelkäämään ja alistumaan he voittavat, sinä häviät pelollesi.
Valitettavasti on myöhäistä, liian moni hyväksyy mitä päättäjät sanovat. Pian tulee pakkorokotukset yms. Tämä oli vasta kokeilu saadaanko ihmiset polvilleen ja helpostihan se kävi.
Vaikka moni on hyväksynytkin asian mitä päättäjät sanovat. He ovat silti se vähemmistö joukko niihin verrattuna, jotka taistelevat tätä globaaleita vastaan. Osa tietenkin näistä jo ovat globlisteja vastaan, jotka ovat alistuneet päättäjille.
Uusia variantteja tulee ilman muuta, se on selvää. Koska virus ennätti leviämään ympäri maailmaa ja sillä on paljon potentiaalisia isäntäeläimiä, joihin tarttua ja jota kautta levitä ja muuntua yhä enemmän.
Niitä rokotteita ei ole pakko ottaa.
Mutta rehellisyyden nimessä tämä koko ihmislaji ja WHO ja kaikki tyri tämän homman. Koska jo silloin, kun tämä virus havaittiin ja löydettiin ensimmäisen kerran, olisi pitänyt ottaa laajat, globaalit ja jokaisessa valtiossa rajoitukset käyttöön. Käsittääkseni ei niin tehty, vaan mm. sai matkustella ja liikkua ja tavata ihmisiä, ilman mitään, että niitä olisi rajoitettu. Siinä se virhe alunperin tapahtui. Näillä nyt kehitetyillä "rokotteilla" ei taideta kyetä nujertamaan tätä virusta. Se saattaa edellyttää sitä, että se pitäisi kehittää jopa osia useammasta yhdessä olevasta virusvariantista. Eikä sittenkään voi olla varma siitä, että se tehoaisi. Nimittäin voihan se virus taas uudestaan muuntua, muuntua ja muuntua edelleenkin. Mitä keinoja jää siis jäljelle. Sairastaa vain tauti? Kunnes saa immuniteetin virusta vastaan, tai sitten virus heikkenee ajan myötä ja siitä tulee pelkkä joka vuosi kiertävä "kausivirus". Todennäköisesti näin asia vain on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te haluatte, että jokainen saa päättää itse, ottaako rokotteet vai ei, mutta ette kuitenkaan anna sen 90%, joka näin on toiminut olla rauhassa, vaan jatkatte vatvomista. Onko paniikki, jos oma valinta olikin väärä ja seuraava variantti kohtalokas vai milloin tämä lammas/bää loppuu?
Minä jaksan vielä muistaa sen painostuksen, solvaukset ja mitä kaikkea muutakin me rokottamattomat saimme lukea, kun me päätimme olla ottamatta rokotusta.
Ja nyt sinä lammas haluaisit olla rauhassa, koska jokainen saa ja sai päättää itse, ottaako rokotteet vai ei. Oliko sinulla silloin paniikki, kun otit rokotuksen? Vai seurasitko vain laumaasi?
Me, jotka emme ottaneet rokotusta, tiesimme mitä me teemme. Sinä lammas/bää et tiennyt, sinulla oli paniikki. Bääbääbää.
Sanoin, että _te_haluatte, että jokainen saa päättää itse. Minä kannatan tarpeen vaatiessa vaikka pakkorokotuksia. Ajattelun taitoja löytyy ihan tarpeeksi, eikä minua teidän lammastelut hetkauta. Paniikkia en ole tuntenut missään vaiheessa, mutta olen toki järkevästi välttänyt riskejä, koska olen koulussa töissä. Rokotteita 3, testejä 0, tauteja 0, altistumisia kymmeniä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä jaksan vielä muistaa sen painostuksen, solvaukset ja mitä kaikkea muutakin me rokottamattomat saimme lukea, kun me päätimme olla ottamatta rokotusta.
