Jos kuuntelet radiota, mitkä esittäjät saavat sinut vaihtamaan pois ko. kanavalta?
Kommentit (66)
Minua ei niinkään laulajat. Mutta Minna Kuukan ääni on raivostuttava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Useimmat nuoret naisvinkujat
nämä... en käsitä mikä etenkin suomalaisilla naisartisteilla on nykyisin kun pitää laulaa nenä-äänellä
Ne on ihastuneet Eugen Malmsteniin, joka ei vinku, mutta honottaa.
Se Maarit Hurmerinnan tytär. Janna? Manna?
Kauhea ääni ja laulutyyli.
Vierailija kirjoitti:
Kavana kääntyy heti kun joku aikuinen nainen laulaa pikkutytön äänellä. Oksettavaa lässytystä.
Olen luullut, että mulla on vikaa korvissa, kun kuulen kaikki nykylaulajattatet inisemässä, mutta kiitos kaikille, joita vaivaa sama vika, ja kerrotte siitä.
Raihna-Hannaa en jaksa, enkä Sannia ja Ellinuoraa
Mielestäni Anni Hautalalla ja Janni Hussilla on hyvät äänet radiotyöhön. Miellyttävä kuunnella.
Kaikki kaalimato-ja vastaavat mainokset saavat minut sulkemaan radion välittömästi. Aikuisten seksijutut eivät kuulu lasten kuultavaksi keskellä päivää.
Kuntelin ennen aina novaa. Fanitan Eskoa.Mutta kun muita ja kasi puhuvat kikattavat päälle omat juttunsa. Joten vaihdoin Radio Nostalagia.On minun juttuni.
Haloo Helsinki ja kaikki muutkin Pikku Myyn kuuloiset laulajat.
Juontajista Jone Nikula, ei vaan jaksa kuunnella omasta mielestään kovankin rokkikukon älämölöä.
Vilkkumaa, jos laulaa, pyöreässä pöydässä Ok kun puhuu. Ja sitten ne ässää suhisevat suomalaiset naislaulajat...
Voi...
Sydänvertani vuodatin pitkän pätkän ja juuttui sensuuriin, vaikka mitään rumaa en sanonut...
Tiivistetään:
Mainoshoilotukset ja lyhyet soittolistat ovat turn off.
Kuuntelenkin melkein yksinomaan YLE ykköstä.
Kuuntelen radiota ainoastaan autossa ja haluan kuulla musiikkia. Eli mainokset, puhe ja räppi saa vaihtamaan kanavaa. Uutiset kuuntelen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Useimmat nuoret naisvinkujat
nämä... en käsitä mikä etenkin suomalaisilla naisartisteilla on nykyisin kun pitää laulaa nenä-äänellä
Erin. Yrittää tehdä musiikin kautta pettämisestä kaunista. Ei ole eikä tule koska johonkin aina sattuu.
Irina, Jonna Tervomaa ja Maija Vilkkumaa. Yrittävät olla teinejä vielä 40+ ikäisenä.
Kiitos, olkaa hyvä ja anteeksi.
Ellinoora, jvg, Johanna Kurkela, Elastinen. melkein kaikki suomalainen nykypaska.
Radio Suomesta en pysty kuuntelemaan Susanna Vainiolan ohjelmia.