Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapurin yksiössä asuva nuori nainen pesee pyykkiä joka päivä

Vierailija
29.05.2022 |

Viikonloppuisin jopa kaksi kertaa päivässä. Mitähän se mahtaa siellä pestä? Ei kai kukaan yksin asuva joka päivä omia vaatteitaan pese.

Kommentit (88)

Vierailija
21/88 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin minä. Yhtenä päivänä pesen lakanat, toisena pyyhkeitä, joku päivä 40 asteessa vaatteita, sitten erikseen valkopyykkiä, mulla on myös paljon vaatteita jotka kuuluu pestä hienopesussa 30 asteessa... jne. liivit joskus käsinpesuohjelmassa jos en viitsi oikeasti käsin pestä. 

Vierailija
22/88 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä se yksi koneellinen pyykkiä sitten kustantaa? Aina puhutaan, että vesi on kallista mutta minkä verran rahassa koneellinen on? En ole koskaan kuullut kenenkään kertovan minkäänlaista arviota? 1 eur? 5 eur? 50 senttiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/88 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin? Joskus sukat, joskus alkkarit, joskus tummat, joskus vaaleat. Siinä on jo neljä päivää. Sitten pyyhkeet ja lakanat. Ja niin edelleen.

Ja ap on kyylä.

Naapuri saa pestä pyykkiä vaikka koko päivän taloyhtiön aikarajojen puitteissa!

Ja ap on ällö kyylä.

Vierailija
24/88 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaisessa läävässä te asutte, jotka kuulette naapurin pyykinpesun? Omista rivarin päätykolmion, minulla on hiukan yhteistä seinää naapurin kanssa, ei sieltä ole koskaan mitään kuulunut. Ei pihahdustakaan.

Vierailija
25/88 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isännöitsijälle kannattaa ainakin vinkata, jos ei muuta. Meilläkin oli yhtiössä ihme vetehinen joka suihkutteli varmaan tunnin päivässä. Ja muut asukkaat maksaa ylisuurta vesimaksua. Kuriin tämmöiset, pistää vihaksi oikein. Ei ole normaalia yksin asuvalla joka päivä huudattaa pesukonettakaan.

Vierailija
26/88 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on varmaan niitä mammoja, joka eilisessä kyselyssä ilmoitti omistavansa vain muutamat rintaliivit ja yhdet ovat pesussa joka päivä

Vierailija
27/88 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isännöitsijälle kannattaa ainakin vinkata, jos ei muuta. Meilläkin oli yhtiössä ihme vetehinen joka suihkutteli varmaan tunnin päivässä. Ja muut asukkaat maksaa ylisuurta vesimaksua. Kuriin tämmöiset, pistää vihaksi oikein. Ei ole normaalia yksin asuvalla joka päivä huudattaa pesukonettakaan.

Minä antaisin sinulle ja isännöitsijälle ympäri korvia, johan nyt on viŧŧu jos kyylät yrittää puuttua ihmisten pyykinpesuun. Niin tolloa isännöitsijää olekaan joka yrittäisi puuttua.

Voi helvetti miten tyhmä olet.

Vierailija
28/88 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä huudatan joskus viisikin kertaa, kaikki yhdessä maksaa mun vesilaskua, jonka maksaa kela, haista sinä vain viŧŧŧu. Käyn suihkussakin joskus kuusikin kertaa jos palelee.

Vierailija
29/88 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä antaisin sinulle ja isännöitsijälle ympäri korvia, johan nyt on viŧŧu jos kyylät yrittää puuttua ihmisten pyykinpesuun. Niin tolloa isännöitsijää olekaan joka yrittäisi puuttua.

Voi helvetti miten tyhmä olet.

Samaa nauroin, kyllä sääliksi käy isännöitsijät kun köyhät akat kyttää naaureitten pyykinpesua.

Vierailija
30/88 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset lajittelevat pysyykin. Eriväriset. Lakanat ja pyyhkeet erikseen. Ja haluavat olla puhtaita. Kannattaa sinunkin keksiä itsellesi puuhaa, että et ehdi naapuria kytätä.

Vierailija
31/88 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka toisessa ketjussa valitetaan, kun ihmiset haisee ja joka toisessa, kun käydään suihkussa ja pestään pyykkiä jatkuvasti.

Vierailija
32/88 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyykinpesukyylä on taas vääntänyt aloituksen. Vastahan täällä oli pitkä keskustelu siitä, kun joku kehtasi varata pyykkitupaa kahdesti viikossa.

Vierailija
33/88 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin? Joskus sukat, joskus alkkarit, joskus tummat, joskus vaaleat. Siinä on jo neljä päivää. Sitten pyyhkeet ja lakanat. Ja niin edelleen.

Ja ap on kyylä.

Minä miehenä kyllä laitan aina kaikki vaatteet samaan koneelliseen. Koskaan ei ole mikään värjääntynyt 👍

M35

Vierailija
34/88 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n takia vihaan tänään ihmisiä enemmän kuin eilen.

Vierailija
35/88 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun mielestä ihan oikein lutrata taloyhtiön vesimaksut pilviin? No voihan se olla, jos ei mene omasta pussista vaan Kela hoitaa.

Vierailija
36/88 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meneppä kodinkoneliikkeeseen niin huomaat, että pesukoneita ei ole kuin yhtä kokoa ja sitten seuraavakin on jo tosi iso(8 kg). .Muita ei ole, siis niitä pienempiä ja sekin ol joka oli ennen 3 kg. Siihenkin mahtuu 2 lakanaa tai pussilakana + tyynyliinoja ja pyyhkeitä lisäksi. Jotentäytyy vaan ihmetellä, että mitä ihmettä yksin asuva ihminen pesee joka päivä

Vierailija
37/88 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kaikilla ei ole pesukonetta. Itse pesen usein koska ämpäriin ei mahdu paljon pyykkiä kerralla.

Vierailija
38/88 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla parturi/kampaaja/kosmetologi/hieroja jne., joka pesee pyykit kotona.

Voi myös pestä tuttavien tai sukulaisten pyykkiä, jos heillä ei ole.

Vierailija
39/88 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun mielestä ihan oikein lutrata taloyhtiön vesimaksut pilviin? No voihan se olla, jos ei mene omasta pussista vaan Kela hoitaa.

Perustele, miksi kaksiossa, kolmiossa tai neliössä asuvalla olisi oikeus pestä pyykkiä päivittäin mutta yksiössä asuvalla ei?

Hänellähän saattaa olla vaikka työvaatteet, joita pitää pestä monta kertaa viikossa.

Mikäli taloyhtiön säännöissä ei ole erikseen kielletty yksiössä asuvien tai yksin asuvien nuorten naisten päivittäinen pyykkikoneen käyttö, niin silloin sinulla ei ole asiaan nokan koputtamista. Piste.

Jos olisit minun naapurini niin vähintään lähtisi kusipelti. Vähintään.

Vierailija
40/88 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää tuo koneen vinguttaminen minuakin, kun naapuri heittää joskus vaan pyjaman ja pesee tunnin isossa koneessa. Se naapuri joka on monimiljonääri ja elää 1 eurolla per päivä pari kertaa viikkoon. Ja pelkää että tuee se päivä,kun ei ole varaa syödä. Korut käsissä maksaa noin 50 000 valehtelematta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yksi