Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen kokemus: Vuoden kestänyt deittailu päättyi lopulta parisuhteeseen. Moni aiemmin ei-kovin-kiinnostunut nainen osoittaa nyt avointa kiinnostusta. Tunnistatko itsesi?

Vierailija
31.05.2022 |

Monen sinkkuna pysyvän naisen ongelma on että miehen arvo tunnistetaan vasta kun tämä päätyy parisuhteeseen jonkun muun kanssa.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joillain se ehkä menee noin. Ei päde itseeni. Mä tapailin yhtä tyyppiä, ja laitoin homman poikki. Pian mies alkoi seurustelemaan uuden naisen kanssa ja mun päällimmäinen ajatus oli, että voi naisraukkaa. Kyseessä oli aika epäluotettava renttu, joka puhui naisille ikävästi. Alussa toki yritti olla mukava ja siksi päädyinkin häntä tapailemaan, mutta heti kun ikävät piirteet pääsivät esiin, laitoin homman poikki.

Vierailija
22/23 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No joillain se ehkä menee noin. Ei päde itseeni. Mä tapailin yhtä tyyppiä, ja laitoin homman poikki. Pian mies alkoi seurustelemaan uuden naisen kanssa ja mun päällimmäinen ajatus oli, että voi naisraukkaa. Kyseessä oli aika epäluotettava renttu, joka puhui naisille ikävästi. Alussa toki yritti olla mukava ja siksi päädyinkin häntä tapailemaan, mutta heti kun ikävät piirteet pääsivät esiin, laitoin homman poikki.

Puhdasta lajinselviytymistähän se on että kun surkealta vaikuttava mies saa naisen, muut naiset miettii että kas, se ei olekaan niin surkea kuin voisi kuvitella. Joku nainen on löytänyt siitä jotain hyvää. Ne naiset jotka sitten käy kimppuun kuin sika limppuun on oma rotunsa. Pieni vähemmistö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen naisia, jotka saalistavat vain varattuja miehiä, joten onhan noita.