Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ylivelkaantunut mitä teen..

Vierailija
29.05.2022 |

Olen velkaantunut..rästejä ei vielä ole ja luottotiedot tallella, mutta olen tosi vaikeassa paikassa velkojen kanssa..toisaalta kannattaisi pistää varmasti kaikki ulosottoon, mutta pelkään etten selviä ilman luottotietoja. Velkoja on joku 15000e ja kuussa niihin menee melkein 1000e eikä ne edes lyhene koska osasta menee pelkkä iso korko..itselleni jää käyttörahaa sen verran että juuri ja juuri kitkutan hengissä..en syytä tilanteesta kun itseäni, olisi pitänyt tehdä järkevämpiä ratkaisuja aikoinaan, mutta en silloin kyennyt..mitään yhdistelylainoja en saa koska minulla ei tällä hetkellä ole edes työpaikkaa..olen niin uupunut ja väsynyt tähä ja tuntuu etten jaksa enää 10-vuotta tämmöistä elämää, velat on siis otettu vuosia sitten varmaan huonoimmilla lainaehdoilla mitä on ollut ja korot on korkeat

Kommentit (69)

Vierailija
1/69 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Velkaneuvontaan yhteys.

Vierailija
2/69 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takuusäätiö, velkaneuvonta, mitä näitä nyt on, onko selvitetty? Luotot jos palaa, niin siihen ilmeisesti hyviä uutisia, että vuoden lopussa nimi alkaa palautumaan nopeasti velan maksamisen jälkeen. Ei tuo summa nyt maata kaada vaikka varmasti tympiikin. Itsellä oli kans useita tuhansia velkoja kerran vaikkei ihan noin paljoa, ja näytti nimi palavan, mutta onnistuin kikkailemaan jotenkin silleen että otin lyhennysvapaata jostakin, ja maksoin yhellä joustolimiitillä kokonaan pois vielä kalliimman lainan jne lumipallona se toimi lopulta vaikka silloin turhautti rankasti minuakin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/69 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi vakituinen työ, sitten laina paremmilla ehdoilla?

Vierailija
4/69 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli 22 000e. Maksoin 6 vuodessa pois.

Vierailija
5/69 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ompa timanttinen neuvo, ei varmaan ole oma-aloitteisesti käväissyt mielessä! Asiat on niin helppoja kyllä palstalla :D

Vierailija
6/69 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlaa vuokratyöfirmat läpi ja ota vastaan kaikki työ mitä tarjotaan, soita vaikka toimistolle ja kerro että kaikki käy ja haluat aloittaa vaikka heti. Palkka ei ole ihmeellinen, mutta pääset pikkuhiljaa omillesi!

Kaikki menee vielä hyvin, usko vain!

Vierailija
7/69 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulosotto vie liikaa. Se ei kannata. Saisitko pankista kulutusluoton. Lyhentäisit sitä vaikka 200 euroa kuukaudessa ja lisäksi korot. Usko minua. Olen tehnyt niin enkä ole enää veloissa.

Vierailija
8/69 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa luottoa ja minulla on vielä pieni vauvakin joten en töihin voi vielä tänä vuonna mennä, olin toki aiemmin, mutta velka ei juuri lyhentynyt ..sitä oli enenmän aiemmin. Ja vuoden alusta on tarkoitus palata töihin..olen vaan matalapalkka-alalla niin ei se silloinkaan velka juuri enenpää lyhene. Velkaneuvonnasta sanoivat, että sitten kun on ulosotossa pääsee vasta sinne..on tilanne, että pelkään eroa jossain kohtaa ja se on suurin syy miksi haluaisin pitää luottotietoni..että saan oman asunnon yms jos tarvis..kiitos asiallisista vastauksista kaikille.

Vierailija
9/69 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lainoja monta? Saatko mitään niistä yhdistettyä?

Vierailija
10/69 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla samankaltainen tilanne, velkaa n. 10 000e ja olen ihan kusessa lyhennysten kanssa. Elämiseen ei jää mitään ja joudun pyytämään vanhemmilta rahaa ruokaan.

