Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No niin, DEITTAILUkyssäreitä! +40

Vierailija
29.05.2022 |

Eli, siis.
Tinder ja miehet. En voi sietää imeliä kohteliaisuuksia ja liian äkkinäisiä deittipyyntöjä tai ylipäätään sellasia yli innokkaita tyyppejä.

Sit olis yks tutun tuttu mies.
Ongelma kaikkien kanssa: En kykene menemään treffeille.
Syy: Johtuuko koronan aiheuttamasta eristäytymisestä, etätyöt jatkuu edelleen. Syy ei kerro, mutta koen aivan valtavaa ahdistusta treffiajatuksesta, voispa hypätä sen yli ja saada vaan suoraan BF:n.
No, tämä ei onnistune, tajuan sen. Eli pakko nyt vaan uskaltautua.

Mutta, se kysymys, tämä tutun tuttu on äärimmäisen hyvä ja luotettava vaihtoehto ensimmäisille deiteille, ja hyvin pontentiaalinen poikaystäväehdokas, mutta todella todella passiivinen chattailija. (ollaan molemmat yli 40v)
Hyvin hyväsydäminen ja äärimmäisen auttavainen ihminen, eikö uskalla sanoa ettei kiinnosta?
Olen itse yllättänyt itseni sydänkohtauksen partaalle ja kysynyt lähtisikö deiteille, vastaus oli myöntävä, mutta ei tee elettäkään sopiakseen milloin ja missä. Eikä myöskään ole yhteydessä muutenkaan, jollen itse laita hänelle jotain ensin. Vastaa myös erittäin lyhyesti ihan kaikkeen, eikä kysy itse mitään vastaan.

Eli se kysymys, luovutanko, enkö luovuta? Kuulostaa siltä omaan korvaan ettei häntä kiinnosta, kaveri on toista mieltä, että on vain tosi ujo. En tiedä voiko joku olla ujompi kun minä ja silti itse kysyin deiteille... Ettei ihan selitä..

Ja joo, kukaan ei voi tietää mitä jonkun päässä juoksee, joten Ehkä fiksuin kysymys lieneekin:
- Miten kysyisin onko nyt oikeasti kiinnostunut minusta vai eikö ole, kommunikoinnin vastavuoroisuus hänen suunnalta on todella hämmentävää. Kuitenkin ilman painostusta olisi tarkoitus kysästä asiaa, niin että välit säilyy välittöminä, joudutaan joskus olemaan tekemisissä välillisesti.

ollaan kirjoiteltu aiemminkin, silloin se loppui siihen kun en vaan enää kysynyt häneltä mitään tai kirjoittanut mitään. Nyt palasin asiaan kaverin, joka myös hänen tuttu, suosituksesta. Ja vaikuttaa kyllä ihan sama homma jatkuvan, vaikka deiteille vastasikin voivansa lähteä.

Neuvoja siskot tänne nyt. Tai ihan mitä vaan, kokemuksia, mitä nyt ikinä. Antaa tulla!
En osaa deittailla!

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kiinnostunut. Anna olla.

Tää on mun oma päätelmä myös. Mutta treffeille kuitenkin suostui. Hämmentää. Mut epäilen ettei kyllä taida olla oikeasti kiinnostunut. Tai sitten on, mutta on saamaton. Enkä tiedä tarvitsenko elämääni enää saamattomuutta. Toisaalta oon kyl itsekin deittailun suhteen saamaton. Koska en taida haluta sitä riittävästi. Silti tuntuu, et jotain ois kuitenkin tehtävä.

Tällä tutulla miehellä pidempi suhde takana, ja joku lyhyempi. Pitkään ollut yksin.

Mulla oli tällainen junttura Tinderissä,ekalla kerralla loppui juttu kun ei kysynyt mitään takaisin. No myöhemmin kun menin vuoden kuluttua uudestaan Tinderiin,tuli uusi match. Keskustelu ihan samaa perässä vedettävää tyyliä. Mies kuitenkin sai kysyttyä tapaamista ja tavattiinkin. Sanoi sitten kasvotusten että inhoaa viestittelyä ylipäätään ja vastentahtoisesti oli Tinderissäkin kun ei livenä ole aikaa tutustua. Oli omaa yritystä ja pieni lapsi yhteishuoltajuudessa. No juttu ei jatkunut sen kummemmin koska mies oli vaan niin saamaton livenäkin ja liian kiireinen. Eli kyllä se kirjoittelityyli jotain kertoo. N 48

Vierailija
22/26 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset nyt vielä kerran: mieheltä voi kysyä asioista ihan suoraan kysymällä: "Lähdetkö treffeille?" "Oletko kiinnostunut minusta, minä olen kiinnostunut sinusta", "Tykkään sinusta" yms yms... Miehet eivät toimi, kuten naiset.

Miehen vastakysymys tulee oleen; kumilla vai paljaana?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kiinnostunut. Anna olla.

Tää on mun oma päätelmä myös. Mutta treffeille kuitenkin suostui. Hämmentää. Mut epäilen ettei kyllä taida olla oikeasti kiinnostunut. Tai sitten on, mutta on saamaton. Enkä tiedä tarvitsenko elämääni enää saamattomuutta. Toisaalta oon kyl itsekin deittailun suhteen saamaton. Koska en taida haluta sitä riittävästi. Silti tuntuu, et jotain ois kuitenkin tehtävä.

Tällä tutulla miehellä pidempi suhde takana, ja joku lyhyempi. Pitkään ollut yksin.

