Miksi siihen Mantaan on pakko kiivetä?
Kommentit (20)
Ei riittänyt se, vaan kuvien perusteella kiipeilvät kaikkialla minne kiipeillä voi. Outoa käytöstä.
kaikilla ei ymmärrys riitä
oliskohan näille paskakskaikkimikäeiooomaa -tyypeille okei, jos joku menisi kultajuhlissa hyppimään heidän autonsa katolle, ihan vaan siks koska mä voin?
Mitä muuta voi odottaa kendojanareilta
Samat tyypit on sitten hirrrrrveän tuohtuneita, kun jotkut istuu Mannerheimintiellä.
Eikö sinne voisi pistää niille jonkun kiipeilytelineen?
Miksi jotkut tappaa vaikka se on kielletty.
Miksi jotkut varastaa vaikka se on kiellettyä.
Koska joku apina joskus teki niin eikä näillä riitä oma kekseliäisyys muuhun kuin, no, apinointiin. Elämä on parhaimmillaan kun saa luvan kanssa riehua, dokata ja rikkoa. Aamulla voi sitten muistella putkassa että miksihän mä täällä tällä kertaa olen mutta kivaa oli varmasti.
Ei sellaiset vähä-älyiset apinat ymmärrä kieltoja.
Vierailija kirjoitti:
Eikö sinne voisi pistää niille jonkun kiipeilytelineen?
Telineen viereen sitten "maalit" eli roskiksia, voivat sitten itsekin yrittää osua johonkin.
Känni, vastuuttomuus, huonot käytöstavat ja junttius. Sehän se resepti on. Maustetaan jääkiekolla.
Miksei nämä voisi mennä vaikka uimaan kultajuhliessaan?
Känni, yhden päähänpisto ja muut menee mukana?
Tyypillinen ja moneen muuhunkin asiaan ulottuva ei tää oo vaarallista/vahingoita/ei tässä mitään käy -asenne?
Eivät lue aaveeta?
Siis menikö ne kiipeilemään kaikista aidoista huolimatta?
Ei jumankekka, ihan kuin jossain eläintarhassa.
Ja sitten kun patsas joskus menee rikki ja joku putoaa, ollaan tietty vaatimassa siitä korvauksia, siis putoamisesta. Omaa mokaa ei toki voi myöntää. No, ehkäpä sitä voi miettiä sitten, kun patsaan rikkomisesta saa laskun.
Tissin puute vauvana, kaikki korvike kelpaa...
Ainakin veden voisi katkaista vuorokaudeksi (kovimman juhlahumun ajaksi) noista suihkulähteistä, niin se ei houkuttelisi kännikaloja rypemään vedessä.
Ymmärrän juhlimisen, bailaamisen ja jopa tietyiltä osin örveltämisen. Mutta sitä en ymmärrä, miksi pitää vahingoittaa jotain näitä tehdessään. Varmasti jokainen tietää patsaan tilanteen. Potkiiko nämä ihmiset kotonakin ikkunat rikki ihan vaan siksi, että joku voitti kultaa ja pitää juhlia?