Hävettääkö yli kymmenen lapsen äitejä?
Kaikki ajattelevat ettei ole keksinyt muuta tekemistä kuin lapset.
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se ole jokaisen oma päätös monta lasta haluaa. Jos on päättänyt tehdä vaikka sitten sen yli 10 lasta tuskin se hävettää jos kerran on niin monta lasta itse halunnut.
Ei ole aina oma päätös eikä kyse siitä, että itse haluaa yli 10 lasta. Uskonto ja yhteisö kieltää ehkäisyn. Nainen on lapsentekokone.
Kyllä se uskonnonkin mukana meneminen voi olla oma päätös. Kuitenkin Suomessa ollaan käyty samat koulut kuin muut, oltu neuvolassa yms.
Meillä on seitsemän, kolme poikaa neljä tytöä.
Ja uskonnosta ei ole kysymys, ateisteja ollaan molemmat, niin mies kuin minäkin.
Miehellä on valtion virka, minä olen kotona lasten kanssa. Omakotitalo rakennettiin, penniäkään meille kuulumatonta rahaa ei olla almuina saatu. Lapsilisä maksetaan kaikille alle 17-vuotiaille siis meillekin.
Sossusta ja lepäjonoista ei olla mitään haettu, omillamme pärjäämme.
Lapset koulutetaan niin pitkälle kun päätä ja halua riittää, taakaksi yhteiskunnalle ei tule jäämään yksikään.
Suosittelen lakaisemaan sen oman tontin ensin ennenkuin työntää nokkaansa toisten asioihin. Kateus on ikävä vaiva ja katkeruus myrkyttää kokijansa oman sisimmän.
Voiko kysyä, eikö miestä hävetä, että on saanut 10 lasta? Käsittääkseni siihen tarvitaan molempia.
Ei ihminen itse lapsiaan tee. Net kasvavat siellä kohtussa oma-aloitteisesti vaikkei sormeeankaan liikauta