Ja nyt sinä lammas haluaisit olla rauhassa, koska jokainen saa ja sai päättää itse, ottaako rokotteet vai ei. Oliko sinulla silloin paniikki, kun otit rokotuksen? Vai seurasitko vain laumaasi?
Me, jotka emme ottaneet rokotusta, tiesimme mitä me teemme. Sinä lammas/bää et tiennyt, sinulla oli paniikki. Bääbääbää.
Sanoin, että _te_haluatte, että jokainen saa päättää itse. Minä kannatan tarpeen vaatiessa vaikka pakkorokotuksia. Ajattelun taitoja löytyy ihan tarpeeksi, eikä minua teidän lammastelut hetkauta. Paniikkia en ole tuntenut missään vaiheessa, mutta olen toki järkevästi välttänyt riskejä, koska olen koulussa töissä. Rokotteita 3, testejä 0, tauteja 0, altistumisia kymmeniä.
Eiköhän se sitten sinulla ole ollut jo monta kertaa. Sitä kun ei välttämättä huomaa lainkaan jos on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin kauan kuin suurin osa alistuu, niin kauan keksitään ties mitä variantteja että menisitte piikille! Rahan ahneita ovat lääkefirmat. Tämä show tulee jatkumaan kauan. Tämä plandemia variantti ohi, sitten tulee taas uutta. Sitten taas uutta. Jokaisella kertaa piikkejä niin kauan kuin elimistö kestää... Harmillista miten sokeita ihmiset ovat! Itsesuojeluvaistoa ei ole vaan pelko johon on mukamas pelastus vaikka se suoraan sanoen tappaa.
Kannattaa alkaa katsomaan kuolin tilastoja aktiivisesti. Ainakin jos tyhmät lampaat ottavat lisää piikkejä. Monenkaan elimistö ei kestä sitä piikitys määrää jos on alla jo samaa tavaraa 4x ja lisää vain tiuhempaa tahtia. Tyhmiä ovat! Kyllä täältä nopeamminkin pääsis pois... Tähän mennessä piikit/tapaukset/kuolemat ovat menneet käsikädessä.
Ei lampaita rokoteta. Tietääkseni eläimistä vaan kissat ja koirat. Pölijä!
Mä vähän luulen, ettei hysterian lietsominen enää oikein onnistu. Näitä variantteja ja kaikenlaisia pelotteluita on ollut viimeisen kahden vuoden aikana jo niin paljon, että tuollaisia lehtijuttuja pidetään jo ihan normaaleina. Eivät ne hetkauta enää suuntaan eikä toiseen kuin korkeintaan sellaisia, jotka eivät ole vieläkään uskaltaneet poistua perunakellaristaan. Eikä asialla ole tekemistä rokotusten ottamisen kanssa tai sen, uskooko johonkin illuminaattiin tms. Kun jotain asiaa hölistään tarpeeksi kauan, hölinä muuttuu ihmisten korvissa taustahälyksi, johon ei enää kiinnitetä huomiota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin kauan kuin suurin osa alistuu, niin kauan keksitään ties mitä variantteja että menisitte piikille! Rahan ahneita ovat lääkefirmat. Tämä show tulee jatkumaan kauan. Tämä plandemia variantti ohi, sitten tulee taas uutta. Sitten taas uutta. Jokaisella kertaa piikkejä niin kauan kuin elimistö kestää... Harmillista miten sokeita ihmiset ovat! Itsesuojeluvaistoa ei ole vaan pelko johon on mukamas pelastus vaikka se suoraan sanoen tappaa.
Kannattaa alkaa katsomaan kuolin tilastoja aktiivisesti. Ainakin jos tyhmät lampaat ottavat lisää piikkejä. Monenkaan elimistö ei kestä sitä piikitys määrää jos on alla jo samaa tavaraa 4x ja lisää vain tiuhempaa tahtia. Tyhmiä ovat! Kyllä täältä nopeamminkin pääsis pois... Tähän mennessä piikit/tapaukset/kuolemat ovat menneet käsikädessä.
