Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En mene ikinä töihin

Vierailija
29.05.2022 |

Ei vaan kiinnosta. Joka paikassa vaan normot nälvivät ja kiusaavat, koska olen hieman poikkeava. Yksi amistutkinto ja yksi AMK-tutkinto menee vessanpönttöön. Tepä ne sitten maksoitte. En jaksa enää. Työpaikoissa ollaan kuin ala-asteella. Taidan erota maanantaina niin, että laitan vaan pomon numeron blokkiin. Mielenterveyteni paranee ainakin sata prosenttia.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on lapsellista öyhötystä taas

Vierailija
22/29 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain potkut reilu viikko sitten ja olen onnellisempi kuin koskaan!

T: kaupungin työntekijä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia sitä nyt omia hautajaisiaan maksaisi. se on elossa olevien ongelma. OK-talon saa ostettua millä tuloilla vaan, eikä kannata ostaa homeista, ihan niinku ei kannata ostaa rikkinäistä autoakaan. Säästää niissä mitä ei itselle merkitse ja käyttää massit niihin mitkä merkitsee. Ongelmajätteet (patterit, mikrot, kännyt) voi heittää normiroskikseen niin ei tartte polttoainetta käyttää siihen et vie ne jonnekin. Ei kannata laittaa rahaa sellaiseen mitä ei tarvitse. Eikä varsinkaan "hyväntekeväisyyteen" ja muihin jonnin joutaviin keräyksiin.

Vierailija
24/29 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä takia sitä nyt omia hautajaisiaan maksaisi. se on elossa olevien ongelma. OK-talon saa ostettua millä tuloilla vaan, eikä kannata ostaa homeista, ihan niinku ei kannata ostaa rikkinäistä autoakaan. Säästää niissä mitä ei itselle merkitse ja käyttää massit niihin mitkä merkitsee. Ongelmajätteet (patterit, mikrot, kännyt) voi heittää normiroskikseen niin ei tartte polttoainetta käyttää siihen et vie ne jonnekin. Ei kannata laittaa rahaa sellaiseen mitä ei tarvitse. Eikä varsinkaan "hyväntekeväisyyteen" ja muihin jonnin joutaviin keräyksiin.

Ostat kumminkin, kun saat sen niin halvalla. Sulla mitää omaisia oo.

Vierailija
25/29 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mene minäkään, siinäpä elätätte. Jos tuet viedään niin sitten rikoksien kautta rahat. Vankila maksaa yhteiskunnalle moninkertaisen määrän.

Ei voisi vähempää kiinostaa, jos sota tulee niin en todellakaan lähde rintamalle. Pitäkää se h###ien yhteiskuntanne.

Sähköverkotkin on täysin suojattomia, pieni paukku oikeaan keskukseen pistää ison alueen sähköttömäksi ja sitä kautta miljoona vahingot. En tietenkään sitä tee, koska voi olla laitonta.

Vierailija
26/29 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua töihin. Haluan elää yhteiskunnan tuilla koko elämäni!

Vierailija
27/29 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä asenne työntekoon! Mahtaa sinuakin sitten harmittaa, kun entiset työkaverisi asuu omakotitaloissa ja sinä edelleen siinä homeisessä 60-luvun betonikuutiossa.

Kukaan teistä ei osta parin tonnin nettotuloilla minkäänlaista ok-taloa ikinä, korkeintaan joku homemörskä Tuusulasta irtoaa. Lopputuloksena astma ja mielisairaus ja niistä kun toivutte (jos toivutte) niin raadatte laittamassa prikkoja ruuveihin 2,50 egee/tunti ysikymppisiks että saatte hautajaisenne maksettua. Siinä teille duunit ja massit, pöljät.

Höpö höpö, ollaan pienemmillä nettotuloilla ostettu ihan uusi okt Uudeltamaalta. Se vaatii toki suunnittelua ja taitoa käyttää rahaa ja myös onnea (meillä esim sijoitusten uskomattomat tuotot).

Vierailija
28/29 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli aikoinaan samoja tuntemuksia kun olin töissä. Jotenkin tuli sellainen olo että mua ei haluttu sinne. Jos kysyi esim jotain asiaa niin saatettiin äyskiä. Sitten jos tervehti käytävillä tai työmaalla ihmisiä niin katsottiin kieroon, siis ihan nosti käden pystyyn ja morjesti iloisesti niin ei ollut hyvä.

Vierailija
29/29 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä asenne työntekoon! Mahtaa sinuakin sitten harmittaa, kun entiset työkaverisi asuu omakotitaloissa ja sinä edelleen siinä homeisessä 60-luvun betonikuutiossa.

Kukaan teistä ei osta parin tonnin nettotuloilla minkäänlaista ok-taloa ikinä, korkeintaan joku homemörskä Tuusulasta irtoaa. Lopputuloksena astma ja mielisairaus ja niistä kun toivutte (jos toivutte) niin raadatte laittamassa prikkoja ruuveihin 2,50 egee/tunti ysikymppisiks että saatte hautajaisenne maksettua. Siinä teille duunit ja massit, pöljät.

Mulla ei tokikaan ole omakotitaloa (vielä), mutta mulla on sijoitusasunto omani lisäksi sillä parin tonnin nettotulolla. Katsos kun asiat vaatii sitkeyttä toteutuakseen, ei se elämänlaatu parane sillä että jää dramaattisesti työttömäksi kiukuttelemaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kuusi