En uskalla kirjoittaa viestejä ja sähköposteja
Kommentit (6)
Vastaus voi olla pettymys, mutta se voi myös yhtä suurella todennäköisyydellä olla jopa parempi kuin mitä odotat. Ajattele, kuinka monta mahdollisuutta sinulla menee sivu suun, kun jätät kokeilematta.
Onko pettymys suurempi tunne kuin se tunne, joka sua nyt ahdistaa koko ajan, kun et saa lähetettyä viestiä?
Mitä jos vaikka ensin kirjoittaisit viestisi ilman sähköpostia (paperille, tietokoneelle). Jättäisit sen päiväksi lepäämään ja sen jälkeen lähettäisit?
Tää on kyllä outo ongelma, samaa vikaa täälläkin. Terapian jälkeen ei enää haittaa elämää niin suuressa määrin, tärkeät asiat hoidan kyllä, mutta ne vähemmän tärkeät jää hoitamatta, koska edelleen viestien lähettäminen tuntuu epämiellyttävältä.
Typerä ongelma jota en vieläkään oikein tajua. Pelkään torjuntaa? Tai että minua pidetään tyhmänä jos kysyn kysymyksen? Esimerkiksi pyydän isännöitsijältä, että eräs juttu tultaisiin korjaamaan kämpässäni? Pelkään, että teen jotain väärin?
Miten sait tämän aloituksesi tehtyä, kun sekin on viesti?
Vierailija kirjoitti:
Miten sait tämän aloituksesi tehtyä, kun sekin on viesti?
Onhan se ihan eri asia kirjoittaa anonyymina palstalle kuin lähettää viesti omalla nimellä tietylle ihmiselle.
Kohdallani kävi niin, että aikuiset lapseni auttoivat minut tämän kuopan yli, kun asiat menivät niin solmiun, että minun oli pakko pyytää apua.
Onko sinulla läheisiä?
Kannustakaa mua kirjoittamaan viesti. Pelkään kai yleensä vaan vastausta joka saattaa sitten olla pettymys