Temesta on paras lääke
Ilman sitä en olisi selvinnyt elämän pahimmista ajoista.
Kommentit (10)
Mikä lääke ja mihin tarkoitukseen?
Temesta on kuin kemiallinen lobotomia.
Vierailija kirjoitti:
Mikä lääke ja mihin tarkoitukseen?
Bentso, ahdistukseen.
Vierailija kirjoitti:
Temesta on kuin kemiallinen lobotomia.
Mitä tarkoitat?
Onko Temesta parempi kuin Opamox tai Diapam? Jos on, miksi?
Tylyin bentso, lääkeinfossakin lukee ettei pitäisi määrätä avohoitoon. Vaikutus on kuin yhdistelmä diapamia ja xanoria, yhden söin paketista ja kylmät väreet meni vaikka olen syönyt (muita) bentsoja pari vuosikymmentä.
Olen ex-alkoholisti ja ex-lääkeriippuvainen, eli Temestaa ei voi ottaa.
Oli jumalan lahja aikoinaan, kun sai kuristavan ahdistuksen ja pelon pois. Harmi, että tosiaan aiheuttaa voimakasta riippuvuutta niille, joilla se geneettinen taipumus on.
Vierailija kirjoitti:
Olen ex-alkoholisti ja ex-lääkeriippuvainen, eli Temestaa ei voi ottaa.
Oli jumalan lahja aikoinaan, kun sai kuristavan ahdistuksen ja pelon pois. Harmi, että tosiaan aiheuttaa voimakasta riippuvuutta niille, joilla se geneettinen taipumus on.
Viina on Saatanalta, Temesta Jumalalta.
Temestaa.Melko isolla annoksella.Yhtä äkkiä ilman mitään varoitusta lääkäri vaihtoi sen Opamoxiin.Siitä alkoi ongelmat.Alkoi tulla vieroitus oireita.Opamox helpotti vain näitä oireita.
Päätin lopettaa rauhoittavien käytön.Pyysin lähetettä vieroitukseen.Se ei sitten onnistunut millään.
Oli todella vaikeaa saada lähete.Sitten löytyi lääkäri joka kirjoitti sen.Sairaalassa 3 vikkoa.Oli kyllä todella vaikeaa.Sitten toinen sairaala kuntoutus 3 viikkoa.Oli oli edelleen huono.Lääkäri aloitti ketipinor lääkityksen.Annostus oli melko suuri.500mg/päivä.Sitten vasta alkoi olla parempi olo.
Ketipinor lääkitys alkoi 2007 ja mt-eläke 2008.Nyt on mennyt jo vuosia että ei ole ollut lähes mitään mt-ongelmaa.Ketipinoria menee nyt 300mg/päivä.
Samaa mieltä