Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pari tuntia keskiyöhön! Puolen yön jälkeen kelan rahat ja kauppaan

Vierailija
31.05.2022 |

Mukavaa kun saan minäkin taas ruokaa, kokopäivän kun ollut syömättä.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osta nyt pieni kotivara, kun on rahaa ja voit harkita ostoksia. Kaapissa kannattaa aina olla esim. pastaa (n. 1 e kg), puurohiutaleita (n. 1 e kg), sämpyläjauhoja, kuivahiivaa, suolaa, sokeria, lempimausteita, ruokaöljyä, kananmunia, linssejä, soijarouhetta, vehnäjauhoja, maapähkinöitä, perunoita, porkkanoita, hernekeittopurkkeja jne. perusjuttuja. Kun nyt ostat näitä halpoja tarvikkeita vähän enemmänkin, et näe ainakaan nälkää, kun rahat loppuu.

Mä olen varmaan kymmenisen kertaa meinannut kirjoittaa tämän tänne, mutta nyt on jo pakko: Kaikki ihmiset eivät käytä vehnäjauhoja, pastoja ja soijarouheita, joten niitä on turha kerätä sinne kaappiin.

Joten voisitteko lopettaa oletukset, että kaikki syövät tismalleen samaa kuin te tai suurin osa ihmisistä? Teidän perusjuttunne eivät ole kaikkien muiden perusjuttuja!

Vierailija
42/44 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee rahaa vasta 14 päivä.

Tiukille menee kun tilillä enää 550e.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osta nyt pieni kotivara, kun on rahaa ja voit harkita ostoksia. Kaapissa kannattaa aina olla esim. pastaa (n. 1 e kg), puurohiutaleita (n. 1 e kg), sämpyläjauhoja, kuivahiivaa, suolaa, sokeria, lempimausteita, ruokaöljyä, kananmunia, linssejä, soijarouhetta, vehnäjauhoja, maapähkinöitä, perunoita, porkkanoita, hernekeittopurkkeja jne. perusjuttuja. Kun nyt ostat näitä halpoja tarvikkeita vähän enemmänkin, et näe ainakaan nälkää, kun rahat loppuu.

Mä olen varmaan kymmenisen kertaa meinannut kirjoittaa tämän tänne, mutta nyt on jo pakko: Kaikki ihmiset eivät käytä vehnäjauhoja, pastoja ja soijarouheita, joten niitä on turha kerätä sinne kaappiin.

Joten voisitteko lopettaa oletukset, että kaikki syövät tismalleen samaa kuin te tai suurin osa ihmisistä? Teidän perusjuttunne eivät ole kaikkien muiden perusjuttuja!

Niinpä.

En ikinä ostaisi maapähkinöitä, soijarouhetta, linssejä tai hernekeittoa.

Mun ja monen muun perusjutut on jotain ihan muuta.

Vierailija
44/44 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan turhaa tuollaiset. Riittää, että on kaljaa ja viinaa. Niillä pärjää pahojen päivien yli. 

Kaljalla ja viinalla saat piakkoin vikkatemiehen käymään.