Käytän maskia ja kaikki tuijottavat
Jos menen ruokakauppaan tai kauppakeskukseen niin käytän edelleen maskia. Tosi monet ihmiset tölläsivät minua ja jotkut tuijottivat pitkän aikaa. Haluan käyttää maskia ja olen huomannut että suurin osa ihmisistä ei enää käytä ja se on mulle ihan ok se on jokaisen oma päätös.
Mutta oikeesti ahdistaa tosi paljon kun kaikki tölläävät ja jotkut katsoo halveksuen. En enää halua mennä kauppaan.
Saisinko ihmiset kävellä ihan rauhassa maski naamalla ja voitte keskittyä omaan tekemiseen siellä kaupassa? En mäkään töllää tai katso vihaisesti teitä ketkä ette käytä maskia.
Kommentit (66)
Sama täällä. Tulee kauhean ulkopuolinen olo :(
Ne aattelee, että sulla on joku tauti ja varovat.
En ole käyttänyt kertaakaan maskia ja silloin hysterian ollessa pahimmillaan olo ilman maskia oli kaupassa kuin Linnut-elokuvasta.
Minulle ei tule ulkopuolinen vaan harvinaisen fiksu olo. Tässä vaiheessa korostuu ihmisten oma vastuunkanto ja ajattelukyky, todettiin rajoituksia lievennettäessä. Salli mun nauraa.
Kannattaa opetella olemaan välittämättä muiden mielipiteistä tai tuijotuksista.
Miksi yleistetään että kaikki ketkä käyttävät maskia on maskihulluja ja katsoo kieroon niitä jotka eivät maskia käytä? Ei kaikki semmosia ole.
Eli ootte massamaskilaumaa
EnemmiStön mukaan mennään
Itsekin käytän maskia ja desinfioin käsiä. En halua sairastua, minulla on muutakin tekemistä, kuin maata kotona sairaana.
Naapuri ja pari kaveria eivät käytä maskia... ovat sairastaneet koronan jo kaksi kertaa + tämän tästä milloin missäkin flunssassa tai mahataudissa. Minä käytän, enkä ole sairastunut mihinkään yli kahteen vuoteen.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa opetella olemaan välittämättä muiden mielipiteistä tai tuijotuksista.
Suurin osa tekee kaiken näiden pelossa. Esimerkiksi nyt sen että en enää laita maskia kun kerran kukaan muukaan ei laita.
Vain hullu, tyhmä tai aivopesty käyttää maskia ulkona. Lukuunottamatta siitepölyn tms. vuoksi maskia käyttävät.
maalaa maski naamasi väriseksi ja piirrä siihen päälle vaikka suu, nenä, parta ja muu tilpehööri niin ehkä sen olemassa oloa eivät muut erota
Ihmiset se on vain maski siis maski! Miten se voi häiritä ihmisiä jos joku käyttää maskia?! Voi luoja mä sanon..
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kyyläsin eilen jotain melko nuorta maskinaamaa, että mikäs hiihtelijä se tuo on. Luulin että maskeja käyttävät enää lähinnä puolikuolleíksi propagandalla peloteltut mummot ja papat.
Moni-riskiryhmäläisenä käytän. Ystäväni, joka käy vanhan isänsä luona palvelutalossa, käyttää kaupassa ja julkisissa liikennevälineissä.
Kaikki fiksut ihmiset käyttää maskia :)
Ihmiset jotka eivät käytä maskia ja katsovat halveksien niitä jotka käyttävät maskia ovat kyllä typeriä. Miksi ei vieläkään ymmärretä että ihmiset päättää itse käyttääkö maskia vai ei. Miksi ne jotka eivät käytä maskia ihmettelevät jos joku muu käyttää maskia mitä se teiltä muka on pois? Ihme touhua antakaa ihmisten elää, olla ja käyttää maskeja jos haluaa!!!!!!
En jaksa katsoa ihmisten ilmeitä oikein minkään asian suhteen, joten eivät siten häiritse maskinkäyttöäni ja elämääni. Mieluummin katson heidän koiriaan, kaupassa kaipaamiani tuotteita ja ulkona maisemia tai lintuja.
En pelkästään tuijota vaan yskäisen ja sanon samaan aikaan lammas.
Okei