Elämä olisi todella helppoa ilman lasta
Tänään havahduin miettimään kuinka helppoa olisi esimerkiksi opiskella,kun kukaan ei häiritsisi.
Saisi vaan herätä tyhjässä ja hiljaisessa asunnossa päivästä toiseen. Puhumattakaan kulujen ja kotitöiden määrän vähenemisestä.
Joo itse olen tehnyt. Mietin vaan kuinka elämä tulee muuttumaan kun hän muuttaa pois
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksinäisenä ja lapsettomana passivoituisit etkä löytäisi enää motivaatiota ponnistella esimerkiksi opiskelun eteen, kun elämä tuntuisi tyhjältä.
Kyllä mä opiskelusta muistan nauttineeni jo lukiossa ennen lapsia. Eikä elämä mitenkään tyhjää ollut ennen
ApLukiossa olessasi todennäköisesti asuit vanhempiesi luona tai asuntolassa?
En asunut. Ap
Aika harvinaista asua teini-ikäisenä aivan yksin.
Voi näitä, jotka tuhlaa elämänsä "sit kun" ajatteluun. Ja murehtivat vanhoja päätöksiään. Säälittävää touhua.
https://www.vauva.fi/keskustelu/4653041/sina-jonka-valinta-meni-eka-ker…
Tyhjä talo ja opiskelukirjatsiinäpä on tyhjän kuuloiset haaveet loppuelämälle.
Minä aikakin kiitän luojaa siitä että minulla on koti johon tulla. Nimenomaan koti jossa on elämää, ei tyhjänä humisevaa asuntoa.
Eikö tunnu turhalta miettiä tällaisia kun ei sitä lasta voi peruuttaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksinäisenä ja lapsettomana passivoituisit etkä löytäisi enää motivaatiota ponnistella esimerkiksi opiskelun eteen, kun elämä tuntuisi tyhjältä.
Kyllä mä opiskelusta muistan nauttineeni jo lukiossa ennen lapsia. Eikä elämä mitenkään tyhjää ollut ennen
ApLukiossa olessasi todennäköisesti asuit vanhempiesi luona tai asuntolassa?
En asunut. Ap
Aika harvinaista asua teini-ikäisenä aivan yksin.
Ihan normaalia.
En asunut. Ap