70- 80 luvulla lapsille opettiin hävyttömiä loruja, esim kädet ylös housut alas täältä
Tulee munavaras, onneksi ei enää kuule lasten suuista hävyttömyyksiä.
Kommentit (55)
Ja se Oolannin sota oli kauhia kun kolmellasadalla peltipurkilla seilas puliukot sammakkolammella. Sumffaraa sumffafaa ostakaa makkaraa kyllä Kekkonen kustantaa.
Ok tuo on aika viaton mutta en kyllä tänä päivänäkään osaa ko. biisin oikeita sanoja ulkoa XD
Mutta vittua ei 50-luvulla hoettu.
No se sattuu sattuu mahtuu mahtuu rallatus En tiiä pystyisinkö ite tänäpäivänä enää sitä ääneen sanomaan tai jos sen tähän kokonaan kirjoittais, varmaan joutuisi koko ketju poistoon.
Kalle Kustaa korkki, muniansa sorkki
Munat meni rikki, Kalle Kustaa itki
Äiti osti uudet, ne oli liian suuret
Sisko antoi omat, ne oli liian somat
Isä teki puusta, kusi valui suusta
Oon syntynyt -82 enkä ollut kuullut aloittajan kertomaa lorua, kunnes 6v poikani sen minulle taannoin kertoi.
Renaultin merkin puhdistuksen taisi joku näyttää minulle yläasteella: Laita peukalot ja etusormet yhteen niin, että käsien väliin jää se Rellun merkki. Sitten heiluttele kieltäsi siinä käsien välissä
Vierailija kirjoitti:
äh puh pentti, työnnä vielä sentti. älä työnnä kahta, muuten repee nahka
Pidä aika kauan jotta saamme vauvan
Vuonna 76
Vierailija kirjoitti:
Enne leikittiin myös "kuka pelkää mustaa miestä" leikkiä. Kukaan ei pahoittanut mieltään. En kyllä koskaan edes jäänyt lapseba pohtimaan, kuka tuo musta mies oli, jota piti pelätä.
Nykyään on kuka pelkää mustekalaa, tai kuka pelkää jäämiestäkin oli jossain vaiheessa.
Vierailija kirjoitti:
Kalle Kustaa korkki, muniansa sorkki
Munat meni rikki, Kalle Kustaa itki
Äiti osti uudet, ne oli liian suuret
Sisko antoi omat, ne oli liian somat
Isä teki puusta, kusi valui suusta
Kalle meni karsinaan
Muniansa parsimaan
Kanat siellä kotkotyi
Kallen munat rotkotti
One, two, three, silmät kii
Elvis näyttää kikkelii
Kikkelis on kaksi karvaa
Toinen musta, toinen harmaa
Tytöt kurkkii nurkan takaa
Elvis juoksee kahtasataa
Muistan kun ala-asteella kiellettiin huutamasta A P U V A, A P U V A, A P U U V A
Kun opet ei tienneet oliko oikeasti hätä
Kikkarapää, kikkarapää, naisia mettästää (Ritariässän alkumusiikilla) oli suosittu hokema kasarilla.
Vierailija kirjoitti:
Kikkarapää, kikkarapää, naisia mettästää (Ritariässän alkumusiikilla) oli suosittu hokema kasarilla.
Tättärärää, käkkäräpää
Jep, olin just tulosss mainitsemaan Oi Beibistä. Leevi & Leavingsillä on useampikin ronski biisi, mainittakoon Itkisitkö onnesta (jos panisin sua kunnolla) ja se, missä istutaan kasvojen päälle hajareisin. Nekin olivat suosittuja lasten keskuudessa.