Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka pian tieto tulee luokalle jäämisestä?

Vierailija
30.05.2022 |

Vai selviääkö vasta lopullisesti todistuksessa? Tätä mahdollisuutta ope väläytteli muutama kk sitten mutta ei ole asiaa ottanut sen jälkeen esille. Lapsella kuitenkin paljon läksyjä tekemättä ja n. 25 % poissaoloja.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ois se jo ilmoitettu

Vierailija
2/7 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja täältä kyselet? Ota yhteyttä opettajaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä se nyt yleensä sovitaan huoltajan kanssa etukäteen. Meidän koulussa ei ainakaan ole tapana jättää tuosta vaan luokalle. Kyllä se kerrotaan lapselle ja huoltajalle ja siitä keskustellaan yhdessä. Todella outoa mun mielestä jos se vaan vikana päivänä selviää.

-yläasteen ope

Vierailija
4/7 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tuu yllätyksenä, kun pitää antaa mahdollisuus näyttää osaamista ja päästä luokalta, kävi koulua tai ei

tosin, jos tuo yhdeydenotto koski juuri sitä, niin sitten en tiedä

Vierailija
5/7 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit tiennyt jo hiihtoloman jälkeen. Ne ei ole mitään hetkessä tehtäviä päätöksiä, vaan asioita on väännetty ja hiottu joskus liiankin pitkään.

Vierailija
6/7 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun vanhemmille tuli kirje kotiin jossa luki jotain, että: tyttärenne on jäämässä luokalle..

Sitten annettiin ehdot, että seuraavasta kokeesta pitää saada nelosta parempi numero.

Joskus keväällähän se oli. Yhdestä aineesta se oli kiinni. Ja sain kuin sainkin loppukokeesta 8, joten pääsin läpi. Mutta huhhuh kun jännitti

Vierailija
7/7 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisestä on kyse? Onko mahdollista, että lapselle on annettu nelosvaroitus ja selkeät toimet rästiasioiden hoitoon, mutta hän ei ole niihin reagoinut? Yläkoululaisen kohdalla näin voisi olla, ei toki alakoulussa. Jos nuori ei ole tehnyt vaadittavia hommia, saattaa asia selvitä kodille vasta toikkarissa. Nuori itse sen jo toki tietää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä viisi