Suomen kansa on hyvin lammasmaista ainesta, joten koko poppoo piikille kuten olisi jo.
Jos palstaan luottamista niin suuri osa sheivaa. Ei ole lammas takkuja.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ilman piikkiä tuntemani koronan sairastaneet todella iisi, jotain köhää ja väsymystä, kun taas piikin saaneet aika rajujakin oireita, eli ei en piikit ainakaan helpota oloa. Lisäksi piikeissä on taas omat riskinsä, paljon on raportoitu pahojakin ongelmia ja jopa kuolemia niistä. Meillä on immuniteetti joka suojaa ihmisiä ja auttaa selviämään taudeista. Vain sellaisilla joilla immuniteetti on alentunut kuten esim vanhukset saattaavat menehtyä viruksen aiheuttamaan keuhkokuumeeseen, sen voi saada siis ihan mistä tahansa viruksesta, korona on vain yksi tuhansista valitettavasti emme pysty kaikkia vanhuksia kaikilta viruksilta suojaamaan.
Ja minä taas tunnen rokotteen saaneita, jopa riskiryhmään kuuluvia jotka sairastivat lievästi. Ties mitä olisi seurannut jos eivät olisi ottaneet rokotetta.
Anekdootit eivät ole tieteellisesti päteviä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olet altistunut kymmeniä kertoja niin olet sairastanut sen vähintään kerran oireettomana ja sen jälkeen jokainen altistuminen on buustannut vasta-aineesi uudelleen ylös. Joten älä tuputa muille kun olet itse esimerkki holtittomasta taudin levittäjästä. Rokotuksilla sinun tilassasi ei ole mitään merkitystä. Olet koko ajan kantanut viruksen vasta-aineita ensimmäisen tartuntasi jälkeen ja myös levittänyt tautia sairastumatta siihen itse.
Onhan se mahdollista, että olen täysin oireettomana sairastanut, mutta en kyllä usko, että olen ketään tartuttanut. Olen käyttänyt FFP2 pari vuotta aina sisätiloissa ja käytän edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja lampaat on söpöjä, ihania ja fiksuja elukoita.
Jotain vikaa pitää kuupassa olla, jos näkee salaliittoja kaikkialla. Kantsis vierailla psykiatrin luona.
Salaliittoteoriat vastaavat ihmisten psykologisiin tarpeisiin osittain samaan tapaan kuin uskonyhteisöt. Meille on tärkeää tuntea varmuutta elämässä ja tuntea kuuluvamme johonkin itseämme suurempaan. Meille on tärkeää saada selityksiä maailman tilanteelle ja sille, miten voimme kontrolloida elämäämme. Ihmisistä tuntuu hyvältä olla parempien ihmisten joukossa. Salaliittoteoriat tarjoavat mahdollisuuden ajatella olevansa ”valaistuneempi” kuin muut ihmiset.
Salaliittoihin uskomisessa on eri tasoja. Ensimmäisellä tasolla henkilö on hieman kiinnostunut aiheesta ja tutustunut teorioihin jonkin verran. Tutkittuaan jotain aihetta, henkilö päätyy epäilemään tieteen ja median esittämää ”virallista totuutta” – tai ainakin jotain yksinkertaistettua versiota siitä.
Löydettyään ”todisteita” virallisen totuuden heikkouksille, henkilö saattaa päätyä epäilemään myös monia muita asioita, joita media ja tiede esittävät. Lopulta henkilö voi päätyä salaliittoteorioiden tosiuskovaksi: vaikka hyviä todisteita salaliittoteorioiden paikkansapitävyydestä ei ole, ja vaikka tiedon lähteet ovat kyseenalaisia, henkilö uskoo niihin vakaasti ja julistaa tietojaan myös muille. Mikä olisi tärkeämpää kuin kertoa muillekin näistä tärkeistä ”löydöistä”, jotka selittävät yhteiskunnan nykytilaa?
