Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Av-mammat mainittiin MeNaisten tv-kolumnissa!

Vierailija
13.10.2006 |

Kyse oli siis Sorellan syyttelystä siinä Mika-keississä.

Lukivatko monetkin? Aika rankkaa tekstiä, sanoisin.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kaiksesta voi syyttää pelkästään Mikaa.

Vierailija:

Joo ja 19, eli Stella. Kolumnisti ei ole tuossa kohdassa arvioinut BB-tyyppien persoonia, vaan yhtä tiettyä tapausta ja mm. niiden perheenäitien mielipiteitä siitä.

Vierailija
22/28 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä jos teitä olisi sammuneena käynyt joka öykkäri kopeloimassa. Kenen vika se olis ollut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihminen ei osaa pysyä erossa rikoksista kännissä ja toimii toisin, kuin selvinpäin toimisi, niin on aivan uskomattoman tyhmää koskeakaan alkoholiin.

Vierailija
24/28 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mitäpä jos teitä olisi sammuneena käynyt joka öykkäri kopeloimassa. Kenen vika se olis ollut?

Pitää muistaa, että on kaksi eri asiaa

- lähentelet miestä, olet aktiivisempi osapuoli, menet omasta halusta miehen sänkyyn, olet täysin varmasti leikissä mukana, mutta nolosti sammut keskenkaiken

- et ole miehestä ollenkaan kiinnostunut, menet yksin omaan sänkyysi, potkaset miestä munille mikäli hän yrittää kopeloida sinua

Vierailija
25/28 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta Olli kusi kännissä Janin kamoille. Tuskin olisi selvinpäin sitä tehnyt! Eikä Mikakaan olisi selvinpäin varmasti alkanut laskea Sorkun housuja.

Fletch:

Jos ihminen ei osaa pysyä erossa rikoksista kännissä ja toimii toisin, kuin selvinpäin toimisi, niin on aivan uskomattoman tyhmää koskeakaan alkoholiin.

Vierailija
26/28 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitten näppikseltä nuo Sorellan huorittelutkin on lähtöisin. Onneksi tosielämässä en ole koskaan törmännyt yhtä vastenmieliseen naistyyppiin kuin ne.

Vierailija
27/28 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

parille siiderille perjantai-illan kunniaksi. Tarkoituksena ei ollut edes ottaa paria enempää, sillä olin lauantaiksi menossa puolilta päivin töihin. Heräsin seuraavana aamuna keskussairaalasta. Olin ehtinyt ottaa vain yhden siiderin, johon joku oli ilmeisesti laittanut jotain tyrmäystippoja. Onneksi kaverini katsoi perääni ja toimitti sairaalaan huomattuaan jotain omituista tapahtuvan.

Onneksi ei käynyt pahemmin. Meillä ei ollut mitään havaintoa, kuka juomaa ehti terästää ja missä välissä. Saattoi tapahtua esim. hakiessani iltalehden toisesta pöydästä.

Vierailija
28/28 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

HUUMATA ja raiskata, kun tämä Sorellan tapaus...

Suoraan sanottuna; en usko että olisi muistanut yhtään mitään vaikka Mia olisi temput tehnytkin! Miksi joi niin paljon????!!!! En todellakaan puolustele Mikaa, mutta pitää muistaa että HUMALASSA ihmisen jäki ei pelaa täysillä. Itsekkin olen rakastellut mieheni kanssa niin, että hän ei muistanut edes mitään tapahtuneen, oi siis niin humalassa. Leikkimielisesti sanoikin minun raiskanneen hänet;) mutta todellisuudessa oli itse ihan mukana jutussa, hän itse asiassa aloitti hyväilemiseni kun pääsimme sänkyyn...