KESÄKUUN KULLANMURUT PERJANTAI!!!
Siis eikö taaskaan ollut pinoa tällä päivälle? No minäpä sitten aloittelen jälleen kerran:)
Pahoittelut teille joille täti meinaa suhaista kyläilemään, koittakaa hätyyttää äkkiä pois;)
).( Eipä ole vuoto vielä ainakaan alkanut, ja toivotaan ettei alakkaan. Eilen oli tosi omituinen olo, kauhea kuumotus koko päivän, poskia on kuumottanut jo pari päivää, mutta eilen kuumotti koko kroppa, ja illalla vatsa oli taas tosi turvoksissa, näytti ihan siltä kuin olisin ollut raskaana:) Huomenna on se päivä jolloin menkkojen ehkä pitäisi alkaa, mutta menkkaoireita ei kyllä pahemmin näy tällä hetkellä. Toivotaan siis, että täti kaahaa lujaa ohitse!
bambiino kp 38/38?
Kommentit (8)
Täällä vietetään aamua yrjöt kurkussa, kp 28/30. Testiin ei tullut kuitenkaan eilisen kaltaista viivanpaikkaa tai mitään muutakaan suuntaa antavaa. Joten taas vaan odotellaan...............
bambiinolle kovasti peukutuksia. bdbdbd Koska olet ajatellut testailla?
Itse kävin tänään ostamassa testin, nyt on kp 30/27-29 menossa. :) Jännitystä piisaa ja hieman kutkuttaisi tehdä testi, mutta vielä maltan mieleni. Tänään illalla tai huomenaamuna sitten.
Aamulla en voinut pitää itseäni irti testistä, mutta negahan se oli. Eikä kyllä mikään ihme. Vastahan nyt on kp.29/30-33, mutta noita 29:n kiertoja on silloin tällöin. Testiä tutkaillessani sain mielestäni myös sen viivanpaikan Acon10:n, kuten joku muukin (ei voi muistaa nikkiä, anteeksi), mutta silti jäin miettimään, että mille alueelle sen toisen viivan pitäisi ilmestyä? Siihen samaan kohtaan, missä se kontrolliviiva? Vai siihen sen liitoskohdan ja max. merkin väliin? Molemmissa kun olin näkevinäni jotain. Mutta mielikuvitus on paras kaverina. ;) ;)
Olo on erikoinen, illalla ja yöllä oli aikamoista jomotusta, ihan varma olin menkoista, mutta tänään kipuilu on johtunut liikkeistä, ylösnuosut, aivastukset, yskäisyt.. jne. Palellut on iltaisin, ja päivisin bambiinon tavoin kuumottanut, huono olokin vaivaa, ja hajut öklöttää, mutta nuo nyt kaikki voi helposti kuvitella, kokemusta on. No, ei auta muu, kuin antaa ajan kulua.
Tänään mennään pitkästä aikaa miehen kanssa kahden elokuviin (kiitos työnantajan, joka kustantaa huvin) ja sitten syömään, pojan kummi tulee lapsenvahdiksi.
Eilinen lista oli aika surullista luettavaa, halaukset kaikille, toivottavasti plussajunaan mahdutte ensi kerralla. *tömäisee eteenpäin jonossa. Muistakaa, että tässä jonossa kyynärpäiden käyttö on sallittua* Itse olen monesti myös miettinyt, että miksi toisille lippu suodaan heti ja toisille vasta liiankin myöhään. En tiedä. Omalla kohdalla ikä on " hedelmällinen" mutta painoa on liiaksi, joka varmastikin huonontaa mahdollisuuksia.
Plussapeukkuja pidän täällä bambiinolle ja Rouvavauvalle huomista varten, itse yritän odottaa sunnuntaita tai maanantaita uusiakseni. Niin varmaan.. :D
Naanuli kp. hups, :x vastahan se on 28/30-33
Bambiinolla ja Naanulillahan on TOOOSI hyvän kuuloisia oireita!
Toivotaan, et siellä on nyt plussa tulossa!!!bd
Rouvavauvalla myös meneillään jännät ajat, kakille teille kovasti tsemppiä ja plussatuulia!!!*puhaltelee plussapölyä teidän suuntaan*
terveisin, hope rv5+(?)
Täällä edelleen jännityksellä odotellaan tulevia päiviä. Mullahan siis tuli tosi haalea plussa keskiviikkona ja huomenna ajattelin tehdä uuden testin! Mikä oli paras testi? Viimeksi ostin Citymarketista RFSUn testin mutta en siitä oikein tykännyt. Jotenkin en ymmärrä, onko viiva nyt varmasti oikeessa paikassa jne. Mut toisaalta jos kaksi viivaa tulee niin pitäis olla selkee homma. No katsellaan, mitä huomenna testi näyttää.
Plussatuulia kaikille ja erityisesti Bambiinolla, Rouvavauvalla ja Naanulilla näyttäis olevan lähipäivinä jännät paikat.
Mukavaa viikonloppua kaikille! Tuun huomenna kertomaan, miten kävi testin kanssa...
Kalamami kp 32/ 28-30 tai rv 4+
Ompas jänniä hetkiä monella, nyt vaan peukut ja varpaat kohti kattoa ja testiin paljon plussapölyä!!!!!!!
(.) Ei mitään. Toissapäivänä negaa näytti testi ja edelleen olo on semmoinen etten ole ainakaan raskaana, taitaa taas tulla megakierto, kuten toisinaan käy =(
Toivoa kuitenkin aina on, puhaltakaa plussasäteitä siis kovasti myös tännepäin ja nykykää meidät kaikki siihen junaan, pliis!!!
Ihanaa viikonloppua!
Duracel kp 34/30-34
ja nyt olo tietysti rauhaton. Toisaalta sitä kovasti haluaisi uskoa sen enteilevän hyvää, mutta toisaalta täytyy olla hyvin realistinen; pettymys on kova, mikäli kk:t alkavat! Yhteenkään aconin testiin en ole aiemmin saanut minkäänlaista merkkiä, testi on ollut puhdas nega ja nyt sitten joku ihmeen viivanpaikka tai mikä lie. Odottavan aika on tosi pitkä, mutta ei kai tässä auta muu kuin vain odottaa... Muutaman päivän kuluttua tämäkin selviää, suuntaan tai toiseen. Sitä odotellessa........
Ja muur Acon tieturit: Mihin se plussaviiva/ viivan paikka siis tulee jos tulee? Itselleni kun aamusta tuli kaksikin paikkaa.. ;) Mä ootan siis varmaankin kaksosia.. :D Päätin kyllä pyhästi, että nuo liuskatestit jää nyt pannaan, satsaan sitten kalliimpiin, kun en vain osaa tulkita noita.
Kun siinä on se kontrolliviiva ja sitten vähän matkan päässa se paksumpi imukerros ja siitä vähän matkaa, niin on se max-kohta, niin mihinkä väliin? Roskiskaivelija iski ja nyt testiin oli tullut väriä siihen liitoskohtaan kontrolliviivan ja paksumman imukerroksen väliin, siis siihenkö viivan pitäisi tulla oikeassa ajassakin?
Kiitollisena tiedosta, leffasta juuri kotiutunut, Naanuli