Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkä asiat ahdistaa juhlissa?

Vierailija
29.05.2022 |

Otsikko sen sanoo.

Minua ahdistaa ihan älyttömän paljon se jos kaikille ei ole istumapaikkaa!

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä saa tupakoida. Usein saa kysyä, olisko tuhkakuppia?

Lopeta tuo yököttävä ja epäterveellinen tapa. Problem solved!

Vierailija
22/36 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

AHDISTUSHULLU TAAS VAUHDISSA

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy juhlissa, mutta yleisesti huomiot. Ylivirallisuus, liian jäykkänä pönötys vaikka tottakai pitää olla asiallinen muuten, kroppa voi jumittua jos liikaa jäykistelee, juhlavaatteet ja kengät ellei ole mukavat (nyt ei ole niitä), se ettei tarjottavaa kakkua ole tarpeeksi tai se on liian rasvainen versio hyvän maun sijaan, huonot tarjottavat ja vähäiset josta tulee vain ärtyisäksi. ;) Juhlapuheet ovat kauhean tylsiä, ellei joku ole hyvä puhuja ja viihdyttävä. Se että juhlan kohteena oleva huomioidaan, muut ovat kuin ilmaa koko juhlan ajan ja laumana. Kiusalliset tilanteet, pitkä aika istutaan hämmentyneenä, epämiellyttävä asunto, väärä paikka, ei ole läheinen kenenkään kanssa silti siellä ollaan, sukulaisia joiden kanssa ei oikein matchaa, tylsä ohjelma, viima ovesta ja ihmiset ramppaavat siitä. Tupakansavu ja utelevat kysymykset.

Vierailija
24/36 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AHDISTUSHULLU TAAS VAUHDISSA

Ihmisiä ahdistaa, monia, ymmärrä ahdistusta.

Vierailija
25/36 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että joutuuko muut häpeämään mun käytöstä ja ulkonäköä.

Vierailija
26/36 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pönöttäminen

Se, että ei tunne kaikkia ihmisiä. Vaivaannuttava small talk.

Vierailija
27/36 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teennäistä haahuilua ja pakkopullaa

Vierailija
28/36 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun osalla meidän ikäpolven sisaruksilla ja serkuksilla on lapsenlapsia, niin vauvojen pyörittäminen ja heiluttelu aterialla ympäri pöytää. Tai veljenpojan minulle täysin vieraaksi jäänyt avokki  tuo vauvan luokseni oletuksella, että haluan ottaa vauvan syliin kesken ruokailun. MIksi hemmetissä eivät istu omilla paikoillaan ja esittele vahinkojaan sitten, kun on syöty? Inhoan itseäni, miten teeskentelen herttaista isotätiä ,otan nöyrästi  lapsen syliini ja taas otetaan kuvia, kun meidän PirjoPetteri heiluu isotädin sylissä. 

Vierailija
29/36 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhlavaatteiden valinta stressaa eniten. Muuten ihan kiva nähdä tuttuja ja sukulaisia. Jos vain voisi mennä ihan normivaatteissa.

Vierailija
30/36 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei ole minun ahdistukseni,

mutta eräs täti synttäreillä valitteli sitä, että lapset ottaa kakkua itse.

Mutta he ei hahmota minkä kokoisen palan ottavat.

Kun eivät jaksa syödä isoa palaa, menee hukkaan ruokaa ja voi olla loppupään vierailta pois ( tarjottava loppuu).

- Ennen kuulemma vanhemmat laittoi lapsilleen pienet annokset ja lisää sai jos jaksoi oikeasti syödä.

Vierailija
31/36 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua juhlissa ahdista mikään, koska useimmat on sellaisia, joista voi poistua huomaamattomasti vähän ajan kuluttua, kun siltä tuntuu.

Päivällisillä, joilla on laadittu istumajärjestys, voi joskus tuntua tylsältä, mutta ei koskaan ahdistavalta. Paitsi jos on liian kireät vaatteet.

Vierailija
32/36 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biojäte kakkua kirjoitti:

Tämä ei ole minun ahdistukseni,

mutta eräs täti synttäreillä valitteli sitä, että lapset ottaa kakkua itse.

Mutta he ei hahmota minkä kokoisen palan ottavat.

Kun eivät jaksa syödä isoa palaa, menee hukkaan ruokaa ja voi olla loppupään vierailta pois ( tarjottava loppuu).

- Ennen kuulemma vanhemmat laittoi lapsilleen pienet annokset ja lisää sai jos jaksoi oikeasti syödä.

Muistan ajan, kun tosissaan vanhemmat laittoi kouluikäisille ja pikku lapsille syötävät ja usein lapset olivat omissa pöydissään.

Vierailija
33/36 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kursailu. Mielestäni ihan silkkaa epärehellisyyttä, säälittävää ja naurettavaa. Miksi ei voi ystävällisesti ja kohteliaasti sanoa mitä tarkoittaa ja sitten uskoa kun sanotaan?

Vierailija
34/36 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että pitää pönöttää epämukavasti ja keskustella tylsien ihmisten kanssa asioista, jotka eivät kiinnosta pätkääkään. Toki pitää esittää mukavaa ja sosiaalista. 

Vierailija
35/36 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pukeutuminen. Olen pitkä, iso ja ylipainoinen nainen. Vaatteet pitää valita aina niin että näyttäisin mahdollisimman huomaamattomalta enkä ainakaan isommalta. Eikä minulla ole edes kaunista naamaa tai upeita hiuksia. Niin masentavan näköinen että pilaan juhlatunnelman. Muut pukeutuu parhaimpiinsa ja näyttääkin hyvältä.

Et pilaa juhlatunnelmaa, kunhan olet pukeutunut juhlavaatteisiin. Isokokoisillekin ihmisille on kauniita, juhlavia vaatteita. Juhlat sen sijaan pilaa se moukka, joka sylkäisee päin juhlan järjestäjän naamaa ts. tulee tahallaan alipukeutuneena - täysin vaatekoosta riippumatta.

Vierailija
36/36 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-Epämukavat vaatteet, puristavat kengät

-ei mitään puhuttavaa muiden kanssa ja niiden jutut ei kiinnosta

-ei voi tehdä jotakin mielekkäämpää kuten liikkua luonnossa, lukea kirjaa, nukkua, katsoa tvtä tai palstailla

Samaa mieltä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän viisi