Käytätkö hiustenkuivaajaa?
Kuvittelin, että valtaosa (naisista) käyttää, mutta näin ei ilmeisesti olekaan? Itse en voisi elää ilman hiustenkuivaajaa.
Kommentit (43)
Käytän toki. Käyn aamuisin suihkussa, ja kuivaan hiukseni ennen töihin lähtöä.
On mulla sellainen, mutta enimmäkseen käytän alusvaatteiden kuivattamiseen, jos kaikki oli pesussa ja tarttisi puhtaat jalkaan :D
Käytän jokaisen hiustenpesun jälkeen. Yleensä pesen hiukset aamulla, ja aamiaisen ajan annan niiden kuivua itsekseen ja sitten loput hoidan hiustenkuivaajalla. Ostin juuri uuden kuivaajan, joka on tosi nopea.
Vierailija kirjoitti:
Mutta, jos ei olisi kiire, niin kuivaisitko?
Itse käytän kuivaajaa joka päivä, oli kiire tai ei. Hiuksista tulee kauniin kuohkeat ja sileät, ilman kuivaajaa ovat pörröiset ja littanat, ja taipuvat ihan väärään suuntaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta, jos ei olisi kiire, niin kuivaisitko?
Itse käytän kuivaajaa joka päivä, oli kiire tai ei. Hiuksista tulee kauniin kuohkeat ja sileät, ilman kuivaajaa ovat pörröiset ja littanat, ja taipuvat ihan väärään suuntaan.
Ap
Mä käytän kuivaajaa, vaikka ei olisi kiire. Sillä saa tyveen juuri sopivasti kohotusta ja muutenkin hiuksista tulee ilmavammat ja liikkuvammat kuivaajan kanssa.
Käytän kiireaamuina, mutta en käytä kiireettöminä aamuina. Mökillä ei ole kuivainta, enkä ota sellaista mukaan hotelleihin tai uimahalleille (joissa tietysti yleensä on kuivain talon puolesta). Kuivaimella tulee vähän pöyheämmät hiukset, mutta ero on ainakin omalla kohdallani melko pieni.
Käytän hyvin harvoin, ja silloinkin kuivaan viileällä ilmalla.
Kuuma ilma vahingoittaa hiusta, ja yritän muutenkin käyttää mahdollisimman vähän hiustuotteita.
Minulla lyhyt tukka. Pesun jälkeen laitan yleensä tarrapapiljotteja 7-8kpl päälaelle ja vähän alemmas. Saa kivasti tyvikohotusta.
Vain jos tulee joskus kiire, käytän harjaa ja kuivainta. Mieluiten nuo paplarit.
Vierailija kirjoitti:
Käytän hyvin harvoin, ja silloinkin kuivaan viileällä ilmalla.
Kuuma ilma vahingoittaa hiusta, ja yritän muutenkin käyttää mahdollisimman vähän hiustuotteita.
Tätä on muuten tutkittu, ja on todettu, että föönaus rasittaa hiusta VÄHEMMÄN kuin se, että niiden antaa kuivua vapaasti.
Vierailija kirjoitti:
Minulla lyhyt tukka. Pesun jälkeen laitan yleensä tarrapapiljotteja 7-8kpl päälaelle ja vähän alemmas. Saa kivasti tyvikohotusta.
Vain jos tulee joskus kiire, käytän harjaa ja kuivainta. Mieluiten nuo paplarit.
Pysyykö tuolla tavalla tehty kohotus? Mulla on vyötärömittaiset hiukset, niihin tarvittaisiin jotain megakokoisia papiljotteja.
Ap
En ole ikinä tarvinnut. Enkä ymmärrä miksi hiukset eivät saisi pesun jälkeen kuivua ihan itsestään.
En koskaan. On kaapin perukoilla joku joskus satoja vuosia sitten turhaan hankittu.
Pitkä, vyötäisille asti tukka jonka pesen iltaisin. Ja joka kuivaa nopeasti kun sille vähän pyyhettä näyttää ja harjaa päälle.
En ole ikinä käyttänyt ja oon pian 50 v. Omistan jonkinlaisen matkakuivaajan, joka vissiin tullut kylkiäisenä kampaamo-ostoksen yhteydessä. Hiukseni on puoleen selkään yltävät, luonnontaipuisat/kiharat ja näyttävät ihan hirveiltä föönattuna (ilman suoristusrautakäsittelyä lisäksi).
En käytä. Käyn iltaisin suihkussa ja hiukset kuivuu hyvin illan ja yön aikana.
Käyttäisin toisinaan, jos minulla olisi sellainen. Tai siis, onhan minulla, mutta en tiedä, missä se on. Minulla on 3 aikuista tytärtä, jotka lainailevat äitinsä tavaroita, ja unohtavat palauttaa niitä.
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä tarvinnut. Enkä ymmärrä miksi hiukset eivät saisi pesun jälkeen kuivua ihan itsestään.
No on sulla varmaan jotain älyllisiä ongelmia, jos et tuota ymmärrä. Toiset haluavat lähteä suihkunraikkaana töihin, eikä viitsi oikein kolme tuntia aikaisemmin herätä sen takia, että hiukset saisivat kuivua itsekseen. Märällä tukalla on myös ikävä lähteä pakkaspäivänä pyöräilemään. Mutta sitähän sinä ressukka et voi ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
En käytä. Käyn iltaisin suihkussa ja hiukset kuivuu hyvin illan ja yön aikana.
Minulla kuivuisi ihan vinoon ja lättänäksi, ja joutuisin joka tapauksessa kastelemaan ne aamulla.
Onko mielestäsi ihan turhake koko laite?
Ap