Vierailija
11/69 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ompa timanttinen neuvo, ei varmaan ole oma-aloitteisesti käväissyt mielessä! Asiat on niin helppoja kyllä palstalla :D

no, jos ei tuo neuvo miellyttänyt, niin varmaan haluaisit tällaisen neuvon: ota lisää pikavippejä.

Vierailija
12/69 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemusta näistä asioista. Vuokra-asunnon voi saada ilman luottotietoja, mutta vakuus yleensä suurempi. Töissä kannattaa pysyä, kun vauva on suurempi, niin paremmat mahdollisuudet selvitä asioista. Minulle on sanottu tuollaisessa tilanteessa, että velat jätetään maksamatta ja hoidetaan vuokrat ja pakolliset maksut. Huolehdi, että on kotivakuutus ja puhelinliittymä voimassa. Onko järkeä maksaa velkoja niin, etteivät ne edes lyhene. 

Vierailija
13/69 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

3lainaa enkä saa mistään yhdistelylainaa kun minulla ei ole työsuhdetta, olen kyllä kysellyt ja yrittänyt. Olen alalla missä töitä on ja tiedän, että pääsen töihin kun on aika, mutta perhevapaat niin ei kukaan myönnä lainaa tällä hetkellä.

Vierailija
14/69 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja taas tälläinen turha märinäketju. Joka ikinen ratkaisuehdotus tullaan ampumaan alas jollain tekosyyllä.

Vierailija
15/69 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin makaa kuin petaa. Muuta ei voi näille "ylivelkaantuneille" sanoa. Olisi kannattanut peruskoulussa olla matematiikan tunneilla hereillä.

Vierailija
16/69 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

tavallaisen lainan voi maksaa pois, mutta pikavipeissä on niin iso korko, että kukaan pikavippien käyttäjä (pienituloinen) ei pysty maksamaan niitä. joka paikassa niistä on varoiteltu, joten ihan oma vika jos on ottanut pikavippejä.

Vierailija
17/69 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tuo, että maksan velkaa melkein 1000e/kk eikä se edes lyhene..ei mitään järkeä..sehän ois reilu vuosi ja maksettu kun menisi vaan lainaan rahat. Ja kaikki te ketkä mietitte näitä lainoja, älkää ottako, olen hyvä ja varoittava esimerkki ettei kannata..otin juuri vuokravakuuksiin yms ensi asunnon kalusteisiin ekat lainat aikoinaan ja siitä se lähti. Nyt olen miehen asunnossa eli mitään kotivakuutusta yms minulla ei ole edes.

Vierailija
18/69 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

3lainaa enkä saa mistään yhdistelylainaa kun minulla ei ole työsuhdetta, olen kyllä kysellyt ja yrittänyt. Olen alalla missä töitä on ja tiedän, että pääsen töihin kun on aika, mutta perhevapaat niin ei kukaan myönnä lainaa tällä hetkellä.

onpa kumma, että kukaan ei anna lainaa ylivelkaantuneelle työttömälle sossunpummille, joka ottaa pikavippejä, eikä viitsi niitäkään maksaa pois

Vierailija
19/69 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kylläihan on oma moka tämä tilanne..kiva kun ette ihan ole pystyyn haukkuneet, mutta ei se auta kun sinnitellä. Ja yrittää miettiä keinoja että jos edes yhden lainan saisi jotenkin poius niin helpottaisi jo elämää

Vierailija
20/69 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri tuo, että maksan velkaa melkein 1000e/kk eikä se edes lyhene..ei mitään järkeä..sehän ois reilu vuosi ja maksettu kun menisi vaan lainaan rahat. Ja kaikki te ketkä mietitte näitä lainoja, älkää ottako, olen hyvä ja varoittava esimerkki ettei kannata..otin juuri vuokravakuuksiin yms ensi asunnon kalusteisiin ekat lainat aikoinaan ja siitä se lähti. Nyt olen miehen asunnossa eli mitään kotivakuutusta yms minulla ei ole edes.

yllätys, että tuollainen lusmu loisii miehen siivellä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi