Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain somejulkaisuni jälkeen tuntemattomilta läähätyskommentteja - miksi?

Vierailija
29.05.2022 |

Heti alkuun: olen niin tavallinen perheenäiti kuin olla voi. Normaalivartaloinen ja tavallisen näköinen, en siis mikään missinmitoissa oleva. Tyyliltäni olen luonnollinen, en mitenkään räväkkä. Jos tulisin kaupassa sinua vastaan, niin et luultavasti kiinnittäisi minuun mitään huomiota.

Julkaisin somessa kuvan, jossa pienen lapsen kanssa teimme pihatöitä puutarhassa (lapsen kasvot eivät näkyneet kuvassa) ja kuvatekstissä kerroin, että olimme tänään tehneet lapseni kanssa pihatöitä. Olin pukeutunut peittävästi, päällä oli vanha ulkotakki, pitkät housut ja meikkiäkään ei kasvoilla ollut. Pidin kuvasta, koska siinä oli kiva tunnelma ja luonnossa kauniit värit. Järkytyin, kun kuvan julkaisun jälkeen sain muutamalta täysin tuntemattomalta mieheltä läähätyskommentteja. Yksi lähetti näitä setämiesten liekkiemojeita ja sydämiä, toinen kehui minua monin eri sanankääntein upeaksi ja kolmas lähestyi ällöttävällä yksityisviestillä.

Hämmennyin ja järkytyin noista viesteistä. Mitä ihmettä tämä oikein on? Siitä olen kuullut, että jotain sarasieppejä ja muita lähestyvät miehet läähätyskommenteilla, mutta miksi kommentoida jotain tuollaista tavalliselle perheenäidille, joka ei edes pukeudu paljastavasti tai poseeraa "viekoittelevasti"? Julkaisustani käy selvästi ilmi, että olen perheellinen nainen, enkä "saatavilla". Onko muilla ollut vastaavaa ja miten tuollaisista läähättelijöistä pääsee eroon, jos jatkavat käytöstään?

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Some on some. Siksi.

Vierailija
22/40 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän kukaan normaali ihminen edes ole somessa...

Normin mukana mennään someen ja paheksutaan stalkkereita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mulle tulee kaikenlaisia seksipitoisia yhteydenottoja, vaikkei profiilista edes ilmene sukupuolta. Tulee siis jotain maksullisten naisten tai sellaisia teeskentelevien kaveripyyntöjä yms.

Laita yksityiseksi tili, niin pääset noista eroon.

Ja sitten kun laittaa tilin yksituiseksi, niin alkaa tulla seuraamispyyntöjä kaikilta niintä avaruuskirurgeilta, vaikka julkisen tilin aikaan tällaisia seuraajia ei ilmaantunut.

Vierailija
24/40 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuitenkin tykkäsit

Vierailija
25/40 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut tykkää milfeistä.

Vierailija
26/40 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne saa kiksejä siitä että järkytyt. Siksi ne sitä tekeekin.

Tämä. Siksi kannattaisi opetella olemaan järkyttymättä, tai vielä parempi, poistua kokonaan sieltä somesta.

Vierailija
27/40 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet on oikeasti ihan pimeitä. Kaikki samanlaisia prvoja pohjimmiltaan.

Mitä oikein kuvittelet saavuttavasi tällaisilla viesteillä? Haukut niitä miehiä, jotka käyttäytyvät fiksusti ja oikeutat kusipäiden toiminnan sanomalla että se on normaalia. Miksi?

Vierailija
28/40 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kato, se on niin sairas että kohta ne läähättää sulle reaalissakin. Ei kannata kuule somessa julkisesti näyttää tai kirjoittaa mitään sellaista jolla noi hullut saa innostumaan! Ja mistäpä hullu ei intoa saisi!

Alapeukuttelija.... On aivan mahdollista että joku someläähättelijä ryhtyy vainoamaan myös livemaailmassa, ja mahdollista on myös että se hullu innostaa kaverinsa mukaan porukkaan.

Näistä on ollut juttuja lehdissä, tuoreimpia joku takapuolensa muokkaaja sai ns fanittajat kotiportilleen läähättelemään.

On vähän lähtenyt homma lapasesta...........

Vierailija
29/40 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia mahtavat olla läähätysviestit?

Mutta, minä olettaisin että tykkäykset oli tarkoitettu kannustukseski tyyliin huippukiva että viitsit puuhailla lapsesi kanssa pihatöissä.

Vierailija
30/40 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta, minä olettaisin että tykkäykset oli tarkoitettu kannustukseski tyyliin huippukiva että viitsit puuhailla lapsesi kanssa pihatöissä.

Nää "uuh, oot sexy" ei todellakaan liity lapsen kans pihatöihin vaan sen naisen ulkonäköön.

Vierailija
31/40 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi julkaisit somessa? miksi?

ja miksi laitoit lapsesi kuvia nettiin? miksi?

Vierailija
32/40 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Estoon vaan ko. tyypit ja yksityisviestien asetukset sellaisiksi, että ainoastaan sinun itse rajaamasi porukka voi lähettää yksäriä. Itse olen rajannut niin, että vain henkilöt, jotka seuraavat minua ja joita itse seuraan, voivat lähettää yksityisviestejä.

Näillä eväillä oma tilini on pysynyt siistinä. Äärimmäisen harvoin tulee mitään läähätyksiä. Enemmän tulee niitä seuraajien ja tykkäysten kaupittelijoita, mutta vähemmän niitäkään, kun vaan estää joka kerta.

Vierailija
33/40 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla ettei ole oikea mies, vaan botti ja tavoitteena on huijata rahaa

Vierailija
34/40 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusi tehdä sun kanssa lisää ihania lapsia.

Vierailija
35/40 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tämä

Vierailija
36/40 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kato, se on niin sairas että kohta ne läähättää sulle reaalissakin. Ei kannata kuule somessa julkisesti näyttää tai kirjoittaa mitään sellaista jolla noi hullut saa innostumaan! Ja mistäpä hullu ei intoa saisi!

Alapeukuttelija.... On aivan mahdollista että joku someläähättelijä ryhtyy vainoamaan myös livemaailmassa, ja mahdollista on myös että se hullu innostaa kaverinsa mukaan porukkaan.

Näistä on ollut juttuja lehdissä, tuoreimpia joku takapuolensa muokkaaja sai ns fanittajat kotiportilleen läähättelemään.

On vähän lähtenyt homma lapasesta...........

On myös mahdollista jäädä tippuvan meteoriitin alle.

Vierailija
37/40 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nää "uuh, oot sexy" ei todellakaan liity lapsen kans pihatöihin vaan sen naisen ulkonäköön.

Ehkä se viesti oli tarkoitettu lapselle. Uuh!

Vierailija
38/40 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet aiheuttaa myötähäpeää.

Vierailija
39/40 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä pakko niitä kuvia on jakaa?

Vierailija
40/40 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämäkin on some. Mut eihän me ollakaan normaaleita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän