Mantalla kiipeily on lopetettava ja sassiin!
Asennemuutosta kaipaan. Vain hölmöt kiipeilevät taideteokseen.
MANTALLA KIIPEILY pitää laittaa sakotettavaksi, kun eihän nämä ääliöt sitä ymmärrä ilman poliisia. Miksi aina pitää kivuta sinne patsaalle?
100-vuotias pronssipatsas on ontto ja sen korjaus on tosi kallista!
Junttien pitäisi jo vähitellen tajuta, että tämä kaikki on meidän ARVOKASTA TAITEELLISTA KANSALLISOMAISUUTTAMME.
Historiallisia asioita ei voi korvata millään summalla, jos ne menetetään!
Kommentit (11)
TissiMattu vielä ylpeili kiipeämisellä... Tosin hän voi aina syyttää heikkoa mielenterveyttään omista tietoisista valinnoistaan. Matun haaveena oli tuhota Manta. Kaikkia haaveita sitä ihmisillä on :/
Vierailija kirjoitti:
Kuten sanot, kyseessä on meidän omaisuus, eli myös minun, joten kai minulla on oikeus päättää mitä omalla omaisuudellani teen?
Saat toki - osuutesi on vain kovin pieni päättää tuhota sen. Korjaamiskulut voimme päättää porukalla jyvittää sinulle.
onnelliselle kansalle sirkus huveja vanhuksista ja sairaista viis.
Pulujen torjuntaan tarkoitettu piikkimatto ylä- ja ala-altaan pohjaan 👌.
Mutta mitä Manta on itse mieltä siitä, että saako sille kiipeillä?
Voiko sen patsaan ylle laskea jonkun ison juustokuvun aina, kun meinaa tulla yleinen juhla?
Kaikki, jotka nyt ehdottavat kerran vuodessa tai kahdessa käytössä olevan suurinpiirtein pommin kestävän kuvun valmistamista, hyväksyvät myös siitä syntyvät valmistuskulut ja kuvun varastoinnista suurimman osan aikaa syntyvät varastointikuvut sekä sen kuljetuksista, asennuksista ym. syntyvät kulut ilman kitinää verovarojen käytöstä moiseen, eikö?
Kiipelyn siitrely Sassiin on huono idea. Lentokoneiden päällä ei saa kiipeillä. Sanktiota tulee.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki, jotka nyt ehdottavat kerran vuodessa tai kahdessa käytössä olevan suurinpiirtein pommin kestävän kuvun valmistamista, hyväksyvät myös siitä syntyvät valmistuskulut ja kuvun varastoinnista suurimman osan aikaa syntyvät varastointikuvut sekä sen kuljetuksista, asennuksista ym. syntyvät kulut ilman kitinää verovarojen käytöstä moiseen, eikö?
aina kun on mm kisojen finaalit laitetaan mellakkapoliisit valmiiksi sinne seisomaan. saavatpahan treeniä.
Niin lapsellista ja tyhmää toimintaa juhlistaa voittoa huliganismilla. Toivottavasti ei voittoja enää tule , kun ei positiivisillä tavoilla osata juhlia.
Kuten sanot, kyseessä on meidän omaisuus, eli myös minun, joten kai minulla on oikeus päättää mitä omalla omaisuudellani teen?