Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muotitietäjät apua!!! (Mekkoasiaa)

Vierailija
31.05.2022 |

Tilasin mekon jossa on "laskettu vyötärö" vähän 20-luvun tyyliin. Näyttääkö typerältä?
Itse olen vähän epävarma...

entä onko täällä paikalla jotain ompeluasiantuntijoita? Onko tolle vyötärölinjalle mitään tehtävissä? Miten sen saisi vähemmän takaa pussittavaksi? :D

Tässä mekko:

https://www.y-a-s.com/dw/image/v2/BDTC_PRD/on/demandware.static/-/Sites…

(Ja olen pitkä ja hoikka, keholtani hyvin samanlainen kuin tuo malli tuossa kuvassa. Jos sillä on väliä)

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan ihana mekko, miksi haluat siihen muutoksia.

Vierailija
22/27 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostin shifongista tehdyn keltaisilla kukilla kesäksi. Tosi sievä, muistuttaa sinun mekkoa. Kokopitkä.... Juhannukseksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuohan ihana mekko, miksi haluat siihen muutoksia.

Leikkaus ei ole imartelevin. 😅

Mietityttää tosiaan se että tuo alaosa/helma törröttää ehkä hassusti?

Ap

Vierailija
24/27 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nätti, minulle tulee mieleen tuosta jonkun eskarilaisen tekemä iso äitienpäiväkortti, mikä on taitettu ja sen jälkeen tehty päänreikä ja vedetty päälle. Mutta iso on nykyään muotia. 🙂

Ihana kuvaus! Sama tulee mieleen! Äitienpäivän sini- ja valkovuokot 😍

Ap

Vierailija
25/27 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Ompeluosaajan kommentti: sinulla pitkällä ihmisellä mekko on upea! Tyyli mekossa on väljä ja valmiiksi A-linjainen, frillahelmalla. Ainoa mitä voin suositella mekon "kaventamiseksi" ylempää vyötärön kohdalla, on tehdä noin 10 cm sisäänotot keskelle selkään vyötärön huudeille. Mutta, koska tyyli on mekossa trendikäs ja kuviointi/ värit kauniit, en tekisi mitään.

Mitä materiaalia mekon kangas on? Jos 100 % viskoosia, voi kutistua pesussa kuten viskoosi aina tekee, ja siksi ostettava 1 kokonumero suurempi. Myös 100 % puuvilla kutistuu, joten mekkosi voi pienentyä jo pesun ansiosta!

Vierailija
26/27 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tosi nätti ja jos olet pitkä ja hoikka, niin näyttää varmasti hyvältä päälläsi.

Vierailija
27/27 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile erilaisten vöiden kanssa. Sellainen joustava vyötärövyö voisi toimia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yhdeksän