Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No niin, DEITTAILUkyssäreitä! +40

Vierailija
29.05.2022 |

Eli, siis.
Tinder ja miehet. En voi sietää imeliä kohteliaisuuksia ja liian äkkinäisiä deittipyyntöjä tai ylipäätään sellasia yli innokkaita tyyppejä.

Sit olis yks tutun tuttu mies.
Ongelma kaikkien kanssa: En kykene menemään treffeille.
Syy: Johtuuko koronan aiheuttamasta eristäytymisestä, etätyöt jatkuu edelleen. Syy ei kerro, mutta koen aivan valtavaa ahdistusta treffiajatuksesta, voispa hypätä sen yli ja saada vaan suoraan BF:n.
No, tämä ei onnistune, tajuan sen. Eli pakko nyt vaan uskaltautua.

Mutta, se kysymys, tämä tutun tuttu on äärimmäisen hyvä ja luotettava vaihtoehto ensimmäisille deiteille, ja hyvin pontentiaalinen poikaystäväehdokas, mutta todella todella passiivinen chattailija. (ollaan molemmat yli 40v)
Hyvin hyväsydäminen ja äärimmäisen auttavainen ihminen, eikö uskalla sanoa ettei kiinnosta?
Olen itse yllättänyt itseni sydänkohtauksen partaalle ja kysynyt lähtisikö deiteille, vastaus oli myöntävä, mutta ei tee elettäkään sopiakseen milloin ja missä. Eikä myöskään ole yhteydessä muutenkaan, jollen itse laita hänelle jotain ensin. Vastaa myös erittäin lyhyesti ihan kaikkeen, eikä kysy itse mitään vastaan.

Eli se kysymys, luovutanko, enkö luovuta? Kuulostaa siltä omaan korvaan ettei häntä kiinnosta, kaveri on toista mieltä, että on vain tosi ujo. En tiedä voiko joku olla ujompi kun minä ja silti itse kysyin deiteille... Ettei ihan selitä..

Ja joo, kukaan ei voi tietää mitä jonkun päässä juoksee, joten Ehkä fiksuin kysymys lieneekin:
- Miten kysyisin onko nyt oikeasti kiinnostunut minusta vai eikö ole, kommunikoinnin vastavuoroisuus hänen suunnalta on todella hämmentävää. Kuitenkin ilman painostusta olisi tarkoitus kysästä asiaa, niin että välit säilyy välittöminä, joudutaan joskus olemaan tekemisissä välillisesti.

ollaan kirjoiteltu aiemminkin, silloin se loppui siihen kun en vaan enää kysynyt häneltä mitään tai kirjoittanut mitään. Nyt palasin asiaan kaverin, joka myös hänen tuttu, suosituksesta. Ja vaikuttaa kyllä ihan sama homma jatkuvan, vaikka deiteille vastasikin voivansa lähteä.

Neuvoja siskot tänne nyt. Tai ihan mitä vaan, kokemuksia, mitä nyt ikinä. Antaa tulla!
En osaa deittailla!

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan teinihommalta. Oletko tosiaan 40+?

Vierailija
2/26 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa ihan teinihommalta. Oletko tosiaan 40+?

Joo, siis tältä tosiaan kuulostaa + 40v joka ei ole koskaan deittaillut vaan ollut pitkäsaä suhteessa koko elämänsä 🤣🤷

What can I do, jos ei ole kokemusta, niin ei ole.

Eli vinkkejä tänne pääin.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas uusi nirso joka kuolee yksi.

Vierailija
4/26 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen erittäin viehättävä, vasta seitsemäntoista vuotias kiviaikavarvass.olen myös nuori stouneichvarvas

Vierailija
5/26 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sitä tässä nyt ois tarkoitus vähän niin kuin välttää nimenomaan 😁

Mut, aivan hyvä muistutus kyllä tämäkin pointti.

Ap

Vierailija
6/26 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Siinä tapauksessa ei luultavasti kannata tavoitella sitä tavoitelluinta miestä. Vaihtaa sut nuorempaan.

Tiedän, että naisia kiinnostaa dramatiikka renttujen parissa, mutta menoja ja keskusteluja löydät fiksummasta miehestä. Monet ihmiset tyrmää ennakkoluuloilla, koska alussa on ujo yms.. antamatta tilaa tutustua.

Vierailija
7/26 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuna elämä on paljon parempaa, ihminen pärjää myös yksin. N43

Vierailija
8/26 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehdota vaikka itse jotain, sittenhän sen näkee, että millainen tyyppi on livenä ja tuutteko juttuun kasvotusten.

Vierailija
9/26 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsivällisyyttä Ap sanoisin veljenä nyt sinulle. - Sanoisin tai oikeammin kysyisin, että kerroit olleesi pitkässä suhteessa itse, vaan tiedätkö tuon miehen parisuhde historiaa? - Jos hän on ikäluokkaasi hän saattaa olla vähän hämmentynyt siitä, että joku nainen osoittaa häntä kohtaan kiinnostusta. Tai sitten aprikoi, että joutuisi sulle vain laastariksi.

Vierailija
10/26 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset nyt vielä kerran: mieheltä voi kysyä asioista ihan suoraan kysymällä: "Lähdetkö treffeille?" "Oletko kiinnostunut minusta, minä olen kiinnostunut sinusta", "Tykkään sinusta" yms yms... Miehet eivät toimi, kuten naiset.

Vierailija
11/26 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Siinä tapauksessa ei luultavasti kannata tavoitella sitä tavoitelluinta miestä. Vaihtaa sut nuorempaan.