Vierailija kirjoitti:
Salaliittoihin uskomisessa on eri tasoja. Ensimmäisellä tasolla henkilö on hieman kiinnostunut aiheesta ja tutustunut teorioihin jonkin verran. Tutkittuaan jotain aihetta, henkilö päätyy epäilemään tieteen ja median esittämää ”virallista totuutta” – tai ainakin jotain yksinkertaistettua versiota siitä.
Löydettyään ”todisteita” virallisen totuuden heikkouksille, henkilö saattaa päätyä epäilemään myös monia muita asioita, joita media ja tiede esittävät. Lopulta henkilö voi päätyä salaliittoteorioiden tosiuskovaksi: vaikka hyviä todisteita salaliittoteorioiden paikkansapitävyydestä ei ole, ja vaikka tiedon lähteet ovat kyseenalaisia, henkilö uskoo niihin vakaasti ja julistaa tietojaan myös muille. Mikä olisi tärkeämpää kuin kertoa muillekin näistä tärkeistä ”löydöistä”, jotka selittävät yhteiskunnan nykytilaa?
Tosiuskoville salaliittoteorioista luopuminen merkitsisi luopumista varmoista selityksistä, identiteetistä, uudesta ystäväpiiristä ja rakkaasta harrastuksesta. Lienee turha sanoa, että tosiuskovat eivät halua luopua näistä. Salaliittoteorioihin sisältyy tieteen ja median näkemysten kyseenalaistaminen, mutta tosiuskovilla ei ole samaa kyseenalaistamisen intoa salaliittojen suhteen: niiden on pakko olla totta, koska tosiuskovilla on niin paljon pelissä salaliitoissa.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset älkää jumalauta langetko näihin plandemioihin yhtää enempää. Mitä enemmän he saavat sinut pelkäämään ja alistumaan he voittavat, sinä häviät pelollesi.
Mikä siis on heidän motiivinsa saada joku alistumaan? Kerro ihan konkreettisesti, olen aidosti kiinnostunut.
Emmä jaksa enää seurata enkä murehtia koko asiaa. Minusta tuntuu, että koko koronaa on paisuteltu ihan hirveästi. En ole ottanut rokotuksia enkä otakaan. En ottanut sikapiikkiäkään.
Minusta näyttää myös siltä, että rokotuksen hyötyjä on liioiteltu. Monet tietämäni rokotuksen ottaneet ovat sairastuneet silti. Se ei ole kovin vakuuttavaa. En usko siihen väittämään, että rokotettuna sairastuisi varmuudella lievemmin koska jotkut ovat myös kuolleet kuitenkin.
Olisi kiva tietää totuus tästä hommasta mutta tuskin tulemme tietämään.
Ihminen pyrkii rakentamaan mielessään vakaata ja ymmärrettävää käsitystä maailmasta. Siihen tarvitaan kausaaliselityksiä, syy-seuraussuhteita. Tapahtui A, koska B. Koska jäätelöä myytiin kesäkuussa ennätyksellisen paljon, lämpötila kohosi huippulukemiin – vai miten se menikään.
Moni salaliittoteoria tarjoaa mielenkiintoisen kausaaliselityksen, mutta reaalitodellisuuden syy-seuraussuhteiden selityksistä ne poikkeavat olennaisella tavalla:
Salaliittoteorioiden syy-seuraussuhteet ovat spekulatiivisia. Jos joku ulkopuolinen yrittää tarjota toista selitystä, se voidaan mitätöidä väittämällä, että kyseinen henkilö itse asiassa on niin ikään osa salaliittoa, minkä vuoksi hänen sanomisiaan ei kannata uskoa.
Samaan tapaan myös tieteen löydökset ja ehkäpä koko tiedemaailma voidaan leimata salaliiton osaksi: Ilmastonmuutos ei ole totta, vaikka tutkijat niin väittävät. Rokotukset ovat haitallisia, vaikka lääkärit vakuuttavat muuta.
sinä et tiedä, minä en tiedä, mutta vain sinä esiinnyt kuin tietäisit. miksi???