Miksi lätkän mm-finaalin täytyy tulla sunnuntaina? Ei tämä lätkä tunnu samalta selvinpäin.
Ei saa tunnelmaa päälle. Tuntuu ja näyttää typerältä kun porukkaa huutaa tuolla kisoissa. Pitäisi olla humalassa jotta pääsee samaan tunnelmaan.
Kommentit (22)
Niin, siellähän ne firman pomot kännää firman piikkiin. Tekevät varmaan tosi tehokkaasti etätöitä huomenna.
Ai! Siis kaljan kittaaminen on pääasia ja itse lätkäpelin urheilullisella arvolla ja tuloksilla ei ole niin väliä?
No, niitäkin lätkäfanien porukoissa riittää, jotka ajattelee ihan oikeasti noin.
Juo alkoholitonta olutta niin huomenna pää kiittää.
Miksi sunnuntaina pitäsi olla selvinpäin? Itsekin menen töihin 8.00 huomenna ja 12-pack neloskaljaa menossa
Fiksummat ovat ottaneet maanantain vapaa-, pekkas- tai lomapäiväksi :)
Mä nautin simaa. On siinäkin alkoholia ja pitoisuus on 0,5 vol-%.
Eli jonkinlaista lumehumalaa voi kuvitella.
Huomenna mun pitää olla töissä klo. 7.00.
Mä taas en viitsi juoda kun join perjantaina. Eikä ole edes töitä huomenna. Pakko varjella maksaa, kun on niin monta lääkitystäkin.
Samasta syystä kuin Englannissa tulenarat ottelut pelataan la tai su klo 12:00 päivällä. Vähentää alkon kulutusta ja järjestyshäiriöitä oleellisesti.
Vierailija kirjoitti:
Luuletkos sä, että toiset voivat noin vaan pitää vapaapäiviä?
Itselläni on jo ensiviikolle sovitut vapaapäivät, kun mä joudun käyttää toisten ehtojen mukaan vapaapäiväni. Yksin kun töissäkään ei saa olla.
No mikä estää juomasta? Otan 0,5l 4,5 prossast per erä. Erätauoilla pienen kaljan. Eihä noista mihinkään humalaan mene ja huomenna kans töihin!
Viina virtaa täällä huomenna saikkua
Kaikki tuntuu samalta selvinpäin.
Kuka tuollaista edes jaksaa katsoa, oli kännissä tai ei?
Vierailija kirjoitti:
Ei tämmöiseen viitsisi lomapäivää tuhlata. Saisi olla mielummin lauantaina, niin voisi nauttia matsista.
Me ryypätään ja pomolle ilmoitettu joneilen et on ripuli 😂
Vierailija kirjoitti:
Miksi sunnuntaina pitäsi olla selvinpäin? Itsekin menen töihin 8.00 huomenna ja 12-pack neloskaljaa menossa
Ja aamulla 7:30 huolettomasti auton rattiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja aamulla 7:30 huolettomasti auton rattiin?
Aivan hyvin voi mennä.
Eikai se haittaa olla pikku krapulassa.
-työkkärin täti
Pitäisi olla laillista olla kämnnissä töissä.
Mä juon samalla, oon etätöissä huomenna. :)
N28