Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mummon haju

Vierailija
30.05.2022 |

Olen alkanut viime päivinä tuoksua mummolta! Tuoksu, jonka olen lapsesta asti assosioinut vanhoihin ihmisiin. Haju ei ole paha, ei voimakas, ei minkään kemikaalin tai eritteen haju. Ei myöskään liity välttämättä mihinkään sairauteen. Oma mummo(la) tuoksui tältä aina, kauan ennen kuin mummo sairastui ja kuoli. Tuoksu on siis aika neutraali, lähes kliininen. Ei johdu huonosta hygieniasta. Ruokavaliossa tai lääkityksessä ei ole tapahtunut muutoksia. Toinen oire on ollut yleinen turvotus, joka ei johdu kuukautiskierrosta. (Nyt se on se aika kuukaudesta, kun normaalisti olisin kaikkein vähiten turvoksissa.) Myös migreeniä tullut paljon herkemmin kuin normaalisti. Mitä tässä tapahtuu? Vaihdevuodet? Vanhuus? Mummoutuminen? N46

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tapahtunut minulla. Ikää 50+.

Vierailija
2/17 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en haise ainakaan millekään. T. Nainen 49v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän mitä tarkoitat. Olen työskennellyt vanhustyössä. Koin aikoinani järkytyksen, kun havaitsin äidissäni mummon hajun. Myös suhteellisen nuori työkaverikin haisi mummolta. Olen miettinyt, mikä tuon aiheuttaa.

Vierailija
4/17 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jotkut haisevat mummolle, mutta toiset ei? Liittyykö mummohaju hormoneihin?

Vierailija
5/17 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tuoksun ylämummolta.

Vierailija
6/17 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummoudut. Ei tuossa muuta. Haju on osa sitä.

Vierailija
7/17 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha ja viisas.

Vierailija
8/17 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ystävä mummo haisee ainakin todella pahalle ja tunkkaselle. Hällä on kyllä hygieniassa petrattavaa.

Vierailija
9/17 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen ap että olet kuolemassa. Haju liittyy siihen.

Vierailija
10/17 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummot ovat sisältä jo kuolleita, eivät vaan vielä tiedä sitä. Haju sen kertoo.

Vierailija
11/17 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita sormi korvalehden taa, hiero kunnolla ja nuuhkaise. Sama toiselle korvalle. Haju saattaa muuten olla erilainen! Toinen tuoksahtava kohta on rintojenaluset, vaikka aamulla olisi käynyt suihkussa.

Kyllä se siis on hygieniakysymys, ja ikäkysymys. Huomasin että talineritys ja hikoilu on muuttuneet sen jälkeen kun täytin 40, luulen että johtuu yöhikoilusta vaikka en siihen heräilekään.

Ratkaisin nämä molemmat pyyhkimällä suihkujen välissä korvantauksia kasvovedellä ja käyttämällä rintojen alle antiperspiranttia siinä missä kainaloihinkin. Paljon ei tarvitse laittaa, mutta pieni sipaisu poistaa ongelman.

N43

Vierailija
12/17 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummun haju johtunee vaihdevuosista..

Vierailija
13/17 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona ei ole tuuletettu tarpeeksi 

Vierailija
14/17 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on muuten aika karseaa. Tuommoset kaikki hajutkin.

Mun äiti ei haise mummolle enkä mäkään haise. En ihan tiedä millaista hajua tässä tarkoitetaan?

Vierailija
15/17 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun korvantaukset haise millekään. Kokeilin.

Vierailija
16/17 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on provo. Vanha mies kirjoittaa naisena. Exä = vanha  mummo = alkanut haista = haiseminen ei tarkoita esim ihmisen ominaishajua, parfyymeja tai kemikaaleja... kohta ei kestä enää tilannetta... RÄJÄHTÄÄ mummonsa käsiin???

T. Erittäin Kirkas Mummo

P.S. Hahahahaa - jäitpäs kiinni!

Vierailija
17/17 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kyläilyn mummon luona.Oli mummon keinutuoli, rakastin sitä tuoksua, oli mummun haju ja oli mummun tuoksu siinä istuimessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yksi