Meneekö teidän nuoret au pairiksi?
Kommentit (8)
Ei varmasti lähde, kun panostaa urheiluun. Välivuosi kilpaurheilusta lukion jälkeen lopettaisi kilpaurheilun käytännössä kokonaan.
Itse olen ollut kaksi kertaa au pairina. Molemmat oli tosin lyhyitä pätkiä. Ensimmäinen rippikoulukesänä 2,5 kk Yhdysvalloissa ja myöhemmin täysi-ikäisenä 4 kk Alankomaissa.
En kyllä tunnista tuota Au pairit -ohjelman biletystä ollenkaan :D Toki USAssa olin alaikäinen. Molemmat työrupeamat oli kuitenkin todella antoisia ja näin paljon. Alankomaissa tosin olin jo valmiiksi, mutta tarvitsin välivuodelle tekemistä ja asunnon, joten tuo oli win-win tilanne.
Eivät olleet, muuten kiersivät maailmaa, lähetevätkö nuoret enää reppureissaamaan?
Katselin eilen tuota aupair ohjelmaa ja ajattelin miten aikuisia omat 20v olivat kun lähtivät, olivat tehneet töitä että saivat rahat säästettyä ja ihan surkeita töitä. Toki tuossakin osa tytöistä oli ihan fiksuja.
Ai jonkun perheenisän patjaksiä? No eipä käynyt mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Ai jonkun perheenisän patjaksiä? No eipä käynyt mielessä.
Tämä on perusteellisen väärä kuva au paireista! Mene muualle kirjoittamaan roskaa!
bissis pikku huorrar hakevat hyväksyntää
Tyttäreni on ollut, hän lähti heti kirjoitusten jälkeen. Hommat sujuivat hyvin, 3 lasta tuli hoidettua ja vastasi perheen ruokahuollosta.
Asiaa auttoi se, että oli toiminut lastenvahtina 15 vuotiaasta alkaen.
Takataskuun jäi hyvä ruotsinkielentaito ja opiskelee nyt yliopistossa Ruotsissa.
Asenne ja tekeminen ratkaisee.