Näytin hirveältä sovituskopin peilissä: pakko alkaa tehdä asialle jotain!
Oma mielikuva päässä, että näyttäisi vähän paremmalta ja nuorekkaammalta. Totuus sovituskopin (Prisman) peilistä tänään aamulla: väsähtäneen, vanhan ja plösön näköinen. Olin kyllä oikeasti paremman ja nuorekkaamman näköinen esim. vuosi sitten. Mitä ihmettä on tapahtunut vuodessa? Plösö, turvonnut vartalo ja selluliitti oikein loisti takamuksessa ja reisissä. Hyi olkoon, näytän ihan hirveältä! Pakko alkaa tehdä jotain ja äkkiä. Voiko vuodessa muuttua ulkonäkö eli vanhentua ja plösähtää niin paljon? Olen siis 44-vuotias nainen. Onko muita sovituskopissa kuvajaistaan järkyttyneitä? Teittekö asialle jotain?
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen hoikka ja urheilullinen. Kun menen sovituskoppiin niin takapuoleni ja -reiteni näyttävät ihan hirveältä selluliittimuhkuralta. Prismassa on ehkä karmeimmat mahdolliset valot!
Kieltäydyt siis edes pohtimasta sellaista vaihtoehtoa että takapuolesi ja - reitesi ovat hirveitä selluliittimuhkuroita?
Mainio asenne jos haluat päätyä samaan tilanteeseen kuin ap joka niinikään kuvitteli olevansa nuorekas ja urheilullinen. Kunnes sitten ei ollutkaan.
Oletko itse ajatellut, että vaikka olisi miten nuorekas ja urheilullinen, takapuoli voi silti aidosti olla selluliittinen ja muhkurainen? Että se on ominaisuus, josta ei välttämättä pääse eroon mitenkään. Joskus voi olla ihan ok, että hyväksyy muhkuraisen takapuolen osaksi vartaloaan.
Pierun hajuiset vartijat vielä kyttää teitä ja muhkuroitanne sinne koppiin :( Itse en koskaan sovita mitään kaupoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen hoikka ja urheilullinen. Kun menen sovituskoppiin niin takapuoleni ja -reiteni näyttävät ihan hirveältä selluliittimuhkuralta. Prismassa on ehkä karmeimmat mahdolliset valot!
Kieltäydyt siis edes pohtimasta sellaista vaihtoehtoa että takapuolesi ja - reitesi ovat hirveitä selluliittimuhkuroita?
Mainio asenne jos haluat päätyä samaan tilanteeseen kuin ap joka niinikään kuvitteli olevansa nuorekas ja urheilullinen. Kunnes sitten ei ollutkaan.
Oletko itse ajatellut, että vaikka olisi miten nuorekas ja urheilullinen, takapuoli voi silti aidosti olla selluliittinen ja muhkurainen? Että se on ominaisuus, josta ei välttämättä pääse eroon mitenkään. Joskus voi olla ihan ok, että hyväksyy muhkuraisen takapuolen osaksi vartaloaan.
Itse kuulun tähän ryhmään eli vaikka olen suhteellisen nuorekas ja urheilullinen, minulla on esimerkiksi erottuvat vatsalihakset, takapuoli on mitä on. Mikään määrä treeniä ei tee siitä selluliititonta. Siksi minun esimerkiksi on järkevää pukukopissa suhtautua tilanteeseen, että on ihan ok takapuolen olla muhkurainen selluliittimöykky. Se on luonnollista.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi kauppojen sovituskopeissa on niin katmeat valot ja lihottavat peilit. En ikinä osta mitään vaan menen kotiin itkemään nähtyäni jokaisen selluliittikuopan ja selkämuhkuran. Jos peilit olisi edes hieman hoikentavia ja valot oehmeitä kävisin useammin vaateostoksilla. Olen aivan nirmaalivartaloinen.
Paremmat valot ois kivat. Joissakin sovituskopeissa on tosi hyvät valot. Ainkin eräässä H&Mssä on ollut aivan ihana valaistus.
Mutta miksi hoikentavat peilit? Onko kiva ostaa joku tiukka mekko tms ja sitten mennä ekaa kertaa ulos se päällä ja tajuta, että näyttää ihan kamalalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse kuulun tähän ryhmään eli vaikka olen suhteellisen nuorekas ja urheilullinen, minulla on esimerkiksi erottuvat vatsalihakset, takapuoli on mitä on. Mikään määrä treeniä ei tee siitä selluliititonta. Siksi minun esimerkiksi on järkevää pukukopissa suhtautua tilanteeseen, että on ihan ok takapuolen olla muhkurainen selluliittimöykky. Se on luonnollista.
Huippumalleillakin on selluliittia(googlailkaa vaikka editoimattomia bikinikuvia).
Jollain 95% naisista on. Se on normaalia ja siksi sitä on myös laihoilla.
En ymmärrä miksi kauppojen sovituskopeissa on niin katmeat valot ja lihottavat peilit. En ikinä osta mitään vaan menen kotiin itkemään nähtyäni jokaisen selluliittikuopan ja selkämuhkuran. Jos peilit olisi edes hieman hoikentavia ja valot oehmeitä kävisin useammin vaateostoksilla. Olen aivan nirmaalivartaloinen.