Mies kiusaa,mitä teen?
En oikein tiedä mistä sloittaa.
Itselläni on epävakaa persoonallisuushäiriö,mutta kertokaa te onko miehen käytös normaalia.
Olemme töissä yhteisessä yrityksessä
Minä käyn nyt sesonkina 6pv/viikko töissä ja palvelen asiakkaita.
Mies maksaa firman laskut ja hoitaa muita juoksevia asioita.
Eilen pyysin selvittämään esim tekstarilla missä kafonnut paketti ja missä lähetyslista joka luvattu laittaa.
Mies: en halua soittaa minnekään on mun vapari.
minä: ei ole tavaraa .ei tarvi soittaa auta.
Tuli riita .Tänään mies kysyi :missä olit ,lähdit töistä aikaisin?
Minä: kynsihuollossa ja kirppareilla
Mies: Olet ottanut käteistä kassasta .mihin olet käyttänyt? Minä: shampoota ,naamarasvaa ja muuta yhteistä kosmetiikkaa..tästä puhuttiin. Mies: kai ymmärrät että rahat eivät ole sinun? Istun lukkojen takana vessassa. Joka päivä on jotain.En siivoa tai pyykkää tarpeeksi Syön salaa suklaata,
mies ei anna syödä kotona Itse kyllä syö.Mies sanoo että en saa syödä koska muuten lihon...
Kommentit (27)
Kilauta kaverille!
Fifty fifty tms.
Onhan siinä jo vaihtoehtoja...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minkäs teet, vaihda alaa tai miestä.
Oma päätöksesi, jos neuvot ei kelpaa.onko normaalia käytöstä mieheltä?ap
Jos teet työtä sinun pitää saada palkkaa. Sopimusasia. Jos annat aina periksi olet kohta orja-ihmiskauppatasolla. Ota selvää miten perheyrityksessä toimitaan, mikä on asemasi, oletko osakas vai perheenjäsentyöntekijä? Vai täysin ulkopuolinen jos avioliittoa ei ole. Miehen käytös on aika ilkeää ainakin.
Pyydä apua joltain ammattilaiselta
Jos et voi hyvin suhteessa niin eroa. Jatkuva toisen arvostelminen on psyykkistä väkivaltaa. Ja pitäähän sinun saada työstäsi palkkaa ettei tarvitse kassasta ottaa?
Jatka vaan firman kassasta nostamista. Kohta olet täällä posessaa
Nyt joko muutat pois, tai sitten hankit toisen työpaikan. Tuosta ei tule yhtään mitään, vaikkei olisi mitään diagnooseja. Ei ihmiset jaksa jos ovat jatkuvasti samassa tilassa. Onko teillä kummallakaan mitään omaa tekemistä elämässä?
Älä ota enää kassasta rahaa, kassa pitää tasata joka päivä, siellä ei saa olla vajetta. Etkö saa palkkaa?
Mikä tämä kadonneen tavaran arvoitus oikein oli? Olitteko siis tilanneet tavaraa, ja se on kadonnut matkalla, vai oletteko unohtaneet tehdä tilauksen, ja nyt on varasto tyhjänä?
Ilkeät miehet haluaa kontrolloida ja käyttää valtaa. Mutta sinulla on oikeus ja velvollisuus omaan tahtoon. Sinulla on velvollisuus pitää puolesi. Vaikka äänesi värisisi, se on silti sinun äänesi.
Älä näytä mitään pelkoa eikä epävarmuutta. Itkun aika on myöhemmin.
Ehkä vain vuokraat kämpän ja muutat pois.