Buumerit tekee duunit, nuoret päivittää instaa! Alle 30-vuotiaat kuntatyöntekijät sairastavat enemmän kuin yli 50-vuotiaat!
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on ollut tiedossa kauan.
Nuorilla on vain oikeuksia. He vaativat koko yhteiskunnan palvelemaan heitä mutta itse opiskelevat lähes nelikymppiseksi, sitten lapset ja sitten uusi opiskelu koska vanha on jo vanhentunut. Sitten aletaan valittaa kun ei saada työeläkettä.
Ja koko ajan he vaativat uusia ja parempia palveluita yhteiskunnalta. Kuka ne tuottaa kun he eivät halua tehdä itse mitään töitä?
Ok, boomer.
Ps. Sinäkö sitten vaadit vähemmän ja huonompia palveluita? :DD
En, vaan olen tyytyväinen nykyisiin. Etkö kykene alkeelliseempaankaan rakentavaan keskusteluun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on uskomatonta miten boomerit täällä suoltavat nuorista kaikenlaista sontaa. Katsotaan mikä vointi teillä olisi, jos olisitte sattuneet syntymään samaan aikaan. Niin eihän sitä ymmärretä kun kaikki on saatu suhteellisen helposti. T: 38v., ei boomeri.
Satuin syntymään 1953. Köyhä lapsuus. Ei töitä, ei rahaa, ei tukia (ei oltu kuultukaan) Ruotsiin tehtaaseen kahdensantoista ikäisenä. Meitä on paljon! Mistä tulee tämä ihmekuvitelma että boomereilla olisi ollut helppoa?
Nykyään ei ole mitään mahdollisuuksia työllistyä kuten sinulla oli. Olit koko ikäsi varmassa työssä ilman koulutusta.
Vierailija kirjoitti:
Ei ketään vain kiinnosta olla mikään hoitaja tai joku v duunari. Me emme tunne siitä minkään sortin ylpeyttä että saamme tehdä paska likasalla 40h duunia viikossa. Miksi pitäisikään kiinnostaa
Ei minulla mielestäni hoitajana ole huono palkka, kun vuosiansio on 60000 euroa.
Vierailija kirjoitti:
Milleniaali oli meillä myyntitehtäviin työhaastattelussa. Oltiin jo päätetty palkata se. Sitten kävi ilmi, että vaikka hänellä oli ajokortti niin ilmoitti ettei suostu ajamaan talon autoa ellei se ole hybridi tai kokonaan sähkö...
Oli fiksua palkata hänet. Näkee tulevaisuuteen. Yritykselle eduksi.
No miten helvetissä heidän lapsistaan tuli sellaisia vätyksiä ? Tekivät kaiken heidän puolestaan ?