Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lahjaksi saadut vauvanvaatteet otettiin pois!

Vierailija
30.05.2022 |

Veljen vaimo antoi reilu vuosi sitten babyshower-lahjaksi kaksi laatikollista kirppareilta ostettuja vauvanvaatteita. Nyt sitten kun heille on tulossa lapsenlapsi niin vaati ne vaatteet takaisin ja myös omia uusina ostamia vaatteita se vei myös. Olin ajatellut että osan annan veljen tytölle mutta en nyt kaikkia kuitenkaan. Vaatteet siis jo pieniä mutta olisin halunnut myydä osan kirpparilla ja osan säilyttää muistona. Onko tämä ihan oikein että lahjat otetaankin pois?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi miksi annoit. Olisit voinut sanoa, että ei sinulla ole niitä enää, olet antanut ne pois kun ne ovat jo pieniä. Ei lahjaa voi vaatia takaisin. 

Itseltä on kanssa aikoinaan alettu vaatimaan lasten vaatteita takaisin. Olen saanut toisten käytettyjä vaatteita, ja kysynyt sitten, mitä teen vaatteille sitten kun meillä ei niitä enää tarvita. Aina saanut vastauksen,että anna eteenpäin tai jonnekin kierrätykseen tms. Sitten aletaan kuitenkin kyselemään, että onko sulla tallella se meidän Liisalotan pinkki haalari, kun haluaisin sen kuitenkin takaisin. Ja sitten nolona vaan todettava, että ei ole, kun oli puhe, ettei sitä tarvitse säästää.

Vierailija
2/19 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeastaan antanut niitä. Se halus käydä ne pieneksi menneet vaatteet läpi ja otti ne kysymättä mitään. Ihan kun sillä olis siihen oikeus kun on itse ne ostanut. Otti kuitenkin myös minun ostamia vaatteita. Jotenkin harmittaa ihan älytön..

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli hommas sulle ne vaatteet käytettynä ja sua nyt harmittaa kun et pääse myymään niitä?

Vierailija
4/19 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä nyt ainakin itse ostamasi vaatteet takaisin!

Vierailija
5/19 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan turhaa jotain vauvanvaatteita pitää kaapissa muistona vain, että ei niihin kannata kiintyä liikaa. Ja jos on ihan perus vauvanvaatetta, niin ei niillä kirppiksellä rikastumaan pääse etenkin, jos jo käytettynä ostettu. Ajattele positiivisesti; Vaatteet tulee kierrätetyksi ja menevät taas käyttöön.

Vierailija
6/19 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole merkkivaatteita niin myy todella huonosti. Teki vaan palveluksen sulle.

Vierailija
7/19 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pyydä takaisin kun ovat olleet käytössä. Omasta mielestäni ihan ok että hän ottaa ne takaisin, mutta jos on noin tärkeää säilyttää osaa vaatteista muistona niin pyydä jotain tärkeimpiä kappaleita takaisin. Et sinä kirpputorilla niistä mitään huomattavia summia rikastuisi, turha riitautua näin turhasta asiasta. 

Vierailija
8/19 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No pyydä takaisin kun ovat olleet käytössä. Omasta mielestäni ihan ok että hän ottaa ne takaisin, mutta jos on noin tärkeää säilyttää osaa vaatteista muistona niin pyydä jotain tärkeimpiä kappaleita takaisin. Et sinä kirpputorilla niistä mitään huomattavia summia rikastuisi, turha riitautua näin turhasta asiasta. 

Pyydätkö siis antamasi lahjat aina takaisin?

Vierailija
9/19 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oikeastaan antanut niitä. Se halus käydä ne pieneksi menneet vaatteet läpi ja otti ne kysymättä mitään. Ihan kun sillä olis siihen oikeus kun on itse ne ostanut. Otti kuitenkin myös minun ostamia vaatteita. Jotenkin harmittaa ihan älytön..

Ap

Kenen muiden kynnysmattona toimit?

Vierailija
10/19 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyydätkö siis antamasi lahjat aina takaisin?

No en todellakaan. Etkö ymmärrä mitään lukemastasi?

Vierailija
11/19 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pyydä! Silloin minunkin ois pitänyt antaa lahjat takaisin itse en koskaan ehkä saa lasta mikä on surullista 😥 varmasti lasten

vaatteet olisin myös halunnut pitää jos mulla olisi ollu pikku lapsi ja nuo mahtunut !

Vierailija
12/19 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

En pysty kuvittelemaan tilannetta että meille tulisi joku "käymään läpi" tavaroitamme vasten tahtoani :0 miksi ihmeessä suostuit?

Vierailija
13/19 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Miten niin se muka kävi vaatteet läpi ja otti ne kysymättä? Ei kai se omin luvin sun kaapeille mene? Olisit paiskannut ämmän ulos!

Miksi et osaa avata suutasi ja kieltää sitä nuuskimasta sun tavaroita? Sillä ei ole mitään asiaa tonkia sun kaappeja/ laatikoita, ellet itse antanut siihen lupaa. Annoitko luvan?

Vierailija
14/19 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suutut jostain kirpputorin rievuista mitä et edes enää tarvitse? On teillä ongelmat.

Vierailija
15/19 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omissa piireissä ihan normaalia että lastenvaatteet annetaan kiertoon niitä tarvitseville. Enemmän menee rahaa kirppispöydän pitämiseen kuin mitä saisit vaatteista.

Vierailija
16/19 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille ruma sana, ei lahjoja ole oikeus ottaa takaisin. Hyi mikä ihminen.

Vierailija
17/19 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys oli että onko oikein että lahjat otetaan takaisin, ei se että voinko myydä ne kirpparilla! Siinä oli siis minun itse ostamiakin vaatteita ja kyllä minä saan ne myydä kirpparilla jos haluan. Olen yksinhuoltaja niin kyllä pienikin raha tulee tarpeeseen vaikka en niillä omaisuutta tienaisikaan. Ostin itsekin paljon tori.fistä vaatteita käytettynä. Pitkään lapsettomana kärsineenä ne pienet vaatteet todellakin merkitsi enemmän, ne oli muistutus siitä että minä tulin vihdoinkin äidiksi ja mulla oikeasti oli vauva...enää ei tule toista vauvaa ja olisin osan halunnut säästää vaikka tytön nuken vaatteiksi jos ei muuten. Eikö tuominneilla ole muka itsellä mitään vaatetta tai tavaraa mihin olis kiintyneitä vaikka se ei arvokas olisikaan? Eikö muistot merkitse mitään?

Vierailija
18/19 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli hommas sulle ne vaatteet käytettynä ja sua nyt harmittaa kun et pääse myymään niitä?

Esim. tämä!

Katseleppa ympärillesi eikö sulla ole mitään tärkeää tavaraa muistona, entä lahjat mitä oot saanu? Voiko ne siis ottaa pois?

Ap

Vierailija
19/19 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suutut jostain kirpputorin rievuista mitä et edes enää tarvitse? On teillä ongelmat.

Mietippä omia riepujas mitä pidät päällä!