Mulla oli tällainen junttura Tinderissä,ekalla kerralla loppui juttu kun ei kysynyt mitään takaisin. No myöhemmin kun menin vuoden kuluttua uudestaan Tinderiin,tuli uusi match. Keskustelu ihan samaa perässä vedettävää tyyliä. Mies kuitenkin sai kysyttyä tapaamista ja tavattiinkin. Sanoi sitten kasvotusten että inhoaa viestittelyä ylipäätään ja vastentahtoisesti oli Tinderissäkin kun ei livenä ole aikaa tutustua. Oli omaa yritystä ja pieni lapsi yhteishuoltajuudessa. No juttu ei jatkunut sen kummemmin koska mies oli vaan niin saamaton livenäkin ja liian kiireinen. Eli kyllä se kirjoittelityyli jotain kertoo. N 48

Siis joo, tinderissä on näitä esim joilla onmonta eri profiilia ja aina ne samat pari viestiä ja sit jäätyy kaikki. Ei osaa kommunikoida, ei osoita mitään kiinnostusta, vastaa vaan jos kysytään. En tiedä etsiikö nää jotain äitiä vai mitä ihmettä.

Ja siis tää tuttu mies vaikuttaa aika samanlaiselta. Sillä erolla että tunnetaan ja yleisesti on hauska ihminen. Mikä myös sit viittaa siihen ettei ole kiinnostunut, osaa kommunikoida viestein, tai sit on vaan hauska teatteri jota sit tuo esiin ihmisiä tavatessaan. Ja oikeasti on se perunasäkki sitten.

Vaikee sanoa mut jotenkin niin vaikee ymmärtää tätä tyyppiä et varmaan jää kyl nyt taas nää treffit käymättä kyllä. Liian jotenkin vaikeeta. Mua silleen harmittaa, koska on selkeesti hyväsydäminen ihminen ja sellaisen nimenomaan haluaisin elämääni. Ei mitään petollisia jorgoksia enää. Mut eihän se väkisin onnistu. Mut vaikee uskoa et hännäin olis ne edelliset suhteensa saanut aikaan. Että 🤔🤔🤔

Jos itse olisin deittailijatyyppiä, ei olis niin hankala vaan tavata ja ottaa selvää. Mut vaatii ihan älyttömästi eforttia itseltä kyetä siihen, et tuntuis mukavammalta ratkaista tää toisella tavalla jos tilanne on se ettei oikeasti kiinnosta.

En tiiä. Ihme deittailut. Ei jaksa 🤣

Vierailija
24/26 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilet nyt jo halukkuutta suhteeseen. Kun epäröit jo niin sulla on iso tekosyy palata vanhaan mukavuusalueelle, jos tulee joku ongelma vastaan. Eli niin kauan, kun et ole täysillä mukana ja keksiä oikeesti keinoa saada mies niin anna olla.

Vierailija
25/26 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epäilet nyt jo halukkuutta suhteeseen. Kun epäröit jo niin sulla on iso tekosyy palata vanhaan mukavuusalueelle, jos tulee joku ongelma vastaan. Eli niin kauan, kun et ole täysillä mukana ja keksiä oikeesti keinoa saada mies niin anna olla.

Niin, hmm. Oon tätä kyllä miettinyt. Et onko asia vain näin. Tuntuu tosi kaksijakoiselta. Kaipais sitä seuraa, kainaloa, kävelykaveria yms matkakumppania. Nää onnistuu toki kavereidenkin kanssa. Mut en hae ketään loisimaan nurkkiin tai hinkuttamaan 247.

Haluaisin sen suhteen. Mut joku tässä nyt kyllä mättää.

Epäilen itse et oon vaan nyt ollut liikaa yksin tässä, et kyllä se halu sieltä löytyis kun uskaltautuisi tapaamaan. Joidenkin ihmiseten kohdalla tulee sellainen voimakas ahdistus, ettei haluakaan tavata. Muutaman ei merkittävän olen tavannut kokemuksen kannalta. En tiedä. Ehkä pitää vaan ottaa aikaa sit edelleen. Mut tuntuu et elämä jää elämättä ja maadun tänne. En ole kuitenkaan mikään teini tosiaan enää.

Ap

Vierailija
26/26 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas uusi nirso joka kuolee yksi.

No sitä tässä nyt ois tarkoitus vähän niin kuin välttää nimenomaan 😁

Mut, aivan hyvä muistutus kyllä tämäkin pointti.

Ap

Siinä tapauksessa ei luultavasti kannata tavoitella sitä tavoitelluinta miestä. Vaihtaa sut nuorempaan.

Tiedän, että naisia kiinnostaa dramatiikka renttujen parissa, mutta menoja ja keskusteluja löydät fiksummasta miehestä. Monet ihmiset tyrmää ennakkoluuloilla, koska alussa on ujo yms.. antamatta tilaa tutustua.

Joo, ei missään nimessä ole mitään renttuja, muskelimiehiä tai rahakkaita olla metsästämäsaä. Ihan perus pentti riittää. Ei ole tarkoitus enää perustella perhettä tai muutakaan. Eli merkitys on sillä mitä sen ihmisen sisällä on. Tämä ujo setä on kaikkea hyvin hyväntahtoista. Mutta, onko sit liian hyväntahtoinen, ettei uskalla sanoa ei.

Tätä täytynee ehkä nyt vaan kysyä jotenkin.

Ap

Mun tilanne ja kokemus on käytännössä identtinen.

Menin tuossa pidemmälle ja tavattiin muutaman kerran. Mutta ei se sitten mihinkään johtanut. Kaipasin sitä haluttuna olemisen tunnetta ja johdon käsiin ottamista mieheltä.

Lopulta totesin, ettei häntä oikeasti kiinnosta tarpeeksi, muttei halua sitä sanoa. Todella kuluttavaa.

Mutta kävisin sinuna kyllä noilla treffeillä. Livenä voi selvitä enemmän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kaksi