Tiedän, että naisia kiinnostaa dramatiikka renttujen parissa, mutta menoja ja keskusteluja löydät fiksummasta miehestä. Monet ihmiset tyrmää ennakkoluuloilla, koska alussa on ujo yms.. antamatta tilaa tutustua.

Joo, ei missään nimessä ole mitään renttuja, muskelimiehiä tai rahakkaita olla metsästämäsaä. Ihan perus pentti riittää. Ei ole tarkoitus enää perustella perhettä tai muutakaan. Eli merkitys on sillä mitä sen ihmisen sisällä on. Tämä ujo setä on kaikkea hyvin hyväntahtoista. Mutta, onko sit liian hyväntahtoinen, ettei uskalla sanoa ei.

Tätä täytynee ehkä nyt vaan kysyä jotenkin.

Ap

Vierailija
12/26 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset nyt vielä kerran: mieheltä voi kysyä asioista ihan suoraan kysymällä: "Lähdetkö treffeille?" "Oletko kiinnostunut minusta, minä olen kiinnostunut sinusta", "Tykkään sinusta" yms yms... Miehet eivät toimi, kuten naiset.

Miehiä ei kannata myös lokeroida samaan pakettiin. Esim. Mulla ei ole tässä iässä kiinnostusta mennä vonkaa pillua 16-vuotiailta. 

Vierailija
13/26 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kiinnostunut. Anna olla.

Vierailija
14/26 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on toinen syy miksen saa itseäni liikkeelle. Pelkään että hyvin toimivaksi luotu elämäni muuttuu liikaa. En etsi enää mitään 247 parisuhdetta tai aviomiestä, lasten isää. Vaan ihan silkkaa aikuisiän kumppanuutta.

Ap

Vierailija
15/26 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kiinnostunut. Anna olla.

Tää on mun oma päätelmä myös. Mutta treffeille kuitenkin suostui. Hämmentää. Mut epäilen ettei kyllä taida olla oikeasti kiinnostunut. Tai sitten on, mutta on saamaton. Enkä tiedä tarvitsenko elämääni enää saamattomuutta. Toisaalta oon kyl itsekin deittailun suhteen saamaton. Koska en taida haluta sitä riittävästi. Silti tuntuu, et jotain ois kuitenkin tehtävä.

Tällä tutulla miehellä pidempi suhde takana, ja joku lyhyempi. Pitkään ollut yksin.

Ap

Vierailija
16/26 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kärsivällisyyttä Ap sanoisin veljenä nyt sinulle. - Sanoisin tai oikeammin kysyisin, että kerroit olleesi pitkässä suhteessa itse, vaan tiedätkö tuon miehen parisuhde historiaa? - Jos hän on ikäluokkaasi hän saattaa olla vähän hämmentynyt siitä, että joku nainen osoittaa häntä kohtaan kiinnostusta. Tai sitten aprikoi, että joutuisi sulle vain laastariksi.

Mietin myös tätä. Voiko olla tilanne, että hän kokee tän mun puolelta jotenkin vitsinä, tai etten ole tosissani. Tai kokee että ollaan jotenkin eri tasoisia ihmisiä parisuhteeseen. En ole mikään laiheliini, mutta aivan hyvän näköinen nainen vielä. Miehellä iskäbody, vatsaa yms. Normaali mies. Et voiko olla jotain tälläistä. Mut millä tämänkään sit tietää, ei millään jos ihminen ei saa sanottua sit yhtään mitään. Sit ei uskalla kovin innokkaasti kyselläkään, koska vihaisin itse sitä hyvin voimakkaasti.

En tiedä. Erikoinen tilanne.

Ap

Vierailija
17/26 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

..tapa se?

Vierailija
18/26 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on toinen syy miksen saa itseäni liikkeelle. Pelkään että hyvin toimivaksi luotu elämäni muuttuu liikaa. En etsi enää mitään 247 parisuhdetta tai aviomiestä, lasten isää. Vaan ihan silkkaa aikuisiän kumppanuutta.

Ap

Taisit tulla lipsauttaneeksi yhden syyn, minkä takia kertomasi mies ei ole ilm. osoittanut sellaista vastavuoroisuutta kuin sinä haluaisit ja toivoisit häneltä. Syy: lapset. - Jos edellä neuvoin (postaus "9") ottamaan rauhallisesti ja kärsivällisesti, niin nyt kun mainitsit lapset, niin ymmärrän entistäkin paremmin, mikä miestä saattaa kanssasi "vähän" jarrutella....

Vierailija
19/26 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Taisit tulla lipsauttaneeksi yhden syyn, minkä takia kertomasi mies ei ole ilm. osoittanut sellaista vastavuoroisuutta kuin sinä haluaisit ja toivoisit häneltä. Syy: lapset. - Jos edellä neuvoin (postaus "9") ottamaan rauhallisesti ja kärsivällisesti, niin nyt kun mainitsit lapset, niin ymmärrän entistäkin paremmin, mikä miestä saattaa kanssasi "vähän" jarrutella....

Taisit ymmärtää nyt väärin. Lapseni ovat aikuisia. En siis ole etsimässä tuleville, tai jo olemassa oleville aikuisille lapsilleni isää. Vai meinasitko niin päin että mies viisissäkymmenissä haluaisi vielä isäksi vaikka hänenkin lapsensa on jo aikuisia? Epäilen vahvasti. Mutta mistäpä sitäkään tietää.

Ap

Vierailija
20/26 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

..tapa se?

No nyt on joku turd päässyt salaa palstailemaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi seitsemän