Kännykkäni luulee tietävänsä paremmin kuin minä, mitä aion kirjoittaa
Kommentit (14)
Oletkos kuullut, että kännykässä on sellainenkin ominaisuus kuin "Asetukset"?
Mökin vähän ihmettelin, kun olin googlaamassa lettutaikinan ohjetta, niin ehdotus oli "tarkoititko lesbonyrkkinainti" 😂
Kuka nää ohjelmoi? En ole itse ainakaan tuollaista etsinyt eikä muut ole mun kännykkää käyttänyt.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa aina oikolukea kirjoituksensa ennen lähettämistä!
Joo, tää on fiksua.
Joskus lähetin kaverille tarkistamatta viestin "höpöhöpö" niin se oli kääntynyt muotoon "horoperse" 🤣
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa aina oikolukea kirjoituksensa ennen lähettämistä!
Tietenkin, mutta jos olen kirjoittanut jo kerran oikein, on väärin, että pitää kirjoittaa uudestaan.
Ap
Minun kännykkä on todella voimakastahtoinen vekotin. Aina saan olla vääntämässä sen kanssa ja tarkistamassa tekstiä. Se luulee olevansa muka älypuhelin! Hmph!
Älykääpiö keksi näköjään uuden jankutuksen, ennakoivan tekstinsyötön, jota ei osaa ottaa pois päältä.
Kirjoitin ostoslistaa kännykkääni. Hammastahnan kohdalla kännykkä ehdotti hampurilaisia. Otin tuon täytenä v*tt*iluna ja paiskasin sen seinään.
Vierailija kirjoitti:
Minun kännykkä on todella voimakastahtoinen vekotin. Aina saan olla vääntämässä sen kanssa ja tarkistamassa tekstiä. Se luulee olevansa muka älypuhelin! Hmph!
Se on vaan rehellinen ja paljastaa alitajuiset aatokset
Vierailija kirjoitti:
Ennakoiva tekstinsyöttö pois 🤷
Kyllä se voi olla, mutta automaattinen korjaus pois.
Rise of the Machines...siitä alkaa..kännykät osaavat lukea ihmisten alitajuntaa...
Kännykät on ärsyttäviä besserwissereitä.