Pari tuntia keskiyöhön! Puolen yön jälkeen kelan rahat ja kauppaan
Mukavaa kun saan minäkin taas ruokaa, kokopäivän kun ollut syömättä.
Kommentit (44)
Eikö Kelan rahat tule vasta joskus viiden maissa?
Mulla monesti ilmestyy vasta seuraavana aamuna!?
Vierailija kirjoitti:
Eikö Kelan rahat tule vasta joskus viiden maissa?
Älä pelottele. Yleensä minulle tullut puolenyön jälkeen heti.
Aa aaa a ap. Ensimmäistä kertaa pahassa rahapulassa. Ei ne rahat oikeasti ilmesty sinne vielä yöllä. Mäkii oon joskus käynny kattoos himoissani. Aamuun mennessä vasta tulee.
Miten pärjäät jos järjestelmään tuleekin häikkä ja rahat ilmestyvätkin vasta huomenna klo 16 tai torstaina. Niinkin voi käydä internetin ihmeellisessä maailmassa.
Ilmeisesti riippuu vähän pankista. Mulle ilmaantuu rahat aina noin 15 min jälkeen puolenyön.
Mukavaa, ansaittua hetkeä. Älä nyt ihan kaikkea tuhlaa... Kesäkuu on pitkä...
Pankit kai jotenkin ajaa ne tilisiirrot öisin, aika vaihtelee.
Kelan rahat maksetaan 4. 7. ja 22. päivä.
Danskeen tuli joskus kolmen jälkee ja op:ssa näky heti puolen yön jälkeen. Eli ihan pankki kohtaista.
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti riippuu vähän pankista. Mulle ilmaantuu rahat aina noin 15 min jälkeen puolenyön.
Olet kulta-asiakas joten saat vähän aikasemmin.
Kuluupa hitaasti nämä viimeiset tunnit..
Vierailija kirjoitti:
Juuei. Ainakin asumistuki ja tt-tuki tuleva aina kuukauden ensimmäisenä arkipäivänä.
Ei kannata mennä kauppaan vielä puolilta öin. Silloin ei saa kaljaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuei. Ainakin asumistuki ja tt-tuki tuleva aina kuukauden ensimmäisenä arkipäivänä.
Eläkkeensaajan asumistuki tullee 4 päivä ja takuueläke 22 päivä.
Jep itsekkin valvon. Valvon seitsemään aamuun asti ja sitten kun olen kela goldilla ostanut savukkeet ja vähän herkkua, näitä nautin samalla kun katson parvekkeelta miten lambit menee kiroillen töihin.
Vierailija kirjoitti:
Ai kiitos muistutuksesta!
Mullahan oli tänään palkkapäivä!
Mullekin tuli osa palkasta! Joku kehtaa näitäkin alapeukuttaa. Pitäisi saada näkyviin ja antaa pieni muistutus, että kenen leipää syöt jne...
Osta nyt pieni kotivara, kun on rahaa ja voit harkita ostoksia. Kaapissa kannattaa aina olla esim. pastaa (n. 1 e kg), puurohiutaleita (n. 1 e kg), sämpyläjauhoja, kuivahiivaa, suolaa, sokeria, lempimausteita, ruokaöljyä, kananmunia, linssejä, soijarouhetta, vehnäjauhoja, maapähkinöitä, perunoita, porkkanoita, hernekeittopurkkeja jne. perusjuttuja. Kun nyt ostat näitä halpoja tarvikkeita vähän enemmänkin, et näe ainakaan nälkää, kun rahat loppuu.
Pönttötukia maksetaan pitkin kuuta.
Ai kiitos muistutuksesta!
Mullahan oli tänään palkkapäivä!