miksi jotkut naiset jäävät ilman orgasmia seksissä?
Miksi orgasmia ei hoideta naiselle tavalla tai toisella seksin yhteydessä?
Kommentit (159)
Vierailija kirjoitti:
Osa ei vaan saa. Kylmä totuus on, että jos vain odottaa saavansa orgasmin, silloin jää todennäköisemmin ilman. Eipä se orgasmi miehillekkään itsestään tule. Osa ei kerro mistä tykkää, joten varsinkin yhdenillanjutuissa en jaksa lähteä arvuuttelemaan mikä temppu toimii. Osa jännittää eikä orgasmi tule millään. Tässä minun näkökulma asiaan. Kärjistettynä: aktiivinen avoin nainen saa kanssani orgasmin kun taas sulkeutunut passiivinen ei.
Varmasti näin, mutta miksi nainen ei vaadi itselleen sitä orgasmia ja tyytyy siihen, ettei laukea?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osa ei vaan saa. Kylmä totuus on, että jos vain odottaa saavansa orgasmin, silloin jää todennäköisemmin ilman. Eipä se orgasmi miehillekkään itsestään tule. Osa ei kerro mistä tykkää, joten varsinkin yhdenillanjutuissa en jaksa lähteä arvuuttelemaan mikä temppu toimii. Osa jännittää eikä orgasmi tule millään. Tässä minun näkökulma asiaan. Kärjistettynä: aktiivinen avoin nainen saa kanssani orgasmin kun taas sulkeutunut passiivinen ei.
Varmasti näin, mutta miksi nainen ei vaadi itselleen sitä orgasmia ja tyytyy siihen, ettei laukea?
En tiedö, tota pitäs kysyä naisilta. Tai miksei sitten tee asialle jotain. Jos menen naisen kanssa sänkyyn, niin mitä tapahtuu jos vain odotan? Naisesta riippuen todennäköisesti saan joskus orgasmin, mutta useinmiten en.
Miesystäväni laukeaa heti, kun hän saa kalunsa sisääni ja työntää pari kertaa. Suurin kiihko purkautuu. Itse en ehdi saada orgasmia. Jonkin ajan kuluttua, kalun jäykistyttyä hän aloittaa uudelleen ja työntää kalun läpeeni ja alkaa hitaasti höyläämään p*lluani. Paneminen kestää pitkään. Saan monta orgasmia peräkkäin ja olen aivan haltioissani.
Pelkässä yhdynnässä ei vaan saa, se on niin vaan. Mutta jos sitä klitorista mies viitsii helliä, niin kyllä irtoaa heti! En tajua miksi ei se mieheille käy. Olkoot sitten itsekin ilman.
En ala olemaan spermakuppina, en todellakaan. Niin ihanaa kuin olisi se miehen sormi tai kieli siinä pillulla, ihan järjettömän upeeta, mutta kun ei se pitää vaan saada sillä kullilla.
Saakoot sitten itse käteenvedolla jos ei muuta voi tarjota. Sori, totuus on näin.
En ole miehenä koskaan ymmärtänyt miksi monet miehet ei anna omille naisilleen orgasmeja. Ihan sama millä tavalla, kunhan nainen aina saisi omansa. Itse aina panostanut vaimon orgasmeihin ja nauttinut niistä suunnattomasti. Tällä myös varmistanut jo seuraavankin pillun saannin. Pyrkinyt tekemään vaimosta orgasmeista riippuvaisen. Luulisin onnistuneeni, koska vaimo halunnut orgasmejaan viikoittain ilman taukoja jo yli 46 vuotta.
Mies pystyy antamaan naiselleen orgasmin, jos vain jaksaa panna tarpeeksi kauan ja kohditaa kalunsa naisen elimen herkimpiin kohtiin.
Kaikki naiset ei itsekään tiedä mitä oikein haluavat tai tarvitsevat.
Vierailija kirjoitti:
Ei niin., mutta sitä varten on mies joka sen selvittää. Ei ole omakaan vaimo ikinä osannut kertoa, mutta kokeilemalla ja opettelemalla olen löytänyt konstit. Naisen orgasmit näyttää olevan jatkuvassa muutostilassa, joten naista pitää soittaa tuntumalla ja kokeilla päivän säveltä, välillä on räväkämpää välillä hellää ja romanttista. Etukäteen ei tiedä koskaan.
Useimmat miehet eivät kestä tarpeeksi pitkään että naine ehtisi edes kunnolla edes lämmetä.
Vierailija kirjoitti:
Pelkässä yhdynnässä ei vaan saa, se on niin vaan. Mutta jos sitä klitorista mies viitsii helliä, niin kyllä irtoaa heti! En tajua miksi ei se mieheille käy. Olkoot sitten itsekin ilman.
En ala olemaan spermakuppina, en todellakaan. Niin ihanaa kuin olisi se miehen sormi tai kieli siinä pillulla, ihan järjettömän upeeta, mutta kun ei se pitää vaan saada sillä kullilla.
Saakoot sitten itse käteenvedolla jos ei muuta voi tarjota. Sori, totuus on näin.
Puhut varmaankin vain ja ainoastaan omasta puolestasi, näin ollen eipä ole iso menetys kenellekkään jos täällä kaiket päivät miehiä haukkuva ei saa. Se on niin vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhut varmaankin vain ja ainoastaan omasta puolestasi, näin ollen eipä ole iso menetys kenellekkään jos täällä kaiket päivät miehiä haukkuva ei saa. Se on niin vaan.
Mikä ihmeen typerys olet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen typerys olet.
Anteeksi, siis TIETENKIN puhut vain omasta puolestasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esinnäkin en haukku miehiä- ja toiseksi, kenen puolesta sinä puhut? Jos ei nainen saa niin ei.Tuskin se muuttuu sinin naista haukkumalla. Typerys.
Jos ukolla surkea 15cm pippeli, niin täysin mahdotonta saada orgasmia yhdynnässä
Vierailija kirjoitti:
Useimmat miehet eivät kestä tarpeeksi pitkään että naine ehtisi edes kunnolla edes lämmetä.
Kestoa voi opetella ja voihan sitä ottaa uusintakierroksen.
Se nyt vaan on se totuus, etteivät kaikkinaiset saa pelkällä yhdynnällä. Mutta seksiä on muutakin kuin se nainti, ja onhan noita tapoja muitakin saada orgsmi. Itse saan parhaiten ja kovimman niin että mies sisällä ja samalla sormettaa. Enkä taatusti, ja tutkitusti ole ainoa nainen!
Karmeita paineita latailette naisille. Nauttikoot naiset miten helpoimmin saavat. Itse olen raketti, eli hyvin nopsaan saan.
Oon saanut aina yhdynnyssä, ensimmäisestä partnerista lähtien, joten en tosiaan ymmärrä, miksei naiset vaivaudu opettelemaan sitä. Siihen tarvitaan vähän isetuntemusta. Jos saat muuten orgasmin, niin ihan varmasti pitäisi osata ymmärtää, mistä asennosta tuntuu hyvältä. Ei se mitään rakettitiedettä ole.
Kukkis-69 kirjoitti:
Oon saanut aina yhdynnyssä, ensimmäisestä partnerista lähtien, joten en tosiaan ymmärrä, miksei naiset vaivaudu opettelemaan sitä. Siihen tarvitaan vähän isetuntemusta. Jos saat muuten orgasmin, niin ihan varmasti pitäisi osata ymmärtää, mistä asennosta tuntuu hyvältä. Ei se mitään rakettitiedettä ole.
Vaimoni sai nuorempana aina orgasmin naidessa. Harrastettiin vain niitä asentoja mitkä hänestä tuntui hyvältä ja missä hän sai. Sittenkin yleensä orgasmin ollessa tulossa otti ne itse omalla liikkumisellaan. Hän tosin alkoi saamaan orgasmeja vasta minun kanssani, on pillulle ilmeisesti sopivan kokoinen kalu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei niin., mutta sitä varten on mies joka sen selvittää. Ei ole omakaan vaimo ikinä osannut kertoa, mutta kokeilemalla ja opettelemalla olen löytänyt konstit. Naisen orgasmit näyttää olevan jatkuvassa muutostilassa, joten naista pitää soittaa tuntumalla ja kokeilla päivän säveltä, välillä on räväkämpää välillä hellää ja romanttista. Etukäteen ei tiedä koskaan.
Ihan totta puhut. Mutta silti se naisen orgasmi on naisen vastuulla. Ei miehen.
Opetelkoon kertomaan ja puhumaan. Puhumisen seksijutuista tuntuu yleensäkin olevan jonkinlainen tabu naisille. Kaikesta muusta voi kyllä puhua, mutta seksiin liittyvistä asioista ei vaan pysty. Tätä hiukan ihmetellyt tässä elämäni varrella.