Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asteikolla 1-10, uinka hyvä äiti uskot olevasi? entä millaisen arvosanan lastesi isä saa?

13.10.2006 |

Itse arvioisin itseni ysin (9) arvoiseksi. Esikoisen ja keskimmäisen isä saa arvosanan 4, uusimman isi saa arvosanan 9,5 :)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan ainoa vika on mun temperamenttini, joka on PAHA. Mutta hion sitä koko ajan, ja olen muutenkin omistautuva, fiksu ja rakastava äiti. :)

Isä saa myös ysin. Toisinaan pistää oman etunsa lapsen edun edelle eli uppoutuu niin omiin hommiinsa, ettei huomioi lapsen tarpeita. On kiukkuinen stressaantuneena, mutta lähinnä vaan mulle, ei lapselle. :)

Vierailija
2/7 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinnassa olisi venymisen varaa kummallakin aika tavalla. Ja vähän laiskoja/mukavuudenhaluisia ollaan. Muuten mielestäni ollaan hyvinä vanhempia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle sitten 7½, on erittäin hyvä isä ollessaan paikalla, mutta työ vie. On myös aavistuksen turhankin ankara ja vaativa, jotenkin meille on vahingossa päässyt muodostumaan systeemi, jossa minä pehmennän poikien elämän töyssyjä ja hemmottelen ja mieheni sitten vaatii. Mies ei kuitenkaan koskaan ole ilkeä, kohtuuton tai latistava vaatimuksissaan, joten jos työn aiheuttamia asioita ei otettaisi huomioon, saisi 9½:n.

Vierailija
4/7 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen jotenkin ihan puhki lasten kanssa ja sanoisin 8. Normaalisti varmaan 9. Mies on varmasti lasten mielestä lähes 10, mutta itse antaisin miehelle myös 8, sillä vähän ahkerammin saisi olla lasten kanssa ulkona ja puuhailla heidän kanssaan muutakin kuin vain sisällä riehumista (mistä tietty lapset nauttivat):

Vierailija
5/7 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina pitää olla vähän parantamisen varaa

Vierailija
6/7 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on kasi. Loistava leikittäjä ja viihdyttäjä ja selvästi rakastaa lapsiaan, mutta saisi ottaa enemmän vastuuta käytännön asioista ja katsoa vähemmän telkkaria.

Vierailija
7/7 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle tasainen 9, on tosi hyvä, lämmin ja hellä, mut joskus pinna palaa liian helposti